Sjalaam wrote:gvd! nog erger! een meisje raakt in de A, ik verlies ervan met m'n A-team en ik ben al dolblij van naar de F te gaan
Juist goed dat ze naar A gaat, dat is emancipatie in de SP-wereld vol mannenen jongetjes
vergeet ons Isis niet he Matt,she's comin' back
In welke reeks zit isis ook weer?
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F
Sjalaam wrote:gvd! nog erger! een meisje raakt in de A, ik verlies ervan met m'n A-team en ik ben al dolblij van naar de F te gaan
Wat denk ge da meiskes geen ploeg kunnen managen
ge wilde wete waarom ik nie zo ver ben geraakt? De ronde na u speelde ik tege Teefjes Vrolijke 11 en ik miste 12 spelers. 8 geblesseerden en 4 geschorsten. Ik ben toen moeten aantreden met een B/C-elftal. Om nie te fel af te gaan heb ik heel defensief moeten spelen.
ge wilde wete waarom ik nie zo ver ben geraakt? De ronde na u speelde ik tege Teefjes Vrolijke 11 en ik miste 12 spelers. 8 geblesseerden en 4 geschorsten. Ik ben toen moeten aantreden met een B/C-elftal. Om nie te fel af te gaan heb ik heel defensief moeten spelen.
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F
hup kippen hup!!
de amoeba fagocyteren de hele dag al en ze maken ook enorm gebruik van het Golgi-apparaat!!
De gnurg-neigingen zijn ook zeer in het voordeel van de kippen!!
Idd Wollie75 gaat naar A. Ze heeft mijn volledige steun. Zij mag van mij de titel pakken volgend seizoen, ik zal de beker dan wel voor mijn rekening nemen.