yup
Ik heb in heb na morgen alle eenvoudige ploegen gehad, dus ik verwacht een terugval omdat ik dit seizoen nog eens voor de beker ga.
Divisie A
Moderator: Moderator
-
mr charlie
- Member of the Soccer Project Association
-
remedy73
Re: Divisie A
Een spannend seizoentje in A.
Met nog 2 wedstrijden te gaan is de nummer 5 nog niet veilig, omdat de nummer 11 nog op 49(!) punten kan komen!!
Normaliter is 40 puntjes genoeg voor behoud en in uitzonderlijke seizoenen moet je er 45 halen.
Met nog 2 wedstrijden te gaan is de nummer 5 nog niet veilig, omdat de nummer 11 nog op 49(!) punten kan komen!!
Normaliter is 40 puntjes genoeg voor behoud en in uitzonderlijke seizoenen moet je er 45 halen.
-
mr charlie
ik denk dat alles bepaald is,
Rusnaci z Labirce / berusky kan nog gelijk komen met legendary team, maar heeft een nadeel in gewonnen wedstrijden / doelpunten
Rusnaci z Labirce / berusky kan nog gelijk komen met legendary team, maar heeft een nadeel in gewonnen wedstrijden / doelpunten
-
mr charlie
3e plaats, goed seizoen
uitschakeling in de beker voor het behalen van de laatste week is het enige minpuntje
waar ik de vorige seizoenen steeds beter werd, zal ik vanaf nu licht beginnen zakken in prestaties
eind dit seizoen 3x 30jarige vervangen, waarvoor ik nog 1 oplossing moet zoeken.
uitschakeling in de beker voor het behalen van de laatste week is het enige minpuntje
waar ik de vorige seizoenen steeds beter werd, zal ik vanaf nu licht beginnen zakken in prestaties
eind dit seizoen 3x 30jarige vervangen, waarvoor ik nog 1 oplossing moet zoeken.
-
remedy73
Waar ik vorig seizoen netjes 6e werd met volgens mij 46 punten, maak ik dit seizoen een valse start. Met nagenoeg dezelfde kern, teamspirit en inzet heb ik na 8 wedstrijden pas 1 puntje verzameld.
De overige 22 wedstrijden blijf ik gewoon vol gas geven, zoals altijd, maar het is bizar hoe groot het contrast is met vorig seizoen
De overige 22 wedstrijden blijf ik gewoon vol gas geven, zoals altijd, maar het is bizar hoe groot het contrast is met vorig seizoen
-
mr charlie
Een rustig seizoen waarbij we momenteel bovenaan A meedraaien.
We proberen nog eens in de beker, net zoals poesele te stunten.
Er zijn wel minder A ploegen die de beker laten schieten in tegenstelling tot vorig seizoen.
Er zijn wel minder A ploegen die de beker laten schieten in tegenstelling tot vorig seizoen.
-
remedy73
Vroeger zat A vol met teams die seizoenen lang hadden gehandeld, een goede ploeg bijeen kochten en na 3-4 seizoenen in A opgebrand waren.mr charlie wrote: ↑Fri Jun 19, 2026 10:43 am Een rustig seizoen waarbij we momenteel bovenaan A meedraaien.
Tegenwoordig zie je veel meer teams die hun kern steeds blijven vernieuwen. Hierdoor zijn deze teams minder top, spelen dus niet voor de titel in A, maar pakken dan wel de kans mee om in de beker te spelen.
Daarnaast heeft de beker nog het voordeel dat je er TS mee wint, waardoor je meer trades per seizoen kan doen, waardoor het financieel aantrekkelijk is om in de cup te blijven. Het is dus niet gek dat er veel A teams in de cup blijven.
-
mr charlie
was mij minder opgevallen, maar ik denk dat het klopt, hoewel de prestaties van de toppers toch stevig blijftremedy73 wrote: ↑Sat Jun 20, 2026 2:59 pmVroeger zat A vol met teams die seizoenen lang hadden gehandeld, een goede ploeg bijeen kochten en na 3-4 seizoenen in A opgebrand waren.mr charlie wrote: ↑Fri Jun 19, 2026 10:43 am Een rustig seizoen waarbij we momenteel bovenaan A meedraaien.
Tegenwoordig zie je veel meer teams die hun kern steeds blijven vernieuwen. Hierdoor zijn deze teams minder top, spelen dus niet voor de titel in A, maar pakken dan wel de kans mee om in de beker te spelen.
Daarnaast heeft de beker nog het voordeel dat je er TS mee wint, waardoor je meer trades per seizoen kan doen, waardoor het financieel aantrekkelijk is om in de cup te blijven. Het is dus niet gek dat er veel A teams in de cup blijven.