Zeker in deze fase ja... Het is nog niet gedaan, Iasi en mij kan hetzelfde overkomen

Moderator: Moderator
Zeker in deze fase ja... Het is nog niet gedaan, Iasi en mij kan hetzelfde overkomen
Iasi kan maar van 5 spelers een contract verlengen waar hij wat aan heeft. Tevens liggen zijn agressies verder uit elkaar dan bij mij. Rode kaarten zullen de beslissing gaan brengen.visje69 wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 8:37 am Op dit moment ligt het voordeel bij Remedy. Maar Remedy speelt vandaag nog 4 friendlies en Iasi kan nog iets uit z'n mouw schudden. Z'n trainerswissel heeft hij echter al gebruikt op 17 februari dus die komt te snel. Z'n beste spelers hebben echter 95 moraal, dus ik verwacht nog wat contractverlengingen in de loop van de dag. Sowieso is puntenverlies een optie, al speelt de scheids in het nadeel van Remedy
Iasi heeft volgende week donderdag de allesbeslissende wedstrijd. Dan zal hij wel zoveel mogelijk contractverlengingen doorvoeren.remedy73 wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 9:38 amIasi kan maar van 5 spelers een contract verlengen waar hij wat aan heeft. Tevens liggen zijn agressies verder uit elkaar dan bij mij. Rode kaarten zullen de beslissing gaan brengen.visje69 wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 8:37 am Op dit moment ligt het voordeel bij Remedy. Maar Remedy speelt vandaag nog 4 friendlies en Iasi kan nog iets uit z'n mouw schudden. Z'n trainerswissel heeft hij echter al gebruikt op 17 februari dus die komt te snel. Z'n beste spelers hebben echter 95 moraal, dus ik verwacht nog wat contractverlengingen in de loop van de dag. Sowieso is puntenverlies een optie, al speelt de scheids in het nadeel van Remedy
Breng hem niet op ideeën héboysteenkist wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 11:52 amIasi heeft volgende week donderdag de allesbeslissende wedstrijd. Dan zal hij wel zoveel mogelijk contractverlengingen doorvoeren.remedy73 wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 9:38 amIasi kan maar van 5 spelers een contract verlengen waar hij wat aan heeft. Tevens liggen zijn agressies verder uit elkaar dan bij mij. Rode kaarten zullen de beslissing gaan brengen.visje69 wrote: ↑Wed Mar 10, 2021 8:37 am Op dit moment ligt het voordeel bij Remedy. Maar Remedy speelt vandaag nog 4 friendlies en Iasi kan nog iets uit z'n mouw schudden. Z'n trainerswissel heeft hij echter al gebruikt op 17 februari dus die komt te snel. Z'n beste spelers hebben echter 95 moraal, dus ik verwacht nog wat contractverlengingen in de loop van de dag. Sowieso is puntenverlies een optie, al speelt de scheids in het nadeel van Remedy
Dat is inderdaad een flinke loting voor hem. Als hij voorbij meangreen wil, zal hij alles moeten geven met risico op verlies donderdag.
Proficiat met je behoud! Faire benadering trouwens.boysteenkist wrote: ↑Thu Mar 11, 2021 7:11 am Wat een super speelronde.
Ben op 1, Remedy pakt 3 punten en ik speel me veilig, want beter doelsaldo dan nr 11 en een laatste wedstrijd tegen pardubice.
Dit houdt wel in dat ik zoveel mogelijk sims ga spelen, dus ook vandaag, waardoor ik wat moraal ga inleveren tegen Iasi morgen.
Maar datzelfde geldt voor Ben dinsdag. Dan wellicht nog wat spelers sparen voor de beker, maar dat bepaal ik maandag.
Inderdaad, ik vrees dat dit het puntenverlies teveel is voor Sparta Palmeiras. Als jij morgen hetzelfde of een slechter resultaat haalt als Iasi, wordt alles beslist op de laatste speeldag. Als je morgen wint en Iasi laat punten liggen, wordt het plots wel erg mooi weer boven het stadion van Traxtorm Hardcore.Traxtorm Hardcore wrote: ↑Thu Mar 11, 2021 7:47 amProficiat met je behoud! Faire benadering trouwens.boysteenkist wrote: ↑Thu Mar 11, 2021 7:11 am Wat een super speelronde.
Ben op 1, Remedy pakt 3 punten en ik speel me veilig, want beter doelsaldo dan nr 11 en een laatste wedstrijd tegen pardubice.
Dit houdt wel in dat ik zoveel mogelijk sims ga spelen, dus ook vandaag, waardoor ik wat moraal ga inleveren tegen Iasi morgen.
Maar datzelfde geldt voor Ben dinsdag. Dan wellicht nog wat spelers sparen voor de beker, maar dat bepaal ik maandag.
Hier een eenvoudige winst tegen Charlton Athletic waar we weer 149 halen. Morgen uit bij Nationalelf wat wel eens een ander verhaal kan worden.
Zuur puntenverlies voor Charlie maar in zekere zin wel te begrijpen gezien maar 1 linie zichtbaar verschil. Maar erg zuur in deze fase