Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Bedankt !lobert wrote:Probeer op een aantal posities de bp een puntje te verhogen, of 2. (als het geld ervoor is). Bijv. op RB, RF, CF enz. Een voltrainde CM moet er zeker bij. CB is geen vereiste, 3-4-3 is een goede opstelling
Idd, een RB en een RF met hogere BP zouden welkom zijn. CF had ik nog niet aan gedacht, maar je hebt gelijk.
Als ik 343 wil spelen kan ik idd een voltrainde goeie CM gebruiken, maar mocht er zich momenteel een CM zich blesseren, schakel ik tijdelijk over naar 433 zonder al te veel prestatieverlies.
Nogmaals bedankt,
en andere tips zijn ook altijd welkom

Manager van Los Mariachis
-
Yes, al 180 managerpunten
Ook alweer 80 % teamklasse, 89 % teamspirit.
Het blijft dus goed gaan met het team.
Morgen normaal gesproken weer een overwinning tegen FC fast bike, waardoor we op 61 punten kunnen gaan komen. Dan is het nog maar een klein stapje richting kampioenschap. Hopelijk kunnen we ook de topschutterstitel binnenhalen.

Ook alweer 80 % teamklasse, 89 % teamspirit.
Het blijft dus goed gaan met het team.
Morgen normaal gesproken weer een overwinning tegen FC fast bike, waardoor we op 61 punten kunnen gaan komen. Dan is het nog maar een klein stapje richting kampioenschap. Hopelijk kunnen we ook de topschutterstitel binnenhalen.

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Morgen tegen de tweede , zonder Cf , klote ! Het scheelt wel veel zonder mijn goeie CF.
Gelukkig sta ik al 15 punten voor op de tweede.
Ik wil nu altijd meer en meer...doelstelling was kampioen worden en TS op 100% en genoeg vrb's winnen.
Maar nu dit allemaal lukt wil ik meer en meer
Spijtig dat ik nooit veel geluk heb met jeugd en al zeker niet met mijn eigen jeugdcentrum. Klote...
Gelukkig sta ik al 15 punten voor op de tweede.
Ik wil nu altijd meer en meer...doelstelling was kampioen worden en TS op 100% en genoeg vrb's winnen.
Maar nu dit allemaal lukt wil ik meer en meer

Spijtig dat ik nooit veel geluk heb met jeugd en al zeker niet met mijn eigen jeugdcentrum. Klote...
-
Verjonging is de boodschap
LensDreamTeam wil drastische verjonging in de kern aan gaan brengen. Dat zei de manager op een persconferentie, vanochtend na de gewonnen wedstrijd tegen het matige FC fast bike.
"Deze verjonging is nodig om de kern op zijn top te laten zijn in divisie A, B en C. Veel van onze huidige A-spelers beginnen al oud te worden en takelen af. Volgend seizoen kunnen ze nog vol presteren, maar het seizoen erna gaat het al lastiger worden. We zoeken vooral dringend naar een nieuwe, jonge CM die een frisse bries laat waaien op het middenveld en die op sleeptouw wordt genomen door de oudere spelers.
Ook een centrale verdediger hebben we dringend nodig; aangezien Eric Haraldsen het niet meer kan bolwerken 4 zware wedstrijden per werkweek te spelen. Hiervoor hebben we al de nodige onderhandelingen verricht.
Ook een nieuwe LB van 21/22 jaar is zeer welkom en deze hebben we ook al op het oog, maar hier doen we geen uitlatingen over."
De huidige kern van LensDreamTeam bestaat uit 38 spelers, waarvan Gomez het grootste talent is, misschien wel het grootste talent in de spits op het moment, met 5 skills maxed, allen boven de 94.
8 spelers van het huidige A-elftal zijn 25 jaar of ouder en daaruit kunnen we de conclusie trekken dat de verjonging zeker wel nodig is. Het B-team kan het vertrek van eventuele verouderde A-spelers voorlopig opvangen, aangezien hun BP redelijk dicht bij de BP van de A-spelers ligt.
We hopen dat dit seizoen goed eindigt en we volgend seizoen in C ook weer voor het kampioenschap mee kunnen strijden.
LensDreamTeam wil drastische verjonging in de kern aan gaan brengen. Dat zei de manager op een persconferentie, vanochtend na de gewonnen wedstrijd tegen het matige FC fast bike.
"Deze verjonging is nodig om de kern op zijn top te laten zijn in divisie A, B en C. Veel van onze huidige A-spelers beginnen al oud te worden en takelen af. Volgend seizoen kunnen ze nog vol presteren, maar het seizoen erna gaat het al lastiger worden. We zoeken vooral dringend naar een nieuwe, jonge CM die een frisse bries laat waaien op het middenveld en die op sleeptouw wordt genomen door de oudere spelers.
Ook een centrale verdediger hebben we dringend nodig; aangezien Eric Haraldsen het niet meer kan bolwerken 4 zware wedstrijden per werkweek te spelen. Hiervoor hebben we al de nodige onderhandelingen verricht.
Ook een nieuwe LB van 21/22 jaar is zeer welkom en deze hebben we ook al op het oog, maar hier doen we geen uitlatingen over."
De huidige kern van LensDreamTeam bestaat uit 38 spelers, waarvan Gomez het grootste talent is, misschien wel het grootste talent in de spits op het moment, met 5 skills maxed, allen boven de 94.
8 spelers van het huidige A-elftal zijn 25 jaar of ouder en daaruit kunnen we de conclusie trekken dat de verjonging zeker wel nodig is. Het B-team kan het vertrek van eventuele verouderde A-spelers voorlopig opvangen, aangezien hun BP redelijk dicht bij de BP van de A-spelers ligt.
We hopen dat dit seizoen goed eindigt en we volgend seizoen in C ook weer voor het kampioenschap mee kunnen strijden.
LensDreamTeam
gewonnen met 0-1
5 punten achter op 1e
3punten voor op derde
lobert laat weten welke spelers je verkoopt heb interesse in heel uw ploeg
hehe
grtz jarnovic
5 punten achter op 1e
3punten voor op derde
lobert laat weten welke spelers je verkoopt heb interesse in heel uw ploeg

grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
proficiatThe Internationals wrote:Ben super blij, heb een een gelijkspel gespeelt= 0-0
haha
eindelijk speel ik es tegen u
da wou ik al zolang e
alle me die ploeg van u niet natuurlijk
jammer ma toch
grtz jarnovic
fc jumptown/darco