Wie gaat er naar F.154?????
Moderator: Moderator
Naar F.193, dus das te doen.Vasta wrote:hehe... en nar welken f gade???Darragh wrote:Jaja, vanaf vandaag zeker dak kampioen word![]()
Dus alle F-ploegen: pas maar op, want hier komt tornado Darragh met zijn trouw leger S.K. Brecht genaamd![]()
![]()
![]()
Muahahahaa![]()
mss, een jonge spelerqwerty wrote:kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik hier zo hoge boden krijg op een RB van 29 % .... ?![]()
Ik had hem voor 200.000 tekoop gezet ...
boden waren ongeveer zoals deze:
200.000
230.000
250.000
300.000
360.000
450.000
500.000
650.000
ik heb nu dus een bod van 650.000 voor mijn speler die slechts 29 % heeftniet dat ik het erg vind hé
![]()
Maar is daar een reden voor ofzo ... ? want ben redelijk nieuw hieren kvind dees nogal onlogisch
Je kan het hele seizoen transfers maken.qwerty wrote:aja enuuh kep nog een vraagje, tis bes dak die speler voor dat het andere seizoen begint verkoop zeker ... ? of hoe gaat alles in zn werk? geld enzo en transfers die bezig zijn ... en is er een periode tijd tussen de seinzoenswissel?
mvg.
Vasta wrote:mss, een jonge spelerqwerty wrote:kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik hier zo hoge boden krijg op een RB van 29 % .... ?![]()
Ik had hem voor 200.000 tekoop gezet ...
boden waren ongeveer zoals deze:
200.000
230.000
250.000
300.000
360.000
450.000
500.000
650.000
ik heb nu dus een bod van 650.000 voor mijn speler die slechts 29 % heeftniet dat ik het erg vind hé
![]()
Maar is daar een reden voor ofzo ... ? want ben redelijk nieuw hieren kvind dees nogal onlogisch
je kunt een speler altijd verkopen, tijdens het seizoen, in het tussenseizoen, over seizoenen heen, maakt niet uit. als je hem op de transferlijst zet, dan is hij pas beschikbaar twee dagen later. daarna blijft hij nog zeven dagen op de lijst staan, tenzij je al vroeger een bod aanvaardt. Bvb. je plaatst hem op de lijst op een woensdag, dan is hij beschikbaar vanaf de vrijdag, en hij wordt dan ten laatste tijdens de nachtsimulatie van de volgende vrijdag (nacht van donderdag op vrijdag) verkocht.qwerty wrote:aja enuuh kep nog een vraagje, tis bes dak die speler voor dat het andere seizoen begint verkoop zeker ... ? of hoe gaat alles in zn werk? geld enzo en transfers die bezig zijn ... en is er een periode tijd tussen de seinzoenswissel?
mvg.