Ik ging dit seizoen zeker niet voor promotie. Maar nu ik deze stand zie, voel ik het kriebelen. (Nogal erg kriebelen, nog spannender en ik er niet meer van slapen )
Dus, ik ga voluit voor promotie. Nog tegen SCS en tegen BobStanley (en die lijkt gestopt te zijn ), maar ook nog tegen de huidige nummer 2 en 4. Al kan Hoevi niet echt een probleem vormen
Zoooo, ik had verwacht tegen Yid Army te moeten spelen, maar dit team is vannacht gedelet en het werd een FC TEAM. Dus dat werd met 5-1 gewonnen!
Ik moet nog 1 wedstrijd spelen om mij veilig te stellen voor volgend seizoen. Dan gaan we spelers aantrekken en verkopen. Ik ben namelijk overgestapt op een nieuwe speelwijze n daar heb ik andere spelers voor nodig!
Hoevi wrote:kap nou eens met die spanning in C1, ik wil me concentreren op de UEFA-cup
Echt balen dat iedereen eerst tegen SCS speelt (half fc-team) en daarna tegen FC Amoebe. Als ik promoveer, is dat echt goed!! (zo, beetje mezelf omhoog praten, sorry)
1 feyenoordie 51
2 Boca Juniors 49
3 Verbroedering Robberke 48
4 FC Amoebe 47
5 FC Brehaza 46
6 fc b rules 45
7 Real Madrid111 43
Als jij promoveert, heb je inderdaad een heel mooie prestatie geleverd.
Als je dit seizoen niet promoveert, zal je volgend seizoen 1 van de grote favorieten zijn.
FC Brehaza speelde thuis gelijk tegen fc b rules en mag zijn promotiekansen stilaan opbergen.
Nu gaan we ons weer wat meer concentreren op de friendly cups en daarna is het weer transfertime
brever wrote:Gewonnen met 1-0 tegen grootheid Wattie Walkers en we zijn gered!
Jan Van Wijk haalde tot hiertoe een 29/45,nadat Brio de club verliet met een 10/30.
We kunnen nu volop aan de ploeg werken om er in seizoen 11 weer te staan!
Waarvoor dank.
Ongelooflijk is het, fcbfan heeft nu Wattie bijgehaald, maar ondertussen zit ik al op 11 punten voorsprong van de twee. Ach ja, een B-avontuurtje kan ook leuk zijn.
Jan Van Wijk haalde tot hiertoe een 29/45,nadat Brio de club verliet met een 10/30.
Waarvoor dank.
Ongelooflijk is het, fcbfan heeft nu Wattie bijgehaald, maar ondertussen zit ik al op 11 punten voorsprong van de twee. Ach ja, een B-avontuurtje kan ook leuk zijn.
Graag gedaan
We zullen afrekenen bij de meeneemchinees
Ahhh heerlijk, 4-1 uitgehaald tegen Hotteterre thuis, een grote opluchting. We waren duidelijk beter. Van tevoren was de vrees er omdat Hotteterre over z'n volle team kon beschikken, daarom speelde we met 90% agressie.
Uiteindelijk scoorde Deman 3 keer en Bogelund 1 keer, daardoor kan 1 van hun nog steeds topscoorder worden.
De rating die we vandaag haalde was een record: 136 en dat terwijl we onze Cb moesten missen en Deman na 77 minuten het veld afmoest met 2 keer geel. 140 moet dus gehaald kunnen worden. Verder ben ik zeer blij met de prachtoverwinning van Hoevi
Stand:
1 feyenoordie 51
2 Boca Juniors 49
3 Verbroederi... 48
4 FC Amoebe 47
5 FC Brehaza 46
6 fc b rules 45
7 Real Madrid111 43
8 Dillesteam 42
9 Cavaliers FC 37
10 Nop's Heroes 33
11 Riviera FC 33
12 Thor Waters... 31
13 Esportivo 27
14 Hotteterre 27
15 SCS 14
16 FC Team 16 3
Divisie C.1
Nop's Heroes heeft een goede week en staat daardoor nu 10e hopen dat hij dat kan volhouden, hoe meer Nederlanders in C1 hoe meer vreugde
Waarvoor dank.
