Dat ik verloren heb daar kan ik mee leven ( uit 3-1 tegen Boca Juniors) maar dat dan net een van m'n beste spelers moet uitvallen vind ik minder vooral omdat ik morgen thuis tegen Caveliers FC MOET winnen om 1e te blijven.
En die speelde vandaag niet eens met z'n beste team
nouja, rare divisie C1.
Vannacht tegen het FC Team, dus er is nog een kleine kans voor de amoeba op promotie, al ga ik er niet vanuit en was het zeker geen doelstelling van me
jaaa, maar ik speelde niet met mn a-team
als spelers 2 gele kaarten hadden, heb ik ze gespaard, anders missen ze de wedstrijd van vannacht (tegen een fc-team )
als spelers 2 gele kaarten hadden, heb ik ze gespaard, anders missen ze de wedstrijd van vannacht (tegen een fc-team )
is da dan ni juist stom?
As ge die met 2 gele kaarten had laten spelen misten ze wss alleen de match tegen da FC team
is da dan ni juist stom?
As ge die met 2 gele kaarten had laten spelen misten ze wss alleen de match tegen da FC team
was maar een geintje, ze hebben wel gespeeld en een kaart gepakt haha
Yvesiezi wrote:Ps mijn nieuwe press release gaat over de komende matchen in C1 met voorspelling!!!
Kampioen wordt Boca Juniors
Runner-up zal feyenoordie zijn
Als ik geen kampioen kan worden wil ik denk ik ook niet promoveren, moet ik nog ff over nadenken, tot nu toe ben ik altijd kampioen geworden als ik promoveerde.
Yvesiezi wrote:Ps mijn nieuwe press release gaat over de komende matchen in C1 met voorspelling!!!
Kampioen wordt Boca Juniors
Runner-up zal feyenoordie zijn
Als ik geen kampioen kan worden wil ik denk ik ook niet promoveren, moet ik nog ff over nadenken, tot nu toe ben ik altijd kampioen geworden als ik promoveerde.
dan neem ik je 2e plaats wel over.
ik ben ook alleen maar met een kampioenschap gepromoveerd, maar voor 1x maak ik dan een uitzondering