Wijzelf mogen zaterdag op bezoek bij Landstormers...
Moderator: Moderator
Ik zou de desillusie van deze bekercampagne de komende dagen even een plekje geven en dan nog eens over al dan niet de handdoek gooien nadenken. Over 10 weken is volgend seizoen afgelopen en het zouden wel eens hele mooie en spannende 10 weken kunnen worden als je de focus kan vasthouden! Denk er nog maar een keer goed over na voordat je alles op de TL zet...boysteenkist wrote:Zat nog te twijfelen om zijn strafschoppen uit te zoeken, maar ik was gister laat thuis en ik dacht dat ik hem toch wel gewoon zou winnen.
Hetgeen waar we ons dit seizoen zo op verheugd hadden, de beker, gaat onze neus voorbij. Vooral de manier waarop vind ik erg vervelend.
Daarom stop ik er ook mee. Al mijn tijd en transfers leveren geen eens een prijs op. Nog geen eens een beneliga is me gegund..
Was nog van plan om een seizoen te gaan vlammen, en daarna wat te gaan traden, maar die motivatie is helemaal verdwenen.
Als er nog interesse in 1 van me spelers is laat maar weten, ben echt even klaar met dit spelletje
Het is leuk om weer een actieve forummer erbij te hebben!jokke wrote:Zware wedstrijd tegen Chelsea champion.
RF van 74 gekwets geraakt in het laatste bekerduel.
Ook LB van 74 geschorst. We spelen thuis, maar het wordt wel lastig.
EN mijn CM van min BP +- 73 is ook nog niet fit, spijtig genoeg;remedy73 wrote:Het is leuk om weer een actieve forummer erbij te hebben!jokke wrote:Zware wedstrijd tegen Chelsea champion.
RF van 74 gekwets geraakt in het laatste bekerduel.
Ook LB van 74 geschorst. We spelen thuis, maar het wordt wel lastig.
En die is nog een leuk team aan het bouwen ook!
In de beker is alles mogelijk RJ, kijk maar naar Noldor deze ronde en Steenkist vorige ronde.Ron Jeremy wrote:De maandag gehaald maar dat is ook meteen mijn eindstation. Niet alleen omdat Armia een beter team heeft, maar ook omdat mijn grote randomvriend mij voor de 10e keer op rij uit laat spelen. Is dit ook een record? Dan pak ik die prijs alvast mee