Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

DeLaNuit
Member of the Soccer Project Association

Post by DeLaNuit »

Vandaag 7-0 gewonnen van de nummer 6 donderdag tegen een FC Team dus dat zit wel goed. Ik heb een doelsaldo van 159 voor en 10 tegen,nog geen puntverlies en 11 punten voor op de nummer 2 en 12 op de nummer 3 :P :lol:

Wie gaat er naar F.154?????
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
Sid Vicious
Assistant Manager

Post by Sid Vicious »

Vandaag zeker van titel in de G695 Divisie :D Nog één matchke en seizoen zit erop :D
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
gampioen
Team Manager

Post by gampioen »

het gaat nu wel lekker sta in de halfe finale van een cup van 32 man 2 f en een E verslagen
manager van vvo
Darragh

Post by Darragh »

Jaja, vanaf vandaag zeker dak kampioen word :!:

Dus alle F-ploegen: pas maar op, want hier komt tornado Darragh met zijn trouw leger S.K. Brecht :!: :lol: :D :wink:

Muahahahaa :!: :twisted:
Last edited by Darragh on Tue Nov 08, 2005 6:55 pm, edited 1 time in total.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Vasta

Post by Vasta »

Darragh wrote:Jaja, vanaf vandaag zeker dak kampioen word :!:

Dus alle F-ploegen: pas maar op, want hier komt tornado Darragh met zijn trouw leger S.K. Brecht genaamd :!: :D :wink:

hehe... en nar welken f gade???
Image
Antwârpe. . gij zè ga veur mij

Manager: Vasta
Team: F.C. Daf
Darragh

Post by Darragh »

Vasta wrote:
Darragh wrote:Jaja, vanaf vandaag zeker dak kampioen word :!:

Dus alle F-ploegen: pas maar op, want hier komt tornado Darragh met zijn trouw leger S.K. Brecht genaamd :!: :D :wink:

hehe... en nar welken f gade???
Naar F.193, dus das te doen. :D :wink:
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
fc tegelaar

Post by fc tegelaar »

ik ga naar F80
Image Image Image
el stino

Post by el stino »

gdvrdmme, bijna nog gestunt tege et nr.1
verloren met 0-1 :cry:
onze ratings waren gelijk (75) zijn ploeg heeft wel GK 62% (ikke: 48%)

de wedstrijd was mooi en het volldig uitverkocht stadion heeft genoten van de voorlaatste speeldag.

de 3e plaats is binnen 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
vincent

Post by vincent »

5-0 winst :D
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
qwerty

hoog bod op slechte speler

Post by qwerty »

kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik hier zo hoge boden krijg op een RB van 29 % .... ? :D

Ik had hem voor 200.000 tekoop gezet ...

boden waren ongeveer zoals deze:
200.000
230.000
250.000
300.000
360.000
450.000
500.000
650.000

ik heb nu dus een bod van 650.000 voor mijn speler die slechts 29 % heeft :D niet dat ik het erg vind hé :wink:
Maar is daar een reden voor ofzo ... ? want ben redelijk nieuw hier :) en kvind dees nogal onlogisch :)
qwerty

nieuw seizoen

Post by qwerty »

aja enuuh kep nog een vraagje, tis bes dak die speler voor dat het andere seizoen begint verkoop zeker ... ? of hoe gaat alles in zn werk? geld enzo en transfers die bezig zijn ... en is er een periode tijd tussen de seinzoenswissel?

mvg.
Vasta

Re: hoog bod op slechte speler

Post by Vasta »

qwerty wrote:kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik hier zo hoge boden krijg op een RB van 29 % .... ? :D

200.000
230.000
250.000
300.000
360.000
450.000
500.000
650.000

ik heb nu dus een bod van 650.000 voor mijn speler die slechts 29 % heeft :D niet dat ik het erg vind hé :wink:
Maar is daar een reden voor ofzo ... ? want ben redelijk nieuw hier :) en kvind dees nogal onlogisch :)
mss, een jonge speler :lol:
Image
Antwârpe. . gij zè ga veur mij

Manager: Vasta
Team: F.C. Daf
vincent

Re: nieuw seizoen

Post by vincent »

qwerty wrote:aja enuuh kep nog een vraagje, tis bes dak die speler voor dat het andere seizoen begint verkoop zeker ... ? of hoe gaat alles in zn werk? geld enzo en transfers die bezig zijn ... en is er een periode tijd tussen de seinzoenswissel?

mvg.
Je kan het hele seizoen transfers maken.

Je hebt 2 dagen dat je hem niet kan weggeven.
Dan blijft hij nog 5 dagen staan voor de deadline is der dan een bod gedaan dan gaat hij naar het hoogste bod of je hebt hem in die 5 dagen al aanvaard.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
mysticalguard

Re: hoog bod op slechte speler

Post by mysticalguard »

Vasta wrote:
qwerty wrote:kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik hier zo hoge boden krijg op een RB van 29 % .... ? :D

200.000
230.000
250.000
300.000
360.000
450.000
500.000
650.000

mss, een jonge speler :lol:

+ je zegt dat je redelijk nieuw bent, dus dat is een ongetrainde speler dus er is kans dat die uitgroeid tot een goede speler dus willen ze die hebben voor als een superspeler zou worden dan hebben ze eentje binnen voor een goedkoop salaris
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
criti
Team President

Re: nieuw seizoen

Post by criti »

qwerty wrote:aja enuuh kep nog een vraagje, tis bes dak die speler voor dat het andere seizoen begint verkoop zeker ... ? of hoe gaat alles in zn werk? geld enzo en transfers die bezig zijn ... en is er een periode tijd tussen de seinzoenswissel?

mvg.
je kunt een speler altijd verkopen, tijdens het seizoen, in het tussenseizoen, over seizoenen heen, maakt niet uit. als je hem op de transferlijst zet, dan is hij pas beschikbaar twee dagen later. daarna blijft hij nog zeven dagen op de lijst staan, tenzij je al vroeger een bod aanvaardt. Bvb. je plaatst hem op de lijst op een woensdag, dan is hij beschikbaar vanaf de vrijdag, en hij wordt dan ten laatste tijdens de nachtsimulatie van de volgende vrijdag (nacht van donderdag op vrijdag) verkocht.
als je een speler koopt of verkoopt, verlies je ook 5% teamspirit. bij de overgang tussen de twee seizoenen gaat er ook bij iedereen een tiende af van de teamspirit die je op dat moment hebt. dat betekent dus dat een speler die je in het tussenseizoen verkoopt je eigenlijk maar 4,5% teamspirit gekost zal hebben tegen de eerstvolgende officiële wedstrijd. dat verschil is op zich minimaal, maar als je bijvoorbeeld een tiental transfers zou afronden in het tussenseizoen, dan tikt dat wel aan.
Maar verder maakt het echt niet uit wanneer je transfers doet.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”