Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
En gezien je nu al je trainerswissel hebt gebruikt, kun je dit nog eens herhalen op het einde van het seizoen, want na 40 dagen, kun je er opnieuw van profiteren.
rogiboys
39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
d van den d
- Team President
Re: Divisie B
Het eerste seizoenshelft is voorbij en we staan samen met Lucix op een gedeelde eerste plaats. Alle wedstrijden op thuis tegen Legendary Team na zijn gewonnen. Daar mag ik wel tevreden over zijn, want we staan 6 punten los op de nummer 3 en koersen theoretisch gezien af op promotie naar div A
Echter moet ik wel voorzichtig zijn met mijn uitspraken, want in de tweede seizoenshelft hebben we continu uitwedstrijden tegen de gehele top 5. Los hiervan zit het helaas tegen met de aanwas van jeugdspelers aangezien ik in anderhalf seizoen maar 1 erbij heb gekregen. Ik geef mijn Surinaamse coordinator nog 3 keer een kans, en anders mag wordt het maar tijd voor een nieuwe.
Volgende week breken de feestdagen alweer aan, via deze weg wens ik jullie allen fijne dagen toe
Volgende week breken de feestdagen alweer aan, via deze weg wens ik jullie allen fijne dagen toe
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Team: SC Rotterdam