1-0 winst voor mij ondanks 1 van men beste aanvallers geblesseerd en mijn keeper.
Ha, sorry voor de elleboogstoot van Londo, hij staat scherp!
OT: forfaitoverwinning, 24/24, gedeelde eerste plaats
(Echt veel opwinding is er in G8 niet te vinden, er worden maar drie wedstrijden per speeldag gespeeld, de rest is forfait.)
qwerty wrote:Is dat niet erg dat ik een negatief saldo heb ?
ik heb 3 binnenkomende transfers gedaan en sta nu op -500 000 ...
Mag ik dat lang laten staan en gewoon wachten totdat het terug positief is d.m.v. wedstrijden te spelen e.d. ?
Of werk ik dat best zo snel mogelijk weg ... het staat niet in het rood ofzo, gewoon blauw ...
alvast bedankt grtz
je mag maar een week 2M onder 0 staan, en dan wordt je team verwijderd... mss is het toch best om altijd een buffer op te bouwen, je weet nooit waar je die voor nodig hebt
Mag ik dat lang laten staan en gewoon wachten totdat het terug positief is d.m.v. wedstrijden te spelen e.d. ?
Of werk ik dat best zo snel mogelijk weg ... het staat niet in het rood ofzo, gewoon blauw ...
alvast bedankt grtz
je mag maar een week 2M onder 0 staan, en dan wordt je team verwijderd... mss is het toch best om altijd een buffer op te bouwen, je weet nooit waar je die voor nodig hebt
dus enkel onder de 2 miljoen ... dus voor mij geen probleem:) ?
alvast bedankt grtz
nee, maar ik zou idd wel eerst dat negatieve getal proberen weg te werken door gewwoon niets te kopen, en mss enkele B-team-spelers te verkopen?
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F
Daan.// wrote:je mag maar een week 2M onder 0 staan, en dan wordt je team verwijderd... mss is het toch best om altijd een buffer op te bouwen, je weet nooit waar je die voor nodig hebt
nee, maar ik zou idd wel eerst dat negatieve getal proberen weg te werken door gewwoon niets te kopen, en mss enkele B-team-spelers te verkopen?
ja kweet het er staan er enkele op de transfer lijst.
want binnen 5 dagen ga ik wel geld nodig hebben voor een jeugdcentrum verder uit te bouwen, want dat moet zo snel mogelijk verder geupgrade worden.