Ongelooflijk, ik heb gewonnen en met wat voor linieratings Ik had nooit gedacht dat mij team in die staat nog zoveel kon presteren. The cheathunters heeft tot mijn verbazing verloren, hoe komt dit?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:Ongelooflijk, ik heb gewonnen en met wat voor linieratings Ik had nooit gedacht dat mij team in die staat nog zoveel kon presteren. The cheathunters heeft tot mijn verbazing verloren, hoe komt dit?
Hoe dit komt .. thuisvoordeel en m'n beste CB die ik bewust niet heb laten meedoen omdat hij al op 2 kaarten stond .. kon gebeuren maar liever nu verliezen en donderdag de 3 ptn meenemen, dan net het omgekeerde voor hebben
En dan nog .. ik wist dat je ging winnen, ik begreep niet waarom je dacht dat je ging verliezen
Veg wrote:Ongelooflijk, ik heb gewonnen en met wat voor linieratings Ik had nooit gedacht dat mij team in die staat nog zoveel kon presteren. The cheathunters heeft tot mijn verbazing verloren, hoe komt dit?
Hoe dit komt .. thuisvoordeel en m'n beste CB die ik bewust niet heb laten meedoen omdat hij al op 2 kaarten stond .. kon gebeuren maar liever nu verliezen en donderdag de 3 ptn meenemen, dan net het omgekeerde voor hebben
En dan nog .. ik wist dat je ging winnen, ik begreep niet waarom je dacht dat je ging verliezen
Omdat mijn RF en LM niet mee konden doen, mijn CB en CM 87% fitheid hadden waardoor ze maar 64 en 64 ipv 68 en 69 presteerden, in het algemeen mijn spelers een fitheid van maar vooraan in de 90 hadden en als grootste reden omdat crystalthunder gewoon een betere ploeg heeft als mij. Ahzo, je CB speciaal gespaard voor tegen mij
2-9-2008
Tot mijn verbazing heb ik 4-2 gewonnen van Lokomotiv Varese F.C., nummer 2 in B.2. Nu is er een verschil van 6 punten tussen het nummer 2 en het nummer 9... Spanning alom!
Enkel OPA F.C. is volgens mij vertrokken, hij staat nu al 7 punten los.
Veg wrote:Ik had stiekem gehoopt op een gelijkspel, maar jij had je agressie ook hoog genoeg ingesteld vergeleken met mij, een logische zege.
Ik begon al te vrezen voor de zaak .. gisteren had op onverklaarbare wijze m'n A ploeg 2 keer meegedaan en waren de fitheden wat gezakt .. heb zelf m' LB niet kunnen laten meedoen .. ik voelde mij getrickt, maar dat gevoel i wel wat minder nu ik de topper heb gewonnen en toch wel in de running blij voor promotie nu
Veg wrote:Ik had stiekem gehoopt op een gelijkspel, maar jij had je agressie ook hoog genoeg ingesteld vergeleken met mij, een logische zege.
Ik begon al te vrezen voor de zaak .. gisteren had op onverklaarbare wijze m'n A ploeg 2 keer meegedaan en waren de fitheden wat gezakt .. heb zelf m' LB niet kunnen laten meedoen .. ik voelde mij getrickt, maar dat gevoel i wel wat minder nu ik de topper heb gewonnen en toch wel in de running blij voor promotie nu
veel succes nog
Ja ik had het gezien gistere, ik vond het ook al gek dat je je A spelers had laten spelen in friendly's, maarja uiteindelijk was gerechtigheid wel geschied
2-9-2008
veel succes nog
Ja ik had het gezien gistere, ik vond het ook al gek dat je je A spelers had laten spelen in friendly's, maarja uiteindelijk was gerechtigheid wel geschied
mja .. khoopter nog op
Het valt me nu wel op hoeveel letters ik vergeet in een zin :s
Raffin wrote:Jammer van het gelijke spel .. was iets beter maar dat telt allemaal niet
1-1 is en staat er
Ja Hottere is 1 van de beste ploegen in de reeks, maar hij concentreerd zich liever op de beker dan op de liga, anders kon hij vlotjes promoveren denk ik. Op Hottere spelen is dus zeker geen geschenk, maar zijn teamspirit zit wel in een dipje waardoor ik toch eerder zou hebben gedacht dat jij zou winnen.
2-9-2008
Kan iemand me zeggen hoe het komt dat ik de afgelopen competitiewedstrijd heb verloren, dit is niet om te klagen, maar omdat ik zelf de reden niet weet. Ik speel wel op verplaatsing, maar mijn spelers presteren beter als die van hem. Heeft hij dan voor een heel goede taktiek tegen mijn taktiek gekozen of hoe zit dat?
2-9-2008