En die speelde vandaag niet eens met z'n beste team
Divisie C
Moderator: Moderator
-
feyenoordie
- Member of the Soccer Project Association
-
feyenoordie
-
feyenoordie
-
sanex
is da dan ni juist stom?Hoevi wrote:jaaa, maar ik speelde niet met mn a-teamfeyenoordie wrote:Ikke 9-0 van hem gewonnenHoevi wrote:jaaa, 8-0 gewonnen!
(van SCS)
als spelers 2 gele kaarten hadden, heb ik ze gespaard, anders missen ze de wedstrijd van vannacht (tegen een fc-team)
As ge die met 2 gele kaarten had laten spelen misten ze wss alleen de match tegen da FC team
-
Hoevi
was maar een geintje, ze hebben wel gespeeld en een kaart gepakt hahasanex wrote:is da dan ni juist stom?Hoevi wrote:jaaa, maar ik speelde niet met mn a-teamfeyenoordie wrote: Ikke 9-0 van hem gewonnen
als spelers 2 gele kaarten hadden, heb ik ze gespaard, anders missen ze de wedstrijd van vannacht (tegen een fc-team)
As ge die met 2 gele kaarten had laten spelen misten ze wss alleen de match tegen da FC team
-
Hoevi
ik ben het er uiteraard niet mee eens.. ik ga toch niet verliezen van Nop's Heroes (denk ik)Yvesiezi wrote:Ps mijn nieuwe press release gaat over de komende matchen in C1 met voorspelling!!!
Kampioen wordt Boca Juniors
Runner-up zal feyenoordie zijn
we zullen zien, ik zal het vanmiddag ook eens doen als persbericht.
Ik moet zo werken, dus ik doe het later
Yvesiezi wrote:Misschien eindig je nog lager, want ik ehb enkel de ploegen bekeken die in aanmerking komen voor promotie, niet die voor de vierde plaats.Isis wrote:en ik word niet vierde, nee hoor
Ik heb ook nooit beweerd hoger dan de 4de plaats te eindigen he
Alleen beweer ik constant dat ik de beste ben
-
feyenoordie
Als ik geen kampioen kan worden wil ik denk ik ook niet promoveren, moet ik nog ff over nadenken, tot nu toe ben ik altijd kampioen geworden als ik promoveerde.Yvesiezi wrote:Ps mijn nieuwe press release gaat over de komende matchen in C1 met voorspelling!!!
-
Hoevi
dan neem ik je 2e plaats wel over.feyenoordie wrote:Als ik geen kampioen kan worden wil ik denk ik ook niet promoveren, moet ik nog ff over nadenken, tot nu toe ben ik altijd kampioen geworden als ik promoveerde.Yvesiezi wrote:Ps mijn nieuwe press release gaat over de komende matchen in C1 met voorspelling!!!
ik ben ook alleen maar met een kampioenschap gepromoveerd, maar voor 1x maak ik dan een uitzondering