CF Carrilho heeft slechts 10% agressie, wat onder de 14% ondergrens van m'n selectie is. Ik kocht die voor 150M bij gebrek aan alternatieven.rohalt wrote: ↑Mon Sep 06, 2021 7:27 amEigenaardig verhaal :visje69 wrote: ↑Mon Sep 06, 2021 6:37 am
Ik had liever iets minder betaald, maar bepaalde spelers komen nu eenmaal niet vaak voor.
Wel een stevige hap uit m'n resterende budget.
Ik heb nog een 75+ RM, 74+ CB en 74+ GK nodig.
Ook LF en RF zou een 75+ nog mogen/kunnen.
Al vrees ik dat ik voor zo 5 toppers niet genoeg budget meer heb al is CF Carrilho verkopen om dat de financieren wel een optie. Die moet een gelijkaardig bedrag opbrengen (150-180M).
Je koopt een CF die (volgens SP-info) ietsiepietsie minder is dan Carrilho en dan zou je Carrilho verkopen.
Dus mocht ik het financieel nodig hebben, is dat de eerste keuze om te verkopen omdat ik in principe 3-4-3 speel waar slechts 1 CF nodig is. Ik heb nog een 73,5BP CF die als invaller kan dienen. Al is een minder agressieve speler natuurlijk nog altijd minder erg dan een agressievere speler

Trouwens volgens mij lag de exacte BP van Jahan iets hoger dan nu in spinfo, maar dat zal ik pas weten als ik hem even heb en z'n GR verspringt door de ervaring.
EDIT: Er is trouwens een kandidaat koper die er 190M wil voor neerleggen. Dus zeker een te overwegen keuze.