Als je naar mijn geschiedenis kijkt merk je dat ik véél geluk heb gehad met mijn team. De Rf, de Rm, de Lb's, etc. heb ik allemaal voor een appel en een ei gekocht en ik heb het geluk gehad dat die goed uitgroeiden.
Maar ik ben wel trots op wat ik in elkaar gefoefeld heb.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Morgen staat de absolute topper in C1 op het programma: Boca Juniors vs Feyenoordie. Wij spelen thuis tegen Thor Waterschei, hopelijk kunnen we de volle buit pakken en profiteren van de topper. Zelf spelen we heel onregelmatig, vooral buitenshuis kunnen we tegenwoordig weinig meer halen (kinda like reality ... ).
In mijn ploegje loopt één absolute ster rond: Seyfo, CF, 25j, 90% met een BP van 72. Komt wel in aanmerking voor het dream team. Ook mijn CB (Ljubinkovic) is een ster (en zal nog groeien): 21j, 85% en BP 69.
Daan.// wrote:lekker je zou hoger moeten staan vind ik
Feyenoordie wrote:Jeeez pracht ploeg zeg, ruilen
Vinden jullie? Ik snap nog steeds niet hoe ik het al tot C geschopt heb.
Laat staan dat ik hoger zou staan, in "B", sjeezes.
'Let the slaughtering begin'
Trouwens, ik vind jullie teams véél beter.
Maar toch bedankt voor de complimentjes.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
elsiablo wrote:Morgen staat de absolute topper in C1 op het programma: Boca Juniors vs Feyenoordie. Wij spelen thuis tegen Thor Waterschei, hopelijk kunnen we de volle buit pakken en profiteren van de topper. Zelf spelen we heel onregelmatig, vooral buitenshuis kunnen we tegenwoordig weinig meer halen (kinda like reality ... ).
In mijn ploegje loopt één absolute ster rond: Seyfo, CF, 25j, 90% met een BP van 72. Komt wel in aanmerking voor het dream team. Ook mijn CB (Ljubinkovic) is een ster (en zal nog groeien): 21j, 85% en BP 69.
Greetz.
Die topper wordt voor mij een flopper, het is alleen een topper omdat nummer 1 tegen 2 is maar Boca Juniors gaat met gemak winnen. Hij heeft thuisvoordeel, lichte TS voordeel, m'n beste speler ( GK 72 BP) is geschorst en moraal van alle A-spelers staat op 98%, kwalitatief is Boca Juniors ook veel sterker. Dus hij gaat echt met gemak winnen, ik wi vrijdag gewoon thuis winnen en hopen dat de concurrentie punten laat liggen.
FC Brehaza koos om vanmorgen met zijn C-ploeg te spelen tegen Cavaliers FC, buitenhuis. Dit omwille van vele friendlies die hun tol kosten (maar wel veel geld gaan kunnen opleveren) en omdat we sterk wilden staan in de thuismatch tegen Verbroedering Robbeke.
Jammer genoeg speelde Cavaliers FC echter ook niet met zijn A-team waardoor we hadden kunnen winnen... Een gemiste kans.
We hadden terug kunnen komen tot op 1 punt van de leider....
Morgen tegen Misses Isis, die toch zo geweldig is en dus hebben we wellicht geen schijn van kans.
Yvesiezi wrote:
Morgen tegen Misses Isis, die toch zo geweldig is en dus hebben we wellicht geen schijn van kans.
Ik win op onverwachte momenten. En laat punten liggen in de wedstrijden die ik zou moeten winnen. Ik weet niet in welke categorie de match van morgen valt
team#SoaD vs KRC Molleke
GK Chris Demets 68 vs Sadio 'A' Zetterberg (C) 65
LB Maciej Kuzera 67 vs Sébastien 'A' De Meester 69
CB Colin Né 68 vs William 'A' Rozenahl 68
RB Eric Snelders 67 vs Ki Hyeun 'A' Overmeire 68
LM Michael Coulibali 67 vs Wim 'A' Imschoot 71
CM Sébastien Martens (C) 70 vs Brewah 'A' Coulibali 68
CM Jeroen Mullender 69 vs Dieter 'A' Gilson 69
RM Mauro Fung A Wing 67 vs Joseph 'A' Vanruysseveldt 67
LF Thomas Mosia 69 vs Gabriel 'A' Priske 66
CF Vojtech Krizmanic 65 vs Helge 'A' Thompson 68
RF Istvan De Coninck 68 vs Indridi 'A' Ouedraogo 68
Hopla , weer gewonnen !
enige minpunt is dat mijn A-LB is uitgevallen deze match en dat zijn vervanger ook al gekwetst was en morgen moet mijn derde LB het maar gaan doen