<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

Ik raak mijn handelsspelers ook opvallend minder makkelijk kwijt...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
visje69

Post by visje69 »

remedy73 wrote: Thu Sep 02, 2021 9:30 pm Ik raak mijn handelsspelers ook opvallend minder makkelijk kwijt...
Is al even aan de gang. De extra instroom van jeugdspelers heeft daar een invloed op. Ik kom af en toe teams tegen die teren op jeugdspelers. Dat kan perfect met die hogere instroom. Je krijgt namelijk gemiddeld 3 spelers per seizoen, dus dat maakt 30 per 10 seizoenen dus perfect om je team continu te verjongen. Topspelers gaan nog wel voor hogere prijzen maar ik vrees dat de markt stilaan onwerkbaar wordt. Handelen wordt lastiger maar de topspelers kosten nog steeds handenvol geld omdat er veel geld in het spel zit.
Ik gaf in het verleden al aan dat een volledige reset de beste oplossing is voor dit spel (met een update/doorstart) maar dan hoop ik wel dat Sjarel nog even wacht, want ik zou toch graag met dit team eens voor de prijzen strijden :mrgreen:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73

Post by remedy73 »

visje69 wrote: Fri Sep 03, 2021 7:01 am (...)
Topspelers gaan nog wel voor hogere prijzen maar ik vrees dat de markt stilaan onwerkbaar wordt. Handelen wordt lastiger maar de topspelers kosten nog steeds handenvol geld omdat er veel geld in het spel zit.
Ik gaf in het verleden al aan dat een volledige reset de beste oplossing is voor dit spel (met een update/doorstart) maar dan hoop ik wel dat Sjarel nog even wacht, want ik zou toch graag met dit team eens voor de prijzen strijden :mrgreen:
Ben ik niet geheel met je eens. Een markt in namelijk altijd in evenwicht, maar het zal een ander evenwicht worden. Per saldo komt er door de extra spelers niet meer geld in het spel, dus gemiddeld houdt iedere manager hetzelfde te besteden.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
mr charlie

Post by mr charlie »

ik zie dat ik toch al opnieuw aan 30 in en 30 uitgaande spelers zit, wat ruim op schema is dus al bij al valt het mee en is mijn gevoel misschien verkeerd
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Xeom

Post by Xeom »

Ik geniet wel van mijn ploegje in Soccerproject maar degelijke transfers doen is toch echt wel het grote negatieve als beginnende ploeg aan heel dit spel nu. De bedragen die worden gegeven voor een degelijke CM of CB zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Als ik hieraan wil meedoen en een CM wil kopen die met 100 ervaring een BP haalt van 65 geef je nog makkelijk tussen de 15 & 20 miljoen uit... Jammer...
mr charlie

Post by mr charlie »

Xeom wrote: Wed Sep 08, 2021 7:57 am Ik geniet wel van mijn ploegje in Soccerproject maar degelijke transfers doen is toch echt wel het grote negatieve als beginnende ploeg aan heel dit spel nu. De bedragen die worden gegeven voor een degelijke CM of CB zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Als ik hieraan wil meedoen en een CM wil kopen die met 100 ervaring een BP haalt van 65 geef je nog makkelijk tussen de 15 & 20 miljoen uit... Jammer...
dat lijkt me veel, voor welke agressie zoek je?
Fun, thats the spirit
Image
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Xeom wrote: Wed Sep 08, 2021 7:57 am Ik geniet wel van mijn ploegje in Soccerproject maar degelijke transfers doen is toch echt wel het grote negatieve als beginnende ploeg aan heel dit spel nu. De bedragen die worden gegeven voor een degelijke CM of CB zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Als ik hieraan wil meedoen en een CM wil kopen die met 100 ervaring een BP haalt van 65 geef je nog makkelijk tussen de 15 & 20 miljoen uit... Jammer...
Ik ben twee seizoenen geleden begonnen en ik heb nog nooit meer dan 12 miljoen uitgegeven. Ik had zo rond de 70 miljoen als beginnerskapitaal en daar kon ik zo'n 7 goeie spelers van kopen, voor zover ik me nog kan herinneren. Verder een beetje geluk gehad misschien met één of twee spelers die ik vanaf het begin had en uitgroeiden tot spelers die ik goed kon gebruiken. En ik kreeg een paar jeugdspelers die ik voor 10 miljoen kon verkopen. Al duurde dat wel even voordat die eindelijk kwamen!
De meeste spelers die ik heb gekocht haalden in het begin misschien 61BP, maar daarmee kun je prima kampioen worden in G. En in het seizoen daarna halen ze wel een BP van 63. En je hebt dan 2 miljoen kampioenspremie binnengeharkt en je achterban stijgt ook, waardoor je meer inkomsten krijgt.
Xeom

Post by Xeom »