Graag gedaan
Ik heb toevallig ne maat die scheidsrechter is. Kunnen we niks regelen of zo?
Last edited by matt on Tue Mar 07, 2006 4:16 pm, edited 1 time in total.
bLo0dHuNt3r wrote:Na de 2-3 winst van Danos de bananos ( ) op FC Kama komen wij nu op de derde plaats. Hopelijk gaan we door op ons elan (21/21) want donderdag wacht Roslar SV en vrijdag Budistii.
Om nog te kunnen promoveren zijn we aan onszelf verplicht deze 2 matchen met vrucht te beëindigen, en dan ook rekenen op een uitschuiver van racingbojkes.
1-0 onderuit in TikkiTakki.Hierdoor klimmen ze over ons maar al onze andere concurrenten hebben punten gemorst.
Donderdag mogen we thuis spelen tegen de nummer 3,Dream United.We moeten de 3 punten pakken om nog kans te houden op een plek bij de eerste 10.Enkel Haraldsen is geschorst,maar die staat normaal niet vast in de basis.
matt wrote:Waarvoor dank.
Graag gedaan
Ik heb toevallig ne maat die scheidsrechter is. Kunnen we niks regelen of zo?
ge zult dieje maat nog nodig hebben als je in B zit en dit seizoen is voor mij gedaan dus helaas...
bLo0dHuNt3r wrote:Na de 2-3 winst van Danos de bananos ( ) op FC Kama komen wij nu op de derde plaats. Hopelijk gaan we door op ons elan (21/21) want donderdag wacht Roslar SV en vrijdag Budistii.
Om nog te kunnen promoveren zijn we aan onszelf verplicht deze 2 matchen met vrucht te beëindigen, en dan ook rekenen op een uitschuiver van racingbojkes.
Vandaag gewonnen op het veld van Budistii , wat echt niet de verwachting was aangezien dit toch een zéér sterke ploeg is. Maar juist op het moment dat het nodig is haalt mijn ploeg de sterkste uitratings van het seizoen: nl 131 tegenover 129 voor budistii. Nu wachten ons nog moeilijke wedstrijden, ... eerst en vooral tegen FC Kama waar ik niet over mijn volledige kern kan beschikken. En laat dat nu net het probleem zijn: mijn A-ploeg houdt redelijk stand in divisie C maar één keer als ik met gekwetsten en geschorsten zit , ben ik een vogel voor de kat. In ieder geval vind ik het supertof om daarop die tweede plaats te pronken, vooral omdat mijn doelstelling voor het seizoen was om mij zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Mijn doelstellingen zijn dus geslaagd (alhoewel, eigenlijk heb ik nog 1 punt nodig voor absolute zekerheid )
racingboj wrote:Vandaag gewonnen op het veld van Budistii , wat echt niet de verwachting was aangezien dit toch een zéér sterke ploeg is. Maar juist op het moment dat het nodig is haalt mijn ploeg de sterkste uitratings van het seizoen: nl 131 tegenover 129 voor budistii. Nu wachten ons nog moeilijke wedstrijden, ... eerst en vooral tegen FC Kama waar ik niet over mijn volledige kern kan beschikken. En laat dat nu net het probleem zijn: mijn A-ploeg houdt redelijk stand in divisie C maar één keer als ik met gekwetsten en geschorsten zit , ben ik een vogel voor de kat. In ieder geval vind ik het supertof om daarop die tweede plaats te pronken, vooral omdat mijn doelstelling voor het seizoen was om mij zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Mijn doelstellingen zijn dus geslaagd (alhoewel, eigenlijk heb ik nog 1 punt nodig voor absolute zekerheid )
jij wint al met twee punten verschil ik kan zelfs niet winnen met 13 punten verschil