Divisie C
Moderator: Moderator
we moeten niet blozen,maar we spelen mee
(danku voor het huidige agressiesysteem.)
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag terecht verloren van de nummer 3.. Het werd 2-3 in eigen huis.
Volgende week een paar haalbare kaarten. We moeten tegen 3 ploegen die onder ons staan, dus misschien kunnen we een 6/12 uit 't vuur slepen met wat geluk. De teamspirit is alweer behoorlijk gestegen en deze zal eind volgende week op ongeveer 50 % staan.
Hopelijk kunnen we er nog wat van maken dit seizoen.. degradatie voorkomen moet gewoon mogelijk zijn en misschien zit er nog top8 in..
Volgende week een paar haalbare kaarten. We moeten tegen 3 ploegen die onder ons staan, dus misschien kunnen we een 6/12 uit 't vuur slepen met wat geluk. De teamspirit is alweer behoorlijk gestegen en deze zal eind volgende week op ongeveer 50 % staan.
Hopelijk kunnen we er nog wat van maken dit seizoen.. degradatie voorkomen moet gewoon mogelijk zijn en misschien zit er nog top8 in..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
maa 10 apr 2006 (04:00 CET) L CA Metropolitano ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan
din 11 apr 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? fc.boskamphoek
don 13 apr 2006 (04:00 CET) L 3 Gapers ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan
vri 14 apr 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? FC Half-Life
eerste match zal wss de match van het kampioenschap worden
tweede, derde match zou gewonnen moeten worden
vierde match is tegen Half Life, en die heeft bijna geen TS,+zijn halve A ploeg verkocht (als het al niet zijn hele A ploeg is
)
Verwachtingen: 9/12
din 11 apr 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? fc.boskamphoek
don 13 apr 2006 (04:00 CET) L 3 Gapers ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan
vri 14 apr 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? FC Half-Life
eerste match zal wss de match van het kampioenschap worden

tweede, derde match zou gewonnen moeten worden
vierde match is tegen Half Life, en die heeft bijna geen TS,+zijn halve A ploeg verkocht (als het al niet zijn hele A ploeg is

Verwachtingen: 9/12
niks,maar er is er ene van zen oren aant maken bij voorzetsels en buggies dat hij het wil veranderen,en ik wil dat alles blijft zoals het is.Smoje wrote:Wat is er nieuw aan het ag ressiesysteem ? !brever wrote:we moeten niet blozen,maar we spelen mee
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Na een weekje vakantie ben ik terug.
Mijn team heeft een 7 op 12 gehaald en hiermee blijven we meedraaien in de middenmoot met 3 punten achter op de leider en 6 punten voorsprong op de 11de.
Deze week werd volledig terecht verloren op Roslar, 'onterecht' thuis gelijk gespeeld tegen Budistii, terecht gewonnen op Nala (131 uitrating) en terecht gewonnen thuis tegen FC Kama.
In ieder geval in er écht nog niks beslist in C6 en kan het nog alle kanten uit, want het ligt echt enorm dicht bij mekaar zoals eerder Molleke al eens aanhaalde in deze topic.
Sportieve groeten.
Mijn team heeft een 7 op 12 gehaald en hiermee blijven we meedraaien in de middenmoot met 3 punten achter op de leider en 6 punten voorsprong op de 11de.
Deze week werd volledig terecht verloren op Roslar, 'onterecht' thuis gelijk gespeeld tegen Budistii, terecht gewonnen op Nala (131 uitrating) en terecht gewonnen thuis tegen FC Kama.
In ieder geval in er écht nog niks beslist in C6 en kan het nog alle kanten uit, want het ligt echt enorm dicht bij mekaar zoals eerder Molleke al eens aanhaalde in deze topic.
Sportieve groeten.
-
jij ook al?racingboj wrote:Na een weekje vakantie ben ik terug.
Sportieve groeten.

128 voor mij tegen 126 voor hem. Hier valt nog me te leven omdat het zo nipt was dus echt klagen doe ik er niet over hoewel ik natuurlijk liever de 3 punten gehad had.Daan.// wrote:jij ook al?racingboj wrote:Na een weekje vakantie ben ik terug.
Sportieve groeten.
-
troost u, bij mij was het 6 punten verschilracingboj wrote:128 voor mij tegen 126 voor hem. Hier valt nog me te leven omdat het zo nipt was dus echt klagen doe ik er niet over hoewel ik natuurlijk liever de 3 punten gehad had.Daan.// wrote:jij ook al?racingboj wrote:Na een weekje vakantie ben ik terug.
Sportieve groeten.