Tabe wrote: Wed Sep 08, 2021 11:02 am
Ik ben twee seizoenen geleden begonnen en ik heb nog nooit meer dan 12 miljoen uitgegeven. Ik had zo rond de 70 miljoen als beginnerskapitaal en daar kon ik zo'n 7 goeie spelers van kopen, voor zover ik me nog kan herinneren. Verder een beetje geluk gehad misschien met één of twee spelers die ik vanaf het begin had en uitgroeiden tot spelers die ik goed kon gebruiken. En ik kreeg een paar jeugdspelers die ik voor 10 miljoen kon verkopen. Al duurde dat wel even voordat die eindelijk kwamen!
De meeste spelers die ik heb gekocht haalden in het begin misschien 61BP, maar daarmee kun je prima kampioen worden in G. En in het seizoen daarna halen ze wel een BP van 63. En je hebt dan 2 miljoen kampioenspremie binnengeharkt en je achterban stijgt ook, waardoor je meer inkomsten krijgt.
Oei, 70 miljoen als start? Was bij mij wel lager. Is dat random te zien welk team je krijgt?
mr charlie wrote: Wed Sep 08, 2021 8:25 am
dat lijkt me veel, voor welke agressie zoek je?
Agressie 85 - 95, tenzij ik nu net op een ongelukkig moment aan het zoeken ben? Bv die speler van jou gaat nu ook wel ineens hard, toen hij net beschikbaar was had ik een bod van 11 miljoen haha
mr charlie

Post by mr charlie »

beste tip, plan op langere termijn
nu is vb een slecht moment, maar volg de markt regelmatig, heb meerdere ijzers in het vuur en haak af wanneer het te duur wordt

mijn speler, zet een pb neer van 68 en 72bij max ervaring, heb deze gekocht in opdracht van IRL vriend, de werkelijke waarde ligt voor die speler zelfs 25-30M (ik heb deze gekocht aan 20M op zijn vraag omdat hij vol zat en de prijs scherp was)

een CM van 21j, agressie 85+ en PB van 65(nu) en 68 aan 100% zit je momenteel aan een bedrag van 10-11M denk ik
in het transfertoverzicht club > transfermarkt > overzicht zie je ook vaak die prijzen in verkoop
Fun, thats the spirit
Image
visje69

Post by visje69 »

3 jeugdspelers op rij die er niet doorgekomen zijn. Toegegeven het niveau van m'n A-kern ligt verdomd hoog waardoor het niet evident is voor jeugdspelers om door te breken. Echter hopen we nu wel dat er nu stilaan weer enkelen doorkomen, het is nu toch al van 22 juli geleden dat ik er eentje kreeg.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Tomverveld
Team President

Post by Tomverveld »

Hi
Ik ben ook begonnen met +/- 70M.
Hiervoor heb ik ook een aantal spelers kunnen kopen, maar geen toppers.
Ik ben ervan overtuigd dat jeugdspelers je kapitaal gaan brengen. Alle verkochte jeugdspelers hebben mij 246M opgeleverd.
Wanneer je er 1 niet krijgt loop je kapitaal mis. In het begin heb ik er een groot aantal niet gekregen en dit belemmerd de groei. Daarna heb ik er 15 wel ontvangen en dit geeft ruimte in je team en budget.

Mijn tip is om de markt in de gaten te houden en je te richten op jeugd en koopjes.
Er is er altijd 1 die een speler voor weinig weg doet. Wanneer ze 21-23 jaar zijn verkoop je ze door (vaak met winst)
De pareltjes houdt jezelf.
Zo heb ik geluk gehad met LF John Barness 7.5M , CM Fernandez (15M), GK Kaldner (3.5M) en nog een paar.

Bij het aankopen haal ik elke speler door SPinfo tool en let ik op VS en ik probeer altijd 34 spelers te hebben, zodat ik altijd kan toeslaan op de markt.
Dit laatste lukt helaas niet altijd.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

Een ronde eerder dan vorig seizoen zijn we opnieuw geloot in de beker tegen ..deportivo.. en opnieuw op zijn veld. :x Case closed...
Chairman of
BoomXhakaLaca
mr charlie

Post by mr charlie »

BoomXhakaLaca wrote: Wed Sep 15, 2021 4:48 am Een ronde eerder dan vorig seizoen zijn we opnieuw geloot in de beker tegen ..deportivo.. en opnieuw op zijn veld. :x Case closed...
bweek, proberen nog te verassen door max prestatie te zetten met een late trainerswissel?
Fun, thats the spirit
Image
visje69

Post by visje69 »

BoomXhakaLaca wrote: Wed Sep 15, 2021 4:48 am Een ronde eerder dan vorig seizoen zijn we opnieuw geloot in de beker tegen ..deportivo.. en opnieuw op zijn veld. :x Case closed...
Ik had het vroeger ook. Het lijkt wel of sommige teams door de random iets vaker tegen elkaar geplaatst worden. In m'n vorige piekperiode in A kwam ik in de beker telkens tegen Chelsea Champion uit, elk seizoen opnieuw. Ook in friendly cups had ik hem vaak te pakken.
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

mr charlie wrote: Wed Sep 15, 2021 6:54 am
bweek, proberen nog te verassen door max prestatie te zetten met een late trainerswissel?
Was ik inderdaad van zin. :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”