Vandaag gewonnen tegen FC chealsea ouwegem. 4 - 2 was de uitslag wat me toch wel met een glimlach verraste door men TS die toch maar nog altijd 45% is Morgen beker, A team, dan FC team, B team, dan FC crisis, dik A team sorry makker
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Fuck, gisteren niet naar strengheid scheids gekeken, hierdoor, dus standaard 70% agressie gespeeld, waardoor ik 2 rode kaarten heb gekregen... jammer want tegenstander kon ik anders makkelijk aan
en nu nog eens 3 gveschorsten voor de volgende wedstrijd
verdomme toch, had beter moeten opletten
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
2-4 de boot in, we moeten ons dringend herpakken na deze mindere start !
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382 S54: 8th in F128 S55: 1st in F128
OMG! daar kan ik nu echt is tegen...
Normaal zou ik the worldplayers verslaan of toch een gelijk spel, maar door 2 blessures in die match+ rood van mijne beste keeper heb ik 4-3 verloren !!!!!!!!! ( en bank vergeten in stellen )
morgen tegen crisis gaat zeker weer op 100% agressie aantreden zoals hij al heel de week deed daar laat ik me niet aan vangen, we vechten met gelijk teamspirit, maar hij heeft wel geteld 3 geschorsten, en moet hier voor bv terug naar een LM van 80%, dit zou me normaal gezien morgen toch wel een overwinning moeten opleveren. Dit zou een topprestatie zijn want we zijn maandag gestart met 40% TS...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
Ook uitstekende eerste week bij de TrAnEcIds! We stegen maar liefst op 5 dagen tijd zo een 16% TS, wat een heel goede zaak is! We hadden hier alleen maar kunnen op hopen, nu is ze werkelijkheid geworden na een zuivere 5 - 3 overwinning tegen FC Crisis, waartegen we met perfect gelijke Teamspirit speelden. De volgende week zal zeker niet zo glorievol zijn maar we kunnen maar hopen! Maar toch wordt gehoopt terug zeker de plaats te halen waar we nu op staan, een geliefde 2 de plaats, maar liever de eerste natuurlijk. Al zal het HEEL lastig zijn om FC mira te kunnen afstoppen!
9/12, is eigenlijk minder dan ik gehoopt had, maar het valt nog mee doordat dat niet tegen een topploeg was. Als ik elke week dat ik weg ben maar 3 punten verlies, moet ik kampioen spelen. Deze week mag ik dus geen steek laten vallen en dan is het weer hopen dat we geen blessures op schorsingen oplopen.