Tot nu toe kunnen we ons handhaven op de 5e plek. Beetje onverhoopt aangezien mijn team versleten is en ik nog aan het bekeren ben.
Kloof met Mccgrady en TLM is 7p.
Van de 15 te verdienen punten pakt Mccgrady er al zeker 9 en op de laatste speeldag moet ik naar hem... Hij zal gezien de makkelijke wedstrijden ervoor kunnen rekenen op zijn volledige en topfitte selectie. Terwijl ik de dagen ervoor nog vol aan de bak moet. Bijkomend heb ik de dag ervoor (hopelijk) SP Cup .
Dus ik reken voor Mccgrady op 12p op 15.
Wil zeggen dat ik er nog 5 moet zien te behalen.
Gezien mijn kalender lijkt me dat niet makkelijk...
Het zal dus nog harken worden om die 5e plek te kunnen behouden...
Vandaag opnieuw een beetje een rare match.
Gisterenavond was ik minder dan 0.5 linie's beter dan mijn tegenstander. Heb zelfs een paar contracten verlengd, maar zag geen merkbare betere linie's hierdoor. Tegenstander gaat voor de 100% agressie hoewel scheids goed agressief was en haalt hij uiteindelijk 1 linie meer dan mijn team. Gelukkig halen we dan toch nog een draw. tkan soms heel raar lopen, als je er op let.
Zal deze week tevreden mogen zijn met 7 punten. Donderdag zullen er geen punten te rapen vallen. Ondertussen wel al 7 matchen niet meer verloren. Spijtig genoeg te veel draws om gerust te zijn.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Op me verjaardag middels een 2-1 overwinning toch nog 3 punten gepakt thuis tegen Rohalt.
Rohalt zal de nederlaag niet al te veel deren. De komende twee wedstrijden pakt hij op zeker 6 punten en concurrent Olymp zal na ontmoetingen met Remedy en Nuomici waarschijnlijk met lege handen staan. En dan is het pleit beslecht voor Olymp.
Onze positie zal tussen plek 5-8 worden. Gezien de reorganisatie bij The Last Mohycan en de kwaliteit van Mcgrady en TWSB zal het waarschijnlijk plek 7 worden.
Gefeliciteerd met je overwinning tegen mijn team.
Had geen punten voorzien tegen je team.
Had 100% agressie gezet om toch enigszins dicht in je buurt te kunnen komen qua linieratings.
Had op het laatste moment nog een speler verkocht waardoor ik helemaal geen cent meer gaf. Uiteindelijk krijg ik een indirecte rode kaart om te verliezen. Had ik die kaart niet gekregen dan zat er zelfs een draw in. Maar normaal moest ik 2 indirecte rode kaarten krijgen.
Ik hoop inderdaad dat Olymp geen punten meer pakt tegen de topploegen. Dan zou ik na de match van maandag 8 punten voor hebben op Olymp en dan is de klus inderdaad geklaard.
Voor de Williams Soccer Boys : als je normaal speelt, haal je sowieso de 5de plek.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
boysteenkist wrote:Op me verjaardag middels een 2-1 overwinning toch nog 3 punten gepakt thuis tegen Rohalt.
Rohalt zal de nederlaag niet al te veel deren. De komende twee wedstrijden pakt hij op zeker 6 punten en concurrent Olymp zal na ontmoetingen met Remedy en Nuomici waarschijnlijk met lege handen staan. En dan is het pleit beslecht voor Olymp.
Onze positie zal tussen plek 5-8 worden. Gezien de reorganisatie bij The Last Mohycan en de kwaliteit van Mcgrady en TWSB zal het waarschijnlijk plek 7 worden.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Toch attent van Rohalt om je de drie punten te geven voor je verjaardag
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden
Als ik iemand kan plezieren, ben je bij mij aan het goeie adres.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Is dit eigenlijk door de BENE-liga die op volle toeren draait dat er steeds meer BENE-ploegen de weg naar de top vinden of eerder toeval?
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ik denk dat je gelijk hebt. Sinds de Beneliga in het leven is geroepen stuiven de ploegen richting A
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Belangrijke match voor Remedy maandag. Als hij wint is hij al zeker kampioen en Rohalt is zeker van behoud
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Toch een mooie plaats voor jou.
Als ik jou was, zou ik komend seizoen voorbereiden om deze prestatie te herhalen.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
boysteenkist wrote:Erg gelukkig gewonnen uit bij The William Soccer Boys (sorry apology). Door het verlies van Mccgrady bij Ben staan we op een keurige 6e plaats.
Met een op papier gemakkelijke laatste week in het vooruitzicht lonkt een toch wel erg aantrekkelijke eindklassering..
Ja, ik snap het niet goed die 2 rode kaarten... Maarja, als je dat spiegelt aan de Belg competitie is het niet verwonderlijk.
Die 5e plek ga ik toch niet kunnen houden... Heb woensdag een te zware match in de beker waar ik alles op alles zet en mijn team is drastisch aant verouderen... De ene sterkhouder na de andere wordt 31 (of 34) en bijgevolg is het harken om het einde van het seizoen fatsoenlijk af te sluiten... De laatste loodjes... Hopelijk kunnen we het nog lang in de cup uitzingen...
We doen er nog een seizoentje bij in A. Kloof met de 11de is onoverbrugbaar.
Zo beginnen we volgend seizoen aan ons 7de seizoen op rij in A. Da's evenveel als kleppers Damned United en Mccgrady.
Remedy nog niet zeker van kampioen na een gelijkspel tegen de 11de in de stand (mijn concurrent), linie's 2 meer voor Remedy.
Morgen spelen we tegen de toekomstige kampioen.
Damned United wint op het veld van NOUMICI (die een directe rode kaart krijgt) en waarbij linie's gelijk zijn.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Voor mij inderdaad de allereerste keer dit seizoen dat de random tegen zit... Niet erg, want morgen thuis tegen Rohalt heb ik alsnog genoeg aan een gelijkspel... Als ik weer de random tegen heb, word dat gelijk, en daarmee ben ik dus kampioen.
NOUMICI heeft vanochtend wel héél erg de random tegen. Hij verliest bij gelijke linies (150-150) én heel opzienbarend (ik heb dit nog nooit eerder gezien!) zijn keeper pakt twee kaarten! Ik ging er altijd vanuit dat 1% van alle gele kaarten een directe rode kaart was, maar dat blijkt dus niet te kloppen... Hmmm...
Ben kan bij winst op Damned nu ineens nog tweede worden Maar dan moet Ben tegen Inter Bytom wel heel veel doelpunten maken... Waar was Ben overigens geeindigd zonder alle random van begin het seizoen? Die had nu inderdaad ver boven de rest gestaan
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.