Mss he mss zelfs 2gangstakiller wrote:Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B

Moderator: Moderator
vannacht zal belangrijk zijn..feyenoordie wrote:Mss he mss zelfs 2gangstakiller wrote:Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B
Mischien zelfs 3 ---> Drambuie UnitedHoevi wrote:vannacht zal belangrijk zijn..feyenoordie wrote:Mss he mss zelfs 2gangstakiller wrote:Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B
het mooie is, dat als 2 ploegen gelijk staan op punten, eerst wordt gegeken naar het aantal gewonnen wedstrijden. En ik heb er 1 meer gewonnen dan Boca Juniors.
Dus hopelijk kan ik hem zo onder me houden.
Maar eerst vannacht maar winnen hopelijk
Oppassen met dergelijke uitspraken, het niet voluit gaan in wedstrijden wordt door de Belgische voetbalbond aanzien als competitievervalsing, strafbaar met een jaar schorsing voor de spelers... Voor de club, degradatie met 2 klassen en 6 punten achterstand...Daan.// wrote:Ge moogt er ook bijschrijven dat ik u heb laten winnenSep wrote:gewonnen
morgen ontvang ik racingbojkes
Als je de ratings bekijkt:feyenoordie wrote:PardonTen 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen
![]()
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers![]()
Kortom ik begrijp je rare reactie niet![]()
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor![]()
Buiten dit, vandaag dus mooi ( verdiend) gewonnen tegen fc b rules met 1-2. Hierdoor blijf ik 1e staan en doordat Boca Juniors punten liet liggen tegen een Nederlander
zakt hij wat naar beneden, helaas want na al die seizoenen in C1 gun ik hem het zeker.
Helaas moet ik morgen thuis tegen RealMadrid111 2 spelers missen door schorsing en 1 door blessure we zullen zien wat het wordt.
Toch heb je geluk met de rode kaart van fc b rules.feyenoordie wrote:PardonYvesiezi wrote:De persoon in C1 die het meest klaagde over blessures, schorsingen wint weer dankzij de (agressie)random.feyenoordie wrote:Morgen moet ik uit tegen fc b rules die op moment 6e staat.
Ik hoop dat hij me een puntje gunt, maar dat zal wel niet![]()
Gelukkige overwinning die hem wellicht de titel oplevert, zeker omdat Boca Juniors thuis bleef steken op een gelijkspel.
Maar ik gun het feyenoordie wel, hij heeft een goede ploeg.![]()
Toch toevallig dat de 2 meest aggressieve ploegen van C1 bovenaan staan.Ten 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen
![]()
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers![]()
Kortom ik begrijp je rare reactie niet![]()
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor![]()
Heel jammer. Denk er nog eens over na.elsiablo wrote: Na veel tobben en draaien hebben we beslist na volgend seizoen met soccerproject te stoppen. Aantal factoren hebben beslissing geforceerd (agressierandom, verveling, ...). Volgend seizoen zal ik nog es alles op alles zetten om titel te pakken (al tweemaal als tweede gepromoveerd, maar nog nooit titel gepakt) om zo in schoonheid te eindigen. Misschien beginnen we in verre toekomst daarna terug opnieuw in lagere reeks, moest het te veel kriebelen.
Greetz,
elsiablo, manager of fc b rules.
kom op sanex niet de moed laten zakken. tegen eisden en luchtbalboys is 6 punten club brugge rulez gaat de komende 2 duels geen punten pakken...dan is het verschil slechts nog 1 punt en dan kun je hem in een rechtsreeks duel pakken!sanex wrote:Ja mensen,voor mij zit m'n avontuur in C er zo goed als op.Vandaag 3-4 verloren in eigen huis tegen Dream United.
Hierdoor kom ik al op 9 punten van de 10de en er zijn maar 12 punten meer te verdienen dus is degradatie zo goed al een feit teznij ik plots nog zou gaan winnen tegen drambuie en club brugge rulez.