en ik zit daar tussen. Prince tegen inter,dan ik tegen inter en dan PoD tegen inter enz....DaPrince wrote:Damn ... was er ook van verschoten van het gelijkspel ... verlies tegen Inter United had ik min of meer verwacht !matt wrote:'k Was er zelf ook wat van geschrokken, maar zo vlug gaat het nu eenmaal blijkbaar. Nu heb ik dus nog uitzicht op die titel, het kan nog leuk worden..brever wrote:2-1 winst tegen Inter,en daarmee valt het doek zo goed als voor Inter.
leider Prince laat steken vallen ,na verlies op inter,thuis niet verder dan gelijkspel tegen degradatiekandidaat zalgirio,misschien wordt PoD toch nog kampioen.
Voor mezelf zie ik dat mijn ploeg toch aan kwaliteit is bijgekomen sinds de start van de competitie,maar in de vooruitblik naar volgende campagne,merk ik dat er sterke teams op komst zijn,toch mikken we op de subtop.Doelstelling blijft om in seizoen 20 een vaste waarde te zijn in A,lukt dit niet dan kap ik er mee.
Spelers dit weekend eens goed laten rusten en er dan nog eens goed voor gaan voor de 3 laatste wedstrijden
De matchen van zowel PoD als mezelf tegen fcbfan zullen bepalen wie de titel op zak steekt !
PS: 't Valt me op dat PoD dezelfde tegenstrevers heeft maar dan 2 speeldagen later !
Divisie C
Moderator: Moderator
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Morgen tegen Thor Waterschei wordt het nog moeilijk. Dankzij het weekend staan al zijn spelers nu weer op 100 fitheid en hij heeft geen enkele geschorsten.
Als ik door de week tegen hem had moeten spelen werd het makkelijk.
Toch hoop ik op een overwinning maar er worden ook nog 2 spelers verkocht in komende dagen.
Veel suc6 iedereen in C1.
Toch hoop ik op een overwinning maar er worden ook nog 2 spelers verkocht in komende dagen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
nieuwe naam?raoulio wrote:Morgen tegen Thor Waterschei wordt het nog moeilijk. Dankzij het weekend staan al zijn spelers nu weer op 100 fitheid en hij heeft geen enkele geschorsten.
-
Ja naam beviel me niet meer, ik ben wel nog steeds feyenoordfan hoor.Sep wrote:nieuwe naam?raoulio wrote:Morgen tegen Thor Waterschei wordt het nog moeilijk. Dankzij het weekend staan al zijn spelers nu weer op 100 fitheid en hij heeft geen enkele geschorsten.
Maar binnenkort ga ik me ook eens SPFA aanschaffen en dan was ik suwieso van plan om managernaam te veranderen dus dan doe ik het nu ook alvast op forum. Want zelfde manager en club naam is niet dope.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
-
dat is heel dezelfde tekst als in het vraagjestopic zeker ?raoulio wrote:Ja naam beviel me niet meer, ik ben wel nog steeds feyenoordfan hoor.Sep wrote:nieuwe naam?raoulio wrote:Morgen tegen Thor Waterschei wordt het nog moeilijk. Dankzij het weekend staan al zijn spelers nu weer op 100 fitheid en hij heeft geen enkele geschorsten.
Maar binnenkort ga ik me ook eens SPFA aanschaffen en dan was ik suwieso van plan om managernaam te veranderen dus dan doe ik het nu ook alvast op forum. Want zelfde manager en club naam is niet dope.
-
3-3 tegen Roslar SV ondanks betere linierating en thuisvoordeel.
Krijg er de .... van.
Molleke - Roslar SV (3 - 3)
Indridi 'A' Ouedraogo 1 - 0 11'
14' 1 - 1 Gabriel Thompson
Helge 'A' Thompson 2 - 1 46'
Indridi 'A' Ouedraogo 3 - 1 62'
71' 3 - 2 Gabriel Thompson
80' 3 - 3 Gabriel Thompson
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
80% Style 90%
75% Agression 80%
45% Defence 43%
44% Midfield 42%
47% Attack 46%
Competitie ligt in de definitieve plooi voor de promotie.
Degradatie is nog interessant.
Klassement
1 Blue ARA 59
2 team#SoaD 57
3 racingbojkes 56
4 KRC Molleke 52
5 Gaan-Met_Di... 50
6 FC Kama 49
7 Roslar SV 47
8 Red Devils 44
9 Real Brugge 43
10 Budistii 43
--------------------------------------------------------------------------------
11 unirea iasi 42
12 chemicals 29
13 FC Club Eke 26
14 St.Margaret... 26
15 SportingRsca 20
16 FC Team 527 0
Krijg er de .... van.
Molleke - Roslar SV (3 - 3)
Indridi 'A' Ouedraogo 1 - 0 11'
14' 1 - 1 Gabriel Thompson
Helge 'A' Thompson 2 - 1 46'
Indridi 'A' Ouedraogo 3 - 1 62'
71' 3 - 2 Gabriel Thompson
80' 3 - 3 Gabriel Thompson
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
80% Style 90%
75% Agression 80%
45% Defence 43%
44% Midfield 42%
47% Attack 46%
Competitie ligt in de definitieve plooi voor de promotie.
Degradatie is nog interessant.
Klassement
1 Blue ARA 59
2 team#SoaD 57
3 racingbojkes 56
4 KRC Molleke 52
5 Gaan-Met_Di... 50
6 FC Kama 49
7 Roslar SV 47
8 Red Devils 44
9 Real Brugge 43
10 Budistii 43
--------------------------------------------------------------------------------
11 unirea iasi 42
12 chemicals 29
13 FC Club Eke 26
14 St.Margaret... 26
15 SportingRsca 20
16 FC Team 527 0
In een alles op alles duel dorne in zijn eigen toko met 0-1 kunnen verslaan! we haalden een prima lineair van 44-43-48 (135!)op verplaatsing!! Met nog 2 wedstrijden voor de boeg is het ongekend spannend. Drambuie bezet nu de eerste plaats in de C4 gevolgd op 2 punten door Dream UTD. Club Bruges is nu 3de op 3 punten... Morgen thuis tegen Amberlecht... en donderdag de laatste wedstrijd uit naar Sanex...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
-
Och man wat een tifusspel echt waar. 2 geblesseerden. Alweer m'n beste CB uitgevallen voor de 3e keer in 2 weken, m'n 2e CB is gister ook al uitgevallen met blessure. Dan ben ik vandaag ook nog eens beter in de competitie wedstrijd speel ik nog gelijk
Als ik hierdoor promotie misloop stop ik ermee dat staat vast
Als ik hierdoor promotie misloop stop ik ermee dat staat vast
Last edited by raoulio on Thu Mar 16, 2006 4:15 pm, edited 1 time in total.
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
-
Letten jullie maar op, en nee ik zet m'n spelers niet op de TL ook Reina niet.lobert wrote:Dat weet ik wel voor 300 % zekerleendert wrote:Dat doe je nietraoulio wrote:Als ik hierdoor kampioenschap misloop stop ik ermee dat staat vast
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1