Raffin wrote:zoals verwacht een close call.. maar penalty's waren hier rechtvaardiger.. Club Brugge wint denk ik als hij nog iets gewaagder speelt.. al moet je vaststellen dat de individuele ratings (veel) hoger liggen bij Bruggenhof
Proficiat Jimman! en ook Floris (die toch wel tevreden zal zijn)
Ik weet niet of ik tevreden ben,ik was evengoed (linieratings uiteraard,qua ploeg is jimman veel beter) dus zat er eigelijk wel meer in,en dat maakt het verlies alleen maar pijnlijker
Kon echt niet nog gewaagder spelen, dan had ik gegarandeerd een rode kaart gekregen (heb spelers in mijn A-ploeg met agressie 98,85,80,75) daar schoot ik dus ook niet mee op.Het is gewoon verdient dat ik verloren heb maar zoals je zegt waren penalty's rechtvaardiger geweest.
Het is een mooi seizoen geweest ,behoud in B.1 (hoewel ik niet eens bij de 10 beste ploegen van de reeks behoor),en een finale plaats in de beker als hoogtepunt van mijn gehele sp-carrière! We beseffen aan de andere kant ook dat we al het geluk van de wereld gehad hebben om tot in die finale te geraken (in de finale bleek het geluk jammer genoeg opgebruikt), maar ik denk dat dit net de charme van de beker is.We hebben dit seizoen toch wel van ons laten horen en als ik voor dit seizoen kon tekenen voor behoud in B.1 en een finaleplaats in de sp-beker zou ik zonder ook maar 1 seconde te twijfelen getekent hebben.
Ook moet ik zeggen dat ik nu wel de smaak te pakken heb,eens je zou ver geraakt in de beker en je zo dicht bij de overwinning zat dan wil je die echt wel winnen.Dit smaakt gewoon naar meer