-
Nu al 4 blessures. Vandaag 3 bijgekomen waarvan een CM (heb ik er maar 3 van door ongelukkig aankopen) voor 10 dagen en m'n beste RF voor 2 dagen. Gelukkig is m'n selectie redelijk breed, maar 4/5 wedstrijden op een dag merk je met 4 blessures echt wel! 

LensDreamTeam
vandaag zie ik dus dat ik voor de eerste keer gewonnen heb in de C reeks
hehe
1-0 tegen FCBA-madrid
met 70% TS
dus ik kom men dipje nog wel te boven
hehe
grtz jarnovic
hehe
1-0 tegen FCBA-madrid
met 70% TS
dus ik kom men dipje nog wel te boven
hehe
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Kalm aan hebrever wrote:niks,maar er is er ene van zen oren aant maken bij voorzetsels en buggies dat hij het wil veranderen,en ik wil dat alles blijft zoals het is.Smoje wrote:Wat is er nieuw aan het ag ressiesysteem ? !brever wrote:we moeten niet blozen,maar we spelen mee

Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
-
Deze week:
HS ZUYD ?? - ?? Nike Itegem Football Club
Les Valous ?? - ?? HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? RHCP F.C.
Trenguitos ?? - ?? HS ZUYD
Tegen Les Valous en RHCP F.C. moet de volle winst behaald worden. Tegen NIFC wordt etmorgen een zware wedstrijd, we zijn erg aan elkaar gewaagd.
Tegen Trenguitos wordt het denk ik te zwaar. Ze zijn erg sterk en zo goed op weg!
Daarom hoop ik op een 9/12 deze week!
HS ZUYD ?? - ?? Nike Itegem Football Club
Les Valous ?? - ?? HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? RHCP F.C.
Trenguitos ?? - ?? HS ZUYD
Tegen Les Valous en RHCP F.C. moet de volle winst behaald worden. Tegen NIFC wordt etmorgen een zware wedstrijd, we zijn erg aan elkaar gewaagd.
Tegen Trenguitos wordt het denk ik te zwaar. Ze zijn erg sterk en zo goed op weg!
Daarom hoop ik op een 9/12 deze week!

-
Ik sta na drie jaar C4-middenmoot alweer in de middenmoot.
Ben er niet echt ontevreden over eigenlijk, zolang ik maar niet degradeer kan ik alleen maar naar boven hè
Qua elftal hoor ik ook wel net boven die degradatiestreep te staan denk ik.
Morgen uit tegen club brugge rulez. Ik reken stiekem toch op een stuntje, dan kan de week al bijna niet meer stuk
Ben er niet echt ontevreden over eigenlijk, zolang ik maar niet degradeer kan ik alleen maar naar boven hè

Qua elftal hoor ik ook wel net boven die degradatiestreep te staan denk ik.
Morgen uit tegen club brugge rulez. Ik reken stiekem toch op een stuntje, dan kan de week al bijna niet meer stuk

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
EEEEEEEn- nul, doelpunt gescoord door Daré Ouon!!!
Fc Brehaza won met 1-0 tegen Nopp's Heroes, tot dan ongeslagen.
Het werd een spannende wedstrijd in een vol stadion. De sfeer was soms bitsig met 7 gele kaarten. Daré Ouon besliste met een vrije trap de wedstrijd in de 53ste minuut.
Morgen uit tegen SK Brugge zonder 2 geschorste topaanvallers, waaronder Daré Ouon. Manager Yvesiezi zal iets anders uit zijn toverhoed moeten halen.
Fc Brehaza won met 1-0 tegen Nopp's Heroes, tot dan ongeslagen.
Het werd een spannende wedstrijd in een vol stadion. De sfeer was soms bitsig met 7 gele kaarten. Daré Ouon besliste met een vrije trap de wedstrijd in de 53ste minuut.
Morgen uit tegen SK Brugge zonder 2 geschorste topaanvallers, waaronder Daré Ouon. Manager Yvesiezi zal iets anders uit zijn toverhoed moeten halen.

Silversun Kaisers (B3)