Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

feyenoordie
Member of the Soccer Project Association

Post by feyenoordie »

gangstakiller wrote:Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B :lol:
Mss he mss zelfs 2 :)
Hoevi

Post by Hoevi »

feyenoordie wrote:
gangstakiller wrote:Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B :lol:
vannacht zal belangrijk zijn..
het mooie is, dat als 2 ploegen gelijk staan op punten, eerst wordt gegeken naar het aantal gewonnen wedstrijden. En ik heb er 1 meer gewonnen dan Boca Juniors :D .
Dus hopelijk kan ik hem zo onder me houden.
Maar eerst vannacht maar winnen hopelijk
matt

Post by matt »

Neorej wrote:ik ben mij aan het versterken voor de C si ;)
Promotie is al zeker, kampioen nog niet ...
Iemand van C.2 ?
Dus nog een forummer die komt naar onze reeks :)
Prettig, mss zit ik er het volgend seizoen al weer :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Hoevi wrote:
feyenoordie wrote:
vannacht zal belangrijk zijn..
het mooie is, dat als 2 ploegen gelijk staan op punten, eerst wordt gegeken naar het aantal gewonnen wedstrijden. En ik heb er 1 meer gewonnen dan Boca Juniors :D .
Dus hopelijk kan ik hem zo onder me houden.
Maar eerst vannacht maar winnen hopelijk
Mischien zelfs 3 ---> Drambuie United
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
lobert

Post by lobert »

Het staat vast, volgend seizoen kom ik naar C :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Hoevi

Post by Hoevi »

eindelijk komen de Nederlanders ook omhoog!!
Nu nog 1 in de A
Sep

Post by Sep »

gewonnen

morgen ontvang ik racingbojkes :)
Daan.//

Post by Daan.// »

Sep wrote:gewonnen

Ge moogt er ook bijschrijven dat ik u heb laten winnen :roll:
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

Ja mensen,voor mij zit m'n avontuur in C er zo goed als op.Vandaag 3-4 verloren in eigen huis tegen Dream United.

Hierdoor kom ik al op 9 punten van de 10de en er zijn maar 12 punten meer te verdienen dus is degradatie zo goed al een feit teznij ik plots nog zou gaan winnen tegen drambuie en club brugge rulez.
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Daan.// wrote:
Sep wrote:gewonnen

Ge moogt er ook bijschrijven dat ik u heb laten winnen :roll:
Oppassen met dergelijke uitspraken, het niet voluit gaan in wedstrijden wordt door de Belgische voetbalbond aanzien als competitievervalsing, strafbaar met een jaar schorsing voor de spelers... Voor de club, degradatie met 2 klassen en 6 punten achterstand... :lol:
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

feyenoordie wrote:Pardon :roll: Ten 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen :?
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers :!:
Kortom ik begrijp je rare reactie niet :?
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor :wink:

Buiten dit, vandaag dus mooi ( verdiend :roll: ) gewonnen tegen fc b rules met 1-2. Hierdoor blijf ik 1e staan en doordat Boca Juniors punten liet liggen tegen een Nederlander :wink: zakt hij wat naar beneden, helaas want na al die seizoenen in C1 gun ik hem het zeker.
Helaas moet ik morgen thuis tegen RealMadrid111 2 spelers missen door schorsing en 1 door blessure we zullen zien wat het wordt.
Als je de ratings bekijkt:
Verdediging: 44 vs 45
Middenveld: 39 vs 44
Aanval: 49 vs 46
zie je dat de rode kaart op het middenveld me genekt heeft. Verdedigend en zeker aanvallend lag ik niet onder. Moest mijn beste middenvelder geen rode kaart gekregen hebben, ging ik ook op middenveld mee kunnen spelen. En met een scheids van 20% is een agressie van 80% volgens mij geen te hoge agressie.

Nu, ik geef grif toe dat je individueel betere spelers hebt dan ik. Zo kan je je overwinning verdiend noemen, maar als ploeg moet ik in een thuiswedstrijd niet onderdoen.

Deze nederlaag smaakt toch weer bijzonder bitter. De agressierandom heeft dit seizoen beetje te veel tegen me gewerkt.

Na veel tobben en draaien hebben we beslist na volgend seizoen met soccerproject te stoppen. Aantal factoren hebben beslissing geforceerd (agressierandom, verveling, ...). Volgend seizoen zal ik nog es alles op alles zetten om titel te pakken (al tweemaal als tweede gepromoveerd, maar nog nooit titel gepakt) om zo in schoonheid te eindigen. Misschien beginnen we in verre toekomst daarna terug opnieuw in lagere reeks, moest het te veel kriebelen.

Greetz,

elsiablo, manager of fc b rules.
He's back ... .
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:
Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote:Morgen moet ik uit tegen fc b rules die op moment 6e staat.
Ik hoop dat hij me een puntje gunt, maar dat zal wel niet :lol:
De persoon in C1 die het meest klaagde over blessures, schorsingen wint weer dankzij de (agressie)random. :?
Gelukkige overwinning die hem wellicht de titel oplevert, zeker omdat Boca Juniors thuis bleef steken op een gelijkspel.
Maar ik gun het feyenoordie wel, hij heeft een goede ploeg. 8)

Toch toevallig dat de 2 meest aggressieve ploegen van C1 bovenaan staan.
Pardon :roll: Ten 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen :?
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers :!:
Kortom ik begrijp je rare reactie niet :?
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor :wink:
Toch heb je geluk met de rode kaart van fc b rules.
Heeft hij die niet, win je niet.
Op dezelfde manier won je ook al bij FC Amoebe.
Op verplaatsing dergelijke matchen winnen, levert serieuze bonuspunten op. Maar nogmaals, ik gun het je wel. :)

Ik haal in dezelfde 2 matchen thuis 1/6, terwijl jij uit 6/6 haalt. :cry:
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

elsiablo wrote: Na veel tobben en draaien hebben we beslist na volgend seizoen met soccerproject te stoppen. Aantal factoren hebben beslissing geforceerd (agressierandom, verveling, ...). Volgend seizoen zal ik nog es alles op alles zetten om titel te pakken (al tweemaal als tweede gepromoveerd, maar nog nooit titel gepakt) om zo in schoonheid te eindigen. Misschien beginnen we in verre toekomst daarna terug opnieuw in lagere reeks, moest het te veel kriebelen.

Greetz,

elsiablo, manager of fc b rules.
Heel jammer. Denk er nog eens over na.
Maar ik kan je beslissing begrijpen...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

sanex wrote:Ja mensen,voor mij zit m'n avontuur in C er zo goed als op.Vandaag 3-4 verloren in eigen huis tegen Dream United.

Hierdoor kom ik al op 9 punten van de 10de en er zijn maar 12 punten meer te verdienen dus is degradatie zo goed al een feit teznij ik plots nog zou gaan winnen tegen drambuie en club brugge rulez.
kom op sanex niet de moed laten zakken. tegen eisden en luchtbalboys is 6 punten club brugge rulez gaat de komende 2 duels geen punten pakken...dan is het verschil slechts nog 1 punt en dan kun je hem in een rechtsreeks duel pakken!
Last edited by Ally on Thu Mar 09, 2006 8:13 pm, edited 1 time in total.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Vandaag goede zaken gedaan door uit bij Stirtak te winnen met 0-2!! we staan weer gedeeld eerste met alleen dream UTD nog irritant doichtbij :D morgen de kraker tegen wageningen, mochten we die in winst kunnen omzetten doen we een goede stap richting promotie!

Feyenoordie en Hoevi zet um op!!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”