Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

feyenoordie
Member of the Soccer Project Association

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:De opmars wordt voortgezet: 0 - 1 winst op Feyenoordie. FC B is marching on ... .
Heb je ook gezien hoe :shock:
Allebei m'n keepers gister uitgevallen.
Dus moest CB in de goal en dan krijgt die ook nog eens een rode kaart, terwijl hij maar 43% agressie heeft. :x

Anders had ik zeker weten gewonnen, maarja dikke pech :(
sanex

Post by sanex »

Na de 6/6 en de kwalificatie voor de volgende ronde van de beker is er een nederlaag geleden tegen Dream United,4-2 werd het in hun voordeel.

Probleem voor morgen is dat we zowel Pehe als Zitka missen op het middenveld.Gvozdenovic is nog geblesseerd en dus zal Masureel moeten spelen.En voor Zitka zal Sani moeten spelen,al is die al oud en versleten.

Toch gaan we voor de volle pot tegen patro eisden.
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

feyenoordie wrote:
elsiablo wrote:De opmars wordt voortgezet: 0 - 1 winst op Feyenoordie. FC B is marching on ... .
Heb je ook gezien hoe :shock:
Allebei m'n keepers gister uitgevallen.
Dus moest CB in de goal en dan krijgt die ook nog eens een rode kaart, terwijl hij maar 43% agressie heeft. :x

Anders had ik zeker weten gewonnen, maarja dikke pech :(
Zeker gewonnen, tsss, niet overdrijven hé.

Laat ons eens nuchter de zaken bekijken: dat je twee keepers uitvallen is pech, kan iedereen overkomen. Die rode kaart, zwijg mij daar maar over, kreeg de eerste week ook de ene rode kaart na de andere, terwijl ik agressie niet al te hoog zette. Aanval was qua percentages gelijk, middenveld was jij 2% beter, moest je beter keeper hebben gehad gingen de verdedingen qua % dicht bij elkaar gelegen hebben, nu heb ik daar het verschil in gemaakt.

Onder normale omstandigheden hebben we gelijkwaardige ploegen. Ik weet dat ik geluk heb gehad dat je vervangkeeper rood kreeg. Das deel van het spel. Het zal wel es anders voor je uitgedraaid hebben ook, denk ik.

Greetz.
He's back ... .
brever

Post by brever »

morgen tegen inter utd en op papier zijn deze favoriet,maandag een belangrijke thuis tegen zalgirio.Als we 6/6 halen,kunnen we even uit het degradatiemoeras wegblijven,u begrijpt dat we liever niet in dat debat willen meedoen.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Waylander
Team President

Post by Waylander »

ik ben verloren van Fc bruger met 4-2 (mss5-2) Ik denk dat mijn twee beste aanvallers fel gemist en dat het lag aan mijn niet voltrainde keetr die in de goal moest ana de blessure en de geschorsing van men beide andere keepers. voordeel is dazt de eerste ook heeft verloren en ik nog altijd maar 3 punten achterstand heb
30: in H
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Waylander wrote:ik ben verloren van Fc bruger met 4-2 (mss5-2) Ik denk dat mijn twee beste aanvallers fel gemist en dat het lag aan mijn niet voltrainde keetr die in de goal moest ana de blessure en de geschorsing van men beide andere keepers. voordeel is dazt de eerste ook heeft verloren en ik nog altijd maar 3 punten achterstand heb
elk nadeel hep zn voordeel idd :)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
brever

Post by brever »

brever wrote:morgen tegen inter utd en op papier zijn deze favoriet,maandag een belangrijke thuis tegen zalgirio.Als we 6/6 halen,kunnen we even uit het degradatiemoeras wegblijven,u begrijpt dat we liever niet in dat debat willen meedoen.

Op inter gaan winnen met 0/2 met 2 goals van onze goalgetter bodor die weer in topvorm is.We staan op plaats 9. en dat is goed,tevredenheid alom.Volgende week gooien we ons nog eens op de transfermarkt op zoek naar versterkingen. :D
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
leendert

Post by leendert »

0-5 gewonnen door forfait. De grasmat van Grunfamos was onbespeelbaar.

Hierdoor hebben we plaats 6 ingenomen in C.8

Maandag krijgen we het moeilijk, dan mogen we namelijk aantreden tegen The Babies!!
Image

Image
Kenneke
Team Board Member

Post by Kenneke »

bats1903 wrote:
Kenneke wrote:Geen enkele ploeg heeft nog het maximum van de punten in C na het verlies van Since 1903 in C5.
Naar he. Terwijl mijn linie ratings hoger waren. Dan moet het volgende week tegen jou maar gebeuren he!
Het was inderdaad was zeer onverdiend. En volgende week kan nog een spannend wedstrijdje worden (en belangrijk :twisted: )
Image ImageImage

S9 => 5e in C5
S8 => 1e in D14
S7 => 1e in E42
S6 => 3e in E42
S5 => 1e in F124
Dilleke

Post by Dilleke »

Zoals voorspeld verloren wegens geen deftige verdediging....
Maandag tegen FC team zouk moeten kunnnen winnen :wink:
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
Isis

Post by Isis »

De amoebe in de pan gehakt :-D

Als ik volgende keer weer mag winnen van Hoevi, zal ik een extra zalige massage uitdelen aan de manager :wink:
noaars
Team Manager

Post by noaars »

Hoe gaat het in C mannen :wink: ?
Mijn seizoen verloopt echt énorm moeilijk in B, ik sta er met 11 ptn 13e :oops: :cry:

grtz,x
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382

S54: 8th in F128
S55: 1st in F128
sanex

Post by sanex »

Oke,de doestelling is gehaald(9/12).

Vandaag werd gewonnen van patro eisden met 2-0.

Oke patro stond achter ons maar de schrik was er toch want we missten Pehe,zijn eerste vervanger(Gvozdenovic),Zitka,de Oliveira en Evens.Dus 3 middenvelders waren afwezig,maar hun vervangers deden het goed
Sep

Post by Sep »

vandaag genekt door het thuisvoordeel
racingboj

Post by racingboj »

Sep wrote:vandaag genekt door het thuisvoordeel
inderdaad :) maar mijn ploeg haalde toch nog 129 , terwijl de fitheden echt niet goed zaten. Ik wist dat gij met 100% agressie ging spelen, en had dit eerst ook ingesteld maar ben uiteindelijk toch terugegaan tot 80% omdat ik toch een paar té agressieve spelers heb. Anyway, nog veel succes de rest van de matchen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”