Ik heb nu een heel goed overzicht op mijn degradatie: ik moet morgen 1 punt halen tegen de 8ste en dan ben ik bijna zeker van behoud. Ik sta nu juist 10de. Want het probleem is dat de 12de morgen tegen de 15de moet waar hij normaal gezien zeker van wint.
DaPrince wrote:
Eigenaardig team toch hé Inter United ... zakt wsl naar D maar wint zowaar van nr 1 en 2 op het einde van het seizoen dus de kwaliteit is er wel degelijk !
Nu soit, hierdoor word ik nu 99.9% zeker kampioen want met nog een wedstrijd tegen Belgist en maar 1 puntje meer nodig moet dit wel te doen zijn !
Laat de champagne maar al komen
BTW ... ook proficiat aan PoD met de promotie ... hopelijk kunnen we een tijdje in B1 blijven.
Jij ook een dikke proficiat. Ik hoop dat we in behoud kunnen slagen, we zullen zien
ik ga morgen ook niet meer voluit.Enkele Hellings en Murcy zijn van de A-ploeg,de rest is B.Heeft geen nut mijn spelers te vermoeien alsi k toch degradeer en rambuie nog kans heeft op de titel
Morgen speelt fc b rules zijn laatste competitiewedstrijd uit zijn bestaan. In eerste instantie werd gedacht nog één laatste seizoen te beginnen, maar na 10 seizoenen soccerproject is het mooi geweest.
Deze beslissing werd een tijdje geleden genomen, maar om de huidige competitie niet te vervalsen zijn we ook de laatste wedstrijden blijven doorgaan.
Morgen gaan dus onherroepelijk de boeken dicht. We hopen met een thuisoverwinning het einde te kunnen vieren. Omdat het de laatste is mag iedereen trouwens gratis binnen, dus kom dat zien.
Iedereen veel succes gewenst op alle vlakken. Het was hier leuk vertoeven !! Heb altijd met veel plezier het forum gevolgd. Ik zal het dan ook wel een beetje missen … .
Daan.// wrote:morge B/C ploeg tegen RacingBoj, ik hoop dat Blue ARA tevreden is met een tweede plaats en voluit speelt tegen club Eke...
Vrijdag ronde 10 van de beker
Héhé dus normaal een overwinning . Maar winst of verlies, veel maakt het niet uit: de derde plaats kan mij niet ontsnappen en tweede plaats is ook onmogelijk, want de eerste twee gaan winnen( trouwens als ik nog voor teamSoad had gestaan had ik mij donderdag laten verliezen of de andere optie was als ik promoveerde me alleen te concentreren op VrB's en zo geld te verdienen en de competitie links te laten liggen omdat ik daar toch geen punten zou halen, ook al speelde ik met mijn beste ploeg ).