Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President

Re: Divisie D

Post by d van den d »

Na ons verlies op de maandag hebben wij vandaag de eerste 3 punten mogen bijschrijven dankzij een 2-1 zege op Dzidzinkova ( als ik het goed spel:p)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

De eerste week goed doorgekomen met een 12 op 12 :)
Onze op papier grootste concurrent staat 2e met eveneens het maximum aan punten tot nu toe.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88

Post by Prince88 »

Na 6 weken nog steeds geen puntenverlies, al was vandaag toch niet echt een sterk optreden.
The Internationals

Post by The Internationals »

We sitten deze week voor Fc rotterdam in D.5,
Helaas na 2 dagen nog geen punten kunnen pakken,
Gisteren 123-132 dus logische 2-3 verlies en vandaag een 1-2 verloren met 129-122 :(
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Prince88

Post by Prince88 »

Belangrijke 2-3 uitoverwinning bij de nummer 3. Zo wordt er een kleine kloof geslagen met de nummer 3.
Aankomende donderdag tegen de nummer 2, die eveneens het maximum aan punten heeft tot nu toe.
ximelez
Assistant Manager

Post by ximelez »

Wie is er ook onlangs gepromoveerd naar D? Graag deel ik mijn ervaringen.

Het is wel de 2e keer. 2 seizoenen geleden werd ik keihard teruggehaald. Nu was ik er wat beter voorbereid voor (en kampioen geworden in E).
Inmiddels sta ik 6e na 8 wedstrijden. Het loont. Ik zal nog iets verder zakken maar een goed begin zorgt alvast voor een marge.
The Internationals

Post by The Internationals »

Fc rotterdam is ook net gestegen, ben er momenteel op aan het sitten, vrij zware start gekregen maar komende week moet het bingo zijn voor het behoud te verzekeren! (en kunnen we volgend seizoen samen in D.5 spelen!)
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Prince88

Post by Prince88 »

Heerlijke 3-2 overwinning op de nummer 3, die zakt naar plaats 5. Staat lekker dicht op elkaar.

Reeks belangrijke wedstrijden eigenlijk. Afgelopen vrijdag moest ik uit naar de (huidige) nummer 3, vandaag dan thuis tegen de (oude) nummer 3. Morgen uit tegen de nummer 4 en donderdag thuis tegen de nummer 2, die ook nog alle 9 wedstrijden gewonnen heeft.
remedy73

Post by remedy73 »

Prince88 wrote:Heerlijke 3-2 overwinning op de nummer 3, die zakt naar plaats 5. Staat lekker dicht op elkaar.

Reeks belangrijke wedstrijden eigenlijk. Afgelopen vrijdag moest ik uit naar de (huidige) nummer 3, vandaag dan thuis tegen de (oude) nummer 3. Morgen uit tegen de nummer 4 en donderdag thuis tegen de nummer 2, die ook nog alle 9 wedstrijden gewonnen heeft.
Petje af, hoor...
Op een enkele positieve uitzondering na heb je helemaal nog niet zo´n geweldige ploeg, maar je weet het gewoon uitstekend te managen!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

Voorlopig valt het inderdaad nog redelijk op zijn plek. Al heb ik geluk de laatste weken met (het niet hebben van) blessures. Promoveren naar C gaat wel goed komen, maar voor het kampioenschap mag ik geen fouten maken tegen de nummer 2, die een beter team heeft op het moment.
Maar ik merk wel dat de motivatie toch wat minder is dan een aantal jaar terug. En dat merk je vooral met het afstruinen van de transfermarkt, trainingen instellen, timing van teamspirit etc. Wedstrijden plannen lukt voorlopig nog wel goed :wink:

Hopelijk kan ik binnenkort toch weer wat geld uitgeven, want zoals je zegt, mijn team is echt nog geen wereldtop en daar moet snel wat aan veranderen om goed mee te komen in divisie C en hoger!
Prince88

Post by Prince88 »

1-2 winst, we blijven goede zaken doen. We zakken wel een plaatsje door doelsaldo.
Donderdag de kraker tegen de nummer 1!

ps. Eigenlijk wel mooi, want de nummer 1 geeft meer toeschouwers dan de nummer 2 :P
Prince88

Post by Prince88 »

Ongelukkig 1-1 gelijkspel (ratings 132 om 139). Achterstand op de nummer 1 wordt weer 2 punten.
Prince88

Post by Prince88 »

1-0 verlies door een vroege rode kaart. Kampioenschap ligt nu wel erg ver weg...
Prince88

Post by Prince88 »

Pfff, ook nog een onverdiend gelijkspel...
Prince88

Post by Prince88 »

Vanochtend een belangrijke uitoverwinning 0-1 uitoverwinning bij de nummer 3, waardoor de voorsprong weer naar 6 punten loopt.
Donderdag een belangrijke uitwedstrijd naar de nummer 1. Voorsprong van hem is nog 4 punten, dus zelfs bij winst en gezien het makkelijke programma dat hij nog voor de boeg heeft, lijkt het kampioenschap toch al wel defintief van de baan. Gelukkig vandaag wel een goede stap richting promotie gezet :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”