wimpiej9119 wrote:morgen tegen fc team...
ma geen forfait deze keer,
hij eeft 7spelers, ik denk 6-0
en heeft hij geen geschorsten/geblesseerden? anders is het toch forfait maarja, ik heb er zelf ook mee te maken (4fc teams in mijn reeks, en allemaal te weinig spelers)
Ook met 5-1 gewonnen.
Mijn team ook 109 gemaakt doch 9 tegen.
Nr 2 en 3 zitten nog steeds in mijn wiel op 3 en 6 ptn, maar moeten vrijdag tegen elkander.
Celtic'85 wrote:Ook met 5-1 gewonnen.
Mijn team ook 109 gemaakt doch 9 tegen.
Nr 2 en 3 zitten nog steeds in mijn wiel op 3 en 6 ptn, maar moeten vrijdag tegen elkander.
dat zal een spannende match worden als we tegen elkaar moeten ik denk dat de thuisploeg telkens gaat winnen door het thuisvoordeel in de linieratings
Ik schat jouw team wel sterker in, je moet in principe beide matchen kunnen winnen. Mss dat de thuismatch bij mij nipter zal zijn, ik probeer in ieder geval (behoudens tegenslag) beide matchen met mijn A-team te spelen.
Celtic'85 wrote:Ik schat jouw team wel sterker in, je moet in principe beide matchen kunnen winnen. Mss dat de thuismatch bij mij nipter zal zijn, ik probeer in ieder geval (behoudens tegenslag) beide matchen met mijn A-team te spelen.
je hebt gelijk dat ik mss net iets meer kans maak, maar ik heb morgen al een drukke kalender en mn top RF is geblesseerd...
Opnieuw 5-1 gewonnen, en nr 3 wint van nr 2.
Voorsprong is nu 6 punten, maar moet nog tegen nr 2 thuis en bij nr 3 op verplaatsing. Maar zou eigenlijk niet meer mogen misgaan (knock on wood ) !!
Celtic'85 wrote:Opnieuw 5-1 gewonnen, en nr 3 wint van nr 2.
Voorsprong is nu 6 punten, maar moet nog tegen nr 2 thuis en bij nr 3 op verplaatsing. Maar zou eigenlijk niet meer mogen misgaan (knock on wood ) !!
met het team dat je hebt moet je al een heel slechte manager zijn om de titel nog te mislopen , dus ik ben zeker dat het je wel zal lukken
ik heb vandaag met mijn C team weer eens 0-5 gewonnen en heb nu een doelsaldo van ergens 107 ofzo
Celtic'85 wrote:Ik hoop alleen dat ik nu van blessures gespaard blijf. Heb mijn aandeel al gehad in het begin van deze competitie.
dat zal wel, je kern is toch breed genoeg om die blessure op te vangen. Ik had voor de competietiematch van vandaag 3 geschorsten en 3 geblesseerd , met een beetje kern kan je dat vrij gemakkelijk allemaal opvangen. Veel geluk nog in de liga, hoewel je het toch niet nodig zult hebben