Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Sep wrote:
racingboj wrote:
Sep wrote:ik kan me mss nog redden ;) ik ben sterk teruggekomen en sta nu op 1 punt van de 9de en de 10de 8)
Ik denk dat Red Devils er mee gaat stoppen, zijn laatste login dateert al van 25 februari...
des te beter voor mij :D en vrijdag moet ik tegen u :)
Ik had het gezien :wink: , we zullen zien wat het wordt :)
Ik zie trouwens ook net dat de random ook in uw voordeel geweest is vandaag :wink:
Sep

Post by Sep »

racingboj wrote:
Sep wrote:
racingboj wrote:Ik denk dat Red Devils er mee gaat stoppen, zijn laatste login dateert al van 25 februari...
des te beter voor mij :D en vrijdag moet ik tegen u :)
Ik had het gezien :wink: , we zullen zien wat het wordt :)
Ik zie trouwens ook net dat de random ook in uw voordeel geweest is vandaag :wink:
ja, tof e :) tword een spannende match want ik zal tegen dan geen geblesseerden hebben :P hoop ik
matt

Post by matt »

Smoje wrote:Volgend jaar zit ik in C2. Welke vrienden kom ik er tegen ?
Je zal toch nog minstens een seizoentje moeten wachten om mij tegen te komen, ik vertrek juist.
Verder zit er nog brever van dit forum, maar das alles dat ik weet.
Smoje

Post by Smoje »

matt wrote:
Je zal toch nog minstens een seizoentje moeten wachten om mij tegen te komen, ik vertrek juist.
Zware reeks hmzz , Wattie Walkers , man man man , toen ik juist begon met het spel was dat al een grootmacht. Als ge van seizoen 1 al speelt is dat eigenlijk wel een groot voordeel (meer spelers voor minder managers , makkelijk om gratis spelers te hebben , goedkope jeugd , ..)
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

Smoje wrote:
matt wrote:
Zware reeks hmzz , Wattie Walkers , man man man , toen ik juist begon met het spel was dat al een grootmacht. Als ge van seizoen 1 al speelt is dat eigenlijk wel een groot voordeel (meer spelers voor minder managers , makkelijk om gratis spelers te hebben , goedkope jeugd , ..)
Valt vreed goe mee ze. Ik durf zelfs stellen dat het de makkelijkste is van alle C-reeksen.
Wattie zelf vocht vorig seizoen nog tegen degradatie dus het moet zijn dat het ook niet zo ver van elkaar ligt allemaal.
Smoje

Post by Smoje »

C1 en C2 zijn nochtans de moeilijkste reeksen 't schijnt.

Is meestal zo ...D1 , D2 , D3 , D4 , D5 , D6 , ...zijn ook sterker danD25,D26,D27 ...(meer Fc teams , mindere ploegen , ...).
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

Smoje wrote:C1 en C2 zijn nochtans de moeilijkste reeksen 't schijnt.

Is meestal zo ...D1 , D2 , D3 , D4 , D5 , D6 , ...zijn ook sterker danD25,D26,D27 ...(meer Fc teams , mindere ploegen , ...).
Ja idd, dat dacht ik ook en het klopt wel in die mate als je kijkt naar C1, die reeks is oersterk. Maar als je kijkt naar pakweg bv. het team waarmee ik nu promoveer: dat is gewoon geen B-materiaal en dat besef ik zelf ook wel.
Nu, het kan best ze dat er nog C-competities zijn die meer van C2-niveau zijn.
Ik wens u alvast veel succes in't volgende seizoen. (en ik zou fcbfan goed in de gaten houden, die ging tot op een bepaald moment zeer goed mee met de top maar heeft het dan opgegeven, ik vermoed dat ie er volgend seizoen voor gaat gaan)
silverblast

Post by silverblast »

C.3 is véél moeilijker dan C.2! :o :D
Vandaag gelijkgespeeld, maar we blijven op veilige afstand van degradatieplaats..
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

matt wrote:

Ja idd, dat dacht ik ook en het klopt wel in die mate als je kijkt naar C1, die reeks is oersterk.
Fijn dat we mening delen, ik heb het niks voor niks zo zwaar te verduren. Zelfs degradatiekanditaten zijn goed genoeg om te promoveren :(
Daan.//

Post by Daan.// »

C6 is toch ook sterk hoor :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
brever

Post by brever »

Daan.// wrote:

C6 is toch ook sterk hoor :)
Mijn mening:
Door het verkeerde degradatie systeem vroeger,11/12 naar C1 13/14 naar C2 en 15/16 naar C3 ontstonden er idd klasseverschillen,in principe zou je kunnen zeggen dat idd C1 sterker is dan C3 maar die verschillen zijn volgens mij zo goed als weggewerkt.Natuurlijk de hoeveelheid FC Teams in divisie speelt ook een rol,met de GK van divisies moet je volgens mij zo goed als geen rekening houden.Iemand met 16 talenten van 50% niet maxed uiteraard maar met 15spelers 80%GK maxed heeft zowieso lagere GK dan iemand met 31spelers van 76%maxed.Toch is dat eerste team veel sterker
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Hoevi

Post by Hoevi »

hmm wel gewonnen van Boca, maar het heeft me wel wat gekost aan blessures en schorsingen..

nouja.. kijken waar het schip strandt! 8)
brever

Post by brever »

Gewonnen met 1-0 tegen grootheid Wattie Walkers en we zijn gered!
Jan Van Wijk haalde tot hiertoe een 29/45,nadat Brio de club verliet met een 10/30.
We kunnen nu volop aan de ploeg werken om er in seizoen 11 weer te staan!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Na de 2-3 winst van Danos de bananos ( ;) ) op FC Kama komen wij nu op de derde plaats. Hopelijk gaan we door op ons elan (21/21) want donderdag wacht Roslar SV en vrijdag Budistii.
Om nog te kunnen promoveren zijn we aan onszelf verplicht deze 2 matchen met vrucht te beëindigen, en dan ook rekenen op een uitschuiver van racingbojkes.
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Hoevi

Post by Hoevi »

kap nou eens met die spanning in C1, ik wil me concentreren op de UEFA-cup :D
Echt balen dat iedereen eerst tegen SCS speelt (half fc-team) en daarna tegen FC Amoebe. Als ik promoveer, is dat echt goed!! (zo, beetje mezelf omhoog praten, sorry)

1 feyenoordie 51
2 Boca Juniors 49
3 Verbroedering Robberke 48
4 FC Amoebe 47
5 FC Brehaza 46
6 fc b rules 45
7 Real Madrid111 43
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”