Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
lol ik zou zeggen ik :p maar dat zou niet fair zijn eigenlijk. Ik denk dat laten aflopen het beste is
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
In slecht weer hebben de mannen vandaag onze angstgegner Hoeselt VV verslagen. Na 90 minuten waterballet stond er een stand van 1-0 (149-145) op het bord.
Wat de concurentie heeft gedaan weten we nog niet. Het opwarmen van enkele onderkoelde spelers had onze prioriteit.
Maandag ontvangen we degradant Buhal. De stemming in de spelersgroep wordt met de ronde beter
Wat de concurentie heeft gedaan weten we nog niet. Het opwarmen van enkele onderkoelde spelers had onze prioriteit.
Maandag ontvangen we degradant Buhal. De stemming in de spelersgroep wordt met de ronde beter
-
Weer een regelmatig weekje met 6 op 12 en daarmee is behoud verzekerd
-
We winnen ruim van Buhal 147-132 (4-2) en verbeteren ons doelsaldo iets. We staan nu 3 punten en 4 doelpunten voor op Hala Madrid. Morgen de belangrijke uitwedstrijd bij PANATHINAIKOS 2010...
-
In theorie zijn we nu kampioen, slechts mathematisch zou het nog mis kunnen gaan.
Vanochtend de uitwedstrijd van PANATHINAIKOS 2010 gewonnen met 0-2 Door een vroege rode kaart van PANA en een late rode kaart aan mijn kant, kwamen we uit op linies 127-144.
Donderdag sluiten we in eigen huis af tegen Los Flamendros, die nog in de beker zit. Aan een gelijkspel hebben we genoeg. Zelfs bij verlies en normaal presteren van yockr de laatste wedstrijd tegen Hala, zullen we nog kampioen zijn... Uiteraard gaan we er gewoon vanuit dat we winnen van Flamendros. We laten niets aan het toeval over
Vanochtend de uitwedstrijd van PANATHINAIKOS 2010 gewonnen met 0-2 Door een vroege rode kaart van PANA en een late rode kaart aan mijn kant, kwamen we uit op linies 127-144.
Donderdag sluiten we in eigen huis af tegen Los Flamendros, die nog in de beker zit. Aan een gelijkspel hebben we genoeg. Zelfs bij verlies en normaal presteren van yockr de laatste wedstrijd tegen Hala, zullen we nog kampioen zijn... Uiteraard gaan we er gewoon vanuit dat we winnen van Flamendros. We laten niets aan het toeval over
Alvast proficiat !
Donderdag is voor mij de zwanenzang...
Donderdag is voor mij de zwanenzang...
-
Proficiat man! Klasse!
-
Tataaatatatataaaaah! Voor de tweede maal kampioen in A
Met 74 punten was het dit seizoen aanzienlijk lastiger dan vorig jaar toen we 81 punten verzamelden. Ondanks en struikelend begin, waarin ik maar liefst 5 maal de random tegen had in de eerste 12 wedstrijden, maar dankzij een winning-streak in de laatste 12 wedstrijden, spelen we toch kampioen.
In de storm van vanochtend hebben we het klusje geklaard door met 149-135 (2-0) te winnen van Los Flamendros die daardoor degradeert. FC Inter Milano weet zich opvallend genoeg te handhaven ten koste van Los Flamendros en legiunea nordica.
Volgend seizoen gaat het een spannender seizoen worden dan ooit met maar liefst 7 ploegen die de 150+ kunnen halen. Volgend seizoen zal voorlopig mijn laatste seizoen worden waarin wij kunnen vlammen. Daarna is het geld op, mijn spelers bejaard en zullen we weer helemaal vanaf 0 alles opnieuw op moeten gaan bouwen...
Met 74 punten was het dit seizoen aanzienlijk lastiger dan vorig jaar toen we 81 punten verzamelden. Ondanks en struikelend begin, waarin ik maar liefst 5 maal de random tegen had in de eerste 12 wedstrijden, maar dankzij een winning-streak in de laatste 12 wedstrijden, spelen we toch kampioen.
In de storm van vanochtend hebben we het klusje geklaard door met 149-135 (2-0) te winnen van Los Flamendros die daardoor degradeert. FC Inter Milano weet zich opvallend genoeg te handhaven ten koste van Los Flamendros en legiunea nordica.
Volgend seizoen gaat het een spannender seizoen worden dan ooit met maar liefst 7 ploegen die de 150+ kunnen halen. Volgend seizoen zal voorlopig mijn laatste seizoen worden waarin wij kunnen vlammen. Daarna is het geld op, mijn spelers bejaard en zullen we weer helemaal vanaf 0 alles opnieuw op moeten gaan bouwen...
-
- Team President
Proficiat Remedy!
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
Sterk sterk, uw harde werken wordt beloond! Proficiat, grootse prestatie. Denk dat het na u wachten is op Raffin voor Nederlandse/Belgische A-winst. Excuse-me-je als ik iemand over het hoofd zie.
Ghent Semper Fidelis.
-
Gefeliciteerd
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Proficiat Remedy! Je hebt het kampioenschap zeker verdient FC Inter Milano weet zich inderdaad erg knap veilig te spelen. Hij zal de hervorming nu ook wel starten denk ik... Yockr, ik zou je bijna vergeten, maar jij ook gefeliciteerd met de handhaving!
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
-
Vandaag B-team met 4-2 verloren tegen de 153 van Hala
Het seizoen eindigt op een 7e plaats een daarmee ben ik tevreden, mooi in de middenmoot en nooit echt in gevaar gekomen.
Volgend seizoen lijkt alvast moeilijker te worden met enkele sterke teams die promoveren.
Het seizoen eindigt op een 7e plaats een daarmee ben ik tevreden, mooi in de middenmoot en nooit echt in gevaar gekomen.
Volgend seizoen lijkt alvast moeilijker te worden met enkele sterke teams die promoveren.
-
Hoi!
Pronostiek voor volgend seizoen?
1. FC Raffin
2. FC Remedy
3. PC Bonner
1. FC Raffin
2. FC Remedy
3. PC Bonner