dockseven wrote:ik moet nu tegen die f-ploeg. en ik moet voor de 4de keer op rij uit spelen :s. Normaalgezien mag een een f-ploeg geen probleem vormen maar ik vertrouw die ploeg echt niet meer.
Ik zou het geloven
Wallows is niet van de minste meer om uit te schakelen.
Die F-ploeg zorgt zo ongeveer voor een primeur zeker?
Anyway veel succes
dockseven wrote:ik moet nu tegen die f-ploeg. en ik moet voor de 4de keer op rij uit spelen :s. Normaalgezien mag een een f-ploeg geen probleem vormen maar ik vertrouw die ploeg echt niet meer.
Ik zou het geloven
Anyway veel succes
heb het ook gezien
is echt zot
Misschien is het Maluyaca wel want die F-ploeg is echt goed en managers uit de F hebben normaal gezien zoveel ervaring niet om al meteen zo een goede ploeg te hebben
FCBA Madrid
Seizoen 3: 13de in E.55
Seizoen 4: 1ste in F.164
Seizoen 5: 2de in E.55
Seizoen 6: 7de in D.19
Seizoen 7: 5de in D.19
Seizoen 8: 1ste in D.19
Seizoen 9: 6de in C.7
Seizoen10: ??? in C.7
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Ik zou het geloven
Anyway veel succes
heb het ook gezien
is echt zot
Misschien is het Maluyaca wel want die F-ploeg is echt goed en managers uit de F hebben normaal gezien zoveel ervaring niet om al meteen zo een goede ploeg te hebben
hij zal zijn ploeg rustig opgebouwd hebben in de F.(hij zat 3 seizoenen in F. en promoveert nu)