boysteenkist wrote: ↑Tue Sep 21, 2021 9:47 am
Ik heb mijzelf en Remedy geen goede dienst bewezen met een verlies bij Lucix.
Ik was al een beetje bang voor de scheidsrechter, strenge kerel.
Nu maar hopen dat Lucix niet de lachende derde wordt...
Beide broers naar B, dat zou pas echt zonde zijn
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Droevige dag! Divisie A verliest 2 toppers aan spelers.
Hopelijk zijn ze snel terug in de A divisie en worden ze kampioen in B.
Iedereen die blijft in A gefeliciteerd! Knappe prestatie hoor
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Tomverveld wrote: ↑Thu Sep 23, 2021 5:36 am
Droevige dag! Divisie A verliest 2 toppers aan spelers.
Hopelijk zijn ze snel terug in de A divisie en worden ze kampioen in B.
Iedereen die blijft in A gefeliciteerd! Knappe prestatie hoor
Inderdaad. Gezien de leeftijden van de spelers in hun ploeg toch wel echt jammer aangezien ze nu een vol seizoen verliezen. Kampioen worden in B zou geen probleem mogen zijn, maar het toont nog maar eens aan hoe sterk de A was dit seizoen.
Benieuwd hoe dit uitdraait
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Bedankt om de B2 te vervoegen, Remedy.
Ook voor Meangreen is het op een ontgoocheling uitgedraaid.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Jammer. Het was niet evident wat Remedy deed, hervormen, geld opbouw en in A blijven.
knap van Lucix
het zal even vloeken zijn bij onze twee Noorderburen.
het toont aan dat A het neusje van de zalm blijft, een uitdaging om in te presteren.
Succes met jullie er beiden terug in te knokken!
@steenkist, jammer een puntje terkort voor plaats 2, toch mooi 3e
@ tvalnietmee een mooie 5e plaats, na een paar maal wisselen tussen A en B, knap!
@ BoomXhakaLaca, je blijft onze belgische hoop in A
Meangreen en ik hebben het druk in het echte leven. Afgelopen mei hebben we wederom een bedrijf opgekocht, waardoor we minder tijd aan SP hebben kunnen besteden. Ondanks dat heb ik geen echte fouten gemaakt. Ik heb mijn trainerswissels en contractverlengingen echt wel op juiste momenten ingezet, maar het heeft niet de nodige punten opgeleverd.
Sinds ik donderdagochtend de uitslagen zag, ben ik echt wel even uit het veld geslagen geweest. Vanavond, 1,5 dag later ben ik eigenlijk pas in staat om een evaluatie op papier te zetten. Ik besef dat ik de laatste seizoenen een bijna onmogelijke prestatie heb geleverd, maar toch voelde ik mij gisteren een loser.
Maar inmiddels heb ik alles weer op een rijtje en ga ik proberen zover als mogelijk in de beker te komen. Thuis kan ik een 152 neerzetten, dus kan zelfs Deportivo of Wallachs verslaan. Volgend seizoen is niet het kampioenschap in B, maar promotie het doel. Ik zal proberen nog wat extra budget te vergaren en mijn ploeg nóg sterker te maken.
Gefeliciteerd aan iedereen die in A is gebleven. Met name Boy en Hans die een geweldig seizoen met een eervolle plek hebben afgesloten!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
remedy73 wrote: ↑Fri Sep 24, 2021 8:19 pm
Meangreen en ik hebben het druk in het echte leven. Afgelopen mei hebben we wederom een bedrijf opgekocht, waardoor we minder tijd aan SP hebben kunnen besteden. Ondanks dat heb ik geen echte fouten gemaakt. Ik heb mijn trainerswissels en contractverlengingen echt wel op juiste momenten ingezet, maar het heeft niet de nodige punten opgeleverd.
Sinds ik donderdagochtend de uitslagen zag, ben ik echt wel even uit het veld geslagen geweest. Vanavond, 1,5 dag later ben ik eigenlijk pas in staat om een evaluatie op papier te zetten. Ik besef dat ik de laatste seizoenen een bijna onmogelijke prestatie heb geleverd, maar toch voelde ik mij gisteren een loser.
Maar inmiddels heb ik alles weer op een rijtje en ga ik proberen zover als mogelijk in de beker te komen. Thuis kan ik een 152 neerzetten, dus kan zelfs Deportivo of Wallachs verslaan. Volgend seizoen is niet het kampioenschap in B, maar promotie het doel. Ik zal proberen nog wat extra budget te vergaren en mijn ploeg nóg sterker te maken.
Gefeliciteerd aan iedereen die in A is gebleven. Met name Boy en Hans die een geweldig seizoen met een eervolle plek hebben afgesloten!
Ik snap je verslagenheid helemaal..
Het blijft een mooie prestatie die je de afgelopen seizoenen geleverd hebt. Je moet je zeker geen loser voelen, want je bent de koning onder de managers.
Zoals je schrijft heb je geen fouten gemaakt dit seizoen. Meer dan je nu gedaan hebt kon je niet doen. Het blijft een pittige divisie en ik hoop dat je snel weer teug bent in de A.
Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
En we zijn weer vertrokken. Onze noorderbuur boysteenkist was onze eerste tegenstander.
Een gelijkspel waar we eigenlijk wel mee kunnen leven. 2-2, we waren wel 1%tje beter. Dankzij het dubbele geel die een spits van steenkist opliep. 147-146. En dat met amper 81% TS.
BoomXhakaLaca wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 5:49 am
En we zijn weer vertrokken. Onze noorderbuur boysteenkist was onze eerste tegenstander.
Een gelijkspel waar we eigenlijk wel mee kunnen leven. 2-2, we waren wel 1%tje beter. Dankzij het dubbele geel die een spits van steenkist opliep. 147-146. En dat met amper 81% TS.
Op naar morgen waar Dinamo Gugesti wacht.
Ik wist dat ik in het voordeel lag ivm met je TS, maar met een rode kaart (bij een milde ref) ben ik blij met de puntendeling.
2-1 verloren vandaag tegen Dinamo Gugesti. 1%slechter. Waar we een gelijkspel verwachte blijven nu met lege handen achter. Op naar donderdag dan maar thuis tegen Lucix. De scheids is in elk geval al in ons voordeel. Dus kunnen we hopelijk onze eerste overwinning pakken!
En de eerste overwinning is een feit. 4-3 winst tegen Lucix. 145-136. Morgen de uitwedstrijd tegen Viastore. Met een TS die nog steeds onder de 90% zit. Zijn TS zal schat ik tussen de 98 en 100 zijn. Met 1 punt zou ik kunnen leven.