Divisie G
Moderator: Moderator
Re: Divisie G
Vanochtend de topper heel nipt gewonnen met 2-1 !
Linie's waren 108-107, en ik heb voor donderdag 3 a-spelers die geschorst zijn, wat tegen de 3e in de stand een serieuze aderlating zal zijn, ik hoop toch dat ik de 3 punten met wat geluk kan meegraaien.
Linie's waren 108-107, en ik heb voor donderdag 3 a-spelers die geschorst zijn, wat tegen de 3e in de stand een serieuze aderlating zal zijn, ik hoop toch dat ik de 3 punten met wat geluk kan meegraaien.
Hier hetzelfde, de topper met 2-1 gewonnen, erbij rekenent dat ik enkele geblesseerde en geschorste spelers heb is een 99-94 niet zo slecht =3
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Proficiat phoenyxar
Vandaag 0-3 gewonnen, alleen leider

Vandaag 0-3 gewonnen, alleen leider

Weer net als jou, 0-3 gewonnen xD (wel uit maar ja)
Ik sta... 4e; de 3e heeft vandaag tegen de 2e gewonnen en we staan met zijn drieën op de 2e plaats, grote verschil is dat ik nog maar 1 topper moet doen en zij elk nog 2-4 toppers =3
Ik sta... 4e; de 3e heeft vandaag tegen de 2e gewonnen en we staan met zijn drieën op de 2e plaats, grote verschil is dat ik nog maar 1 topper moet doen en zij elk nog 2-4 toppers =3
FC Lemsig - F.139 ;D
En vandaag gewonnen met een 7-0... tja SP-ploegen hè =3
FC Lemsig - F.139 ;D
Niet normaal meer, ik ook 7-0 tegen een sp-teamPhoenyxar wrote:En vandaag gewonnen met een 7-0... tja SP-ploegen hè =3

24/24 dus na 2 weken en alleen op kop, als ik mij niet vergis donderdag de topper tegen huidige nummer 2, die wel al eens verloren heeft van de nummer 3.
Lol, we hebben dus al 3 matches dezelfde scores, verschil is wel dat ik pas 3e sta... ;(
Ik geloof dat ik 2e ga worden dit jaar, enkel de huidige leider is echte competitie en is ook het enigste puntenverlies dat ik heb geleden, ik ga nog wel genieten van de onderlinge duels tussen mijn concurrenten want ik moet er nog maar 1 meer =3
Ik voorspel een 0-6 overwinning maandag, doe je mee Athlon? ^^
Ik geloof dat ik 2e ga worden dit jaar, enkel de huidige leider is echte competitie en is ook het enigste puntenverlies dat ik heb geleden, ik ga nog wel genieten van de onderlinge duels tussen mijn concurrenten want ik moet er nog maar 1 meer =3
FC Lemsig - F.139 ;D
Ik zal eens praten met het sp-team van de andere, er staat toch niets van omkoping in de regels denk ikPhoenyxar wrote:Lol, we hebben dus al 3 matches dezelfde scores, verschil is wel dat ik pas 3e sta... ;(

Als het goed is, een 0-8 of 0-9 gaat ook hoor... xD
FC Lemsig - F.139 ;D
Vanochtend 1-7 winst tegen een sp-team, morgen winnen en 30/30
Omg... het is 0-7 geworden, daar gaat onze epische reeks xD (1 goaltje verschil)
Morgen een iets zwaardere wedstrijd, maar woensdag en donderdag wachten echte wedstrijden dus ik ga wat belangrijke oudere spelers laten rusten =3
Morgen een iets zwaardere wedstrijd, maar woensdag en donderdag wachten echte wedstrijden dus ik ga wat belangrijke oudere spelers laten rusten =3
FC Lemsig - F.139 ;D
-
- Member of the Soccer Project Association
Mooie 3e plek in de reeks, ideale positie. Tevredenheid van de fans hoog houden om goed geld te cashen met de verkoop van tickets, maar ik wil zeker niet promoveren. Dus hopelijk bevinden we ons aan het einde van de reeks op dezelfde positie als deze.
Prince88, proud manager of Fresh
-
- Member of the Soccer Project Association
Sta zevende nu, hoop ook derde te worden. Maar tot vijfde (dan win ik toch nog iets) ben ik tevreden. Helaas heb ik door tegen Fc Restart te winnen, gezorgd dat hij een beetje achterstand heeft op mindere teams. Fc Bestia bvb, ongelooflijk dat hij op één staat, maar tegen mij won hij ook, net elf spelers op de lijst toen. Ga nu even temperen want ik ga te rap aan vijftig uitgaande transfers zitten en bijgevolg kan ik dan ook niet meer kopen (als ik meer dan 34 spelers heb). En zou het op ongeveer 50 inkomende en uitgaande willen laten uitkomen. Je zit daar wel rap aan gelijk, jammer. Ik vind het leukste moment nog altijd als je ziet staan 'geslaagde..'.
Maar ik hoop dat Fc Restart en shalman (veel oude spelers met hoge rating) promoveren en anders fc abaddon.
Tweede seizoenshelft zal ik normaal wat meer punten pakken, aangezien ik minder transfers zal kunnen doen. Gaat een lang seizoen worden dan.
Spfa-voorstel: 70 inkomende en uitgaande transfers vanaf nu!
Maar ik hoop dat Fc Restart en shalman (veel oude spelers met hoge rating) promoveren en anders fc abaddon.
Tweede seizoenshelft zal ik normaal wat meer punten pakken, aangezien ik minder transfers zal kunnen doen. Gaat een lang seizoen worden dan.

Spfa-voorstel: 70 inkomende en uitgaande transfers vanaf nu!
Ghent Semper Fidelis.
Gisteren 2-0 gewonnen tegen degene die nu 3e staat en zo 30/30 met nog 5 sp-teams voor de boeg in de heenronde 

1-3 Gewonnen dinsdag, morgen wedstrijd voor de 3e plaats ;3
Ranking is momenteel zo:
Miechowice United - 30
FC Lemsig - 27
Ivdk - 27
Notorik Clan Terrorist - 27
Morgen speel ik tegen Ivdk en Miechowice speelt tegen Notorik. Notorik verliest bijna zeker en ik ben ook bijna zeker van winst. Zou de eerste plaatsen wat verder uit mekaar smijten.
Ranking is momenteel zo:
Miechowice United - 30
FC Lemsig - 27
Ivdk - 27
Notorik Clan Terrorist - 27
Morgen speel ik tegen Ivdk en Miechowice speelt tegen Notorik. Notorik verliest bijna zeker en ik ben ook bijna zeker van winst. Zou de eerste plaatsen wat verder uit mekaar smijten.
FC Lemsig - F.139 ;D