eigelijk waren het er 3.Maar heb met mijn volledige B-ploeg (aangevuld met C-spelers) gespeeld, omdat ik teveel spelers miste en zodoende zelfs geen kans had om een punt weg te kapen bij jouw(zelfs met voltallig A-elftal zou ik normaal gezien toch wel verloren hebben)steven_26 wrote:het mooie seizoen blijft maar duren, sta nogaltijd op een 2de plaats in B1 en dat voor een nieuwkomer uit C.
vandaag gewonnen tegen club brugge fc die 3de of 4de stond voor aanvang van de wedstrijd. het moet wel gezegd worden dat we veel geluk gehad hebben aangezien in het weekend 2 spelers van hem uitvielen die normaal vandaag in de basis stonden waardoor er nu spelers stonden van in de 30 rating.
heb dit nog al meegemaakt dit seizoen dat de tegenstander een 3de keus moest opstellen op een bepaalde positie.
we spelen ook met een redelijke hoge agressie maar we kunnen dit blijkbaar goed opvangen met de b spelers, des te beter hé.
het dient gezegd te worden dat de kalender goed is uitgekomen voor mijn team.
we verwachten dat we die 2de stek nooit gaan kunnen vasthouden want in A gaat dit team nog niet eens een 10de plaats halen, al dachten we dat ook toen we in B kwamen maar kijk nu eens.
nog veel succes ion B1
Divisie B
Moderator: Moderator
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
-
- Member of the Soccer Project Association
Ah vandaag gewonnen tegen RSCA Prince met 3-2. Er werd nog ff gevreesd omdat RSCA Prince een zeer goed team kon opstellen maar het thuisvoordeel deed de das om. Daardoor hebben we op het moment alle thuiswedstrijden dit seizoen tot nu toe gewonnen en van de 7 uitwedstrijden werden er 4 verloren.
Helaas is tijdens de training Mokoena de beste aanvaller ( 88 overall 71 BP) uitgevallen. Hij kan deze hele week niet meer in actie komen en dat komt vervelend uit. Wil het team in de top 5 blijven dan is hij zeker nodig. Hopen dat die blessure niet al teveel punten gaan kosten.
1 prutsersVK 29
2 Boca Juniors 28
3 feyenoordie 25
4 RSCA Prince 25
5 VegAttack 25
6 Club Brugge FC 24
7 Lazio 1900 21
8 Fort Boys M.. 20
9 Wevelgem City 20
10 Overpelt VV 13
11 Alhos Vedro.. 13
12 Pinguins Of.. 12
13 AC Rossoneri 12
14 Mindelo FC 10
15 snookey 7
16 Crystalthunder 5
Divisie B.1
Helaas is tijdens de training Mokoena de beste aanvaller ( 88 overall 71 BP) uitgevallen. Hij kan deze hele week niet meer in actie komen en dat komt vervelend uit. Wil het team in de top 5 blijven dan is hij zeker nodig. Hopen dat die blessure niet al teveel punten gaan kosten.
1 prutsersVK 29
2 Boca Juniors 28
3 feyenoordie 25
4 RSCA Prince 25
5 VegAttack 25
6 Club Brugge FC 24
7 Lazio 1900 21
8 Fort Boys M.. 20
9 Wevelgem City 20
10 Overpelt VV 13
11 Alhos Vedro.. 13
12 Pinguins Of.. 12
13 AC Rossoneri 12
14 Mindelo FC 10
15 snookey 7
16 Crystalthunder 5
Divisie B.1
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
-
Vandaag eerste match verloren dit seizoen tegen Drambuie United, had het een beetje verwacht omdat ik twee van mijn middenvelders moest missen en mijn beste LF. De ratings waren zeer kort bij elkaar , ik had evengoed kunnen winnen of gelijkspelen al neemt het niet weg dat ik het Drambuie United niet gun
Nu morgen hopelijk tegen The Guardians winnen en dan hebben we een goede eerste helft van het seizoen gehad.
Nu morgen hopelijk tegen The Guardians winnen en dan hebben we een goede eerste helft van het seizoen gehad.
oeff een overwinning op de 'onaantastbaar' lijkende leider van onze divisie. Dat is goed voor het moraal van de jongens! We kenden een topdag en Akki was niet op volle oorlogsterkte daarom konden we uithalen... we evenaarden onze beste raiting.(139) Een onverwachte transfer zorgde ervoor dat we niet volledig 100 ts hadden, maar we zijn ermee weg gekomen. We doen het boven verwachting goed, hoewel we kwalitatief gezien wel ietsje boven onze stand leven... Ik betwijfel of de spanning nu terug is want Akki gaat niet erg veel meer verliezen... 

<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
-
mooie overwinning 
Zo mist hij zijn A cb (90%) zijn cm van 85% zijn rm van 89% zijn lf van 87%
al moet ik zeggen dat hij op de meeste plaatsen een pakken betere vervangen hebben dan wij, maarja wie weet stunten we wel

al zie ik net dat akki ook een paar van zijn topspelers moet missenGuardian wrote:Ik mis al 7 dagen mijn A cb, en mijn 2de CM ligt ook in de ziekenboeg
dusja

Zo mist hij zijn A cb (90%) zijn cm van 85% zijn rm van 89% zijn lf van 87%

al moet ik zeggen dat hij op de meeste plaatsen een pakken betere vervangen hebben dan wij, maarja wie weet stunten we wel

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
en mijn beste cm speelt morgen ook niet omdat hij te weinig fitheid heeft, maar evengoed gaan we er alles aan doen om te winnen.Guardian wrote:mooie overwinning
al zie ik net dat akki ook een paar van zijn topspelers moet missenGuardian wrote:Ik mis al 7 dagen mijn A cb, en mijn 2de CM ligt ook in de ziekenboeg
dusja![]()
Zo mist hij zijn A cb (90%) zijn cm van 85% zijn rm van 89% zijn lf van 87%![]()
Volgende week maandag, dat gaat de match van dit seizoen worden, dat gaat er uit gemaakt worden wie er eerste of tweede gaat worden, op het veld van ReesinGenk
-
En hopelijk haal ik het deze keer. Als ik nu nog 6/6 pak tegen onder andere FC CRISIS zal het een heel spannende wedstrijd worden, maar ik ben natuurlijk nog niet gewonnen tegen gangstakiller. Ik hoop in elk geval dat The Guardians minstens een punt pakt morgen, dan zal de competitie nog heel spannend gaan worden. Zelfs nog voor die eerste plaats.akki wrote:Volgende week maandag, dat gaat de match van dit seizoen worden, dat gaat er uit gemaakt worden wie er eerste of tweede gaat worden, op het veld van ReesinGenk
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Nipt verloren met 4-3
Toch raar dat we beiden dezelfde rating hebben op aanval, terwijl ik meer stijl speel, evenals rollerball met een offensieve middenvelder speel die tevens beter speelt, en mijn spelers in de aanval presteerden beter
Jammer dat onze RM van 19 nog niet zijn volledige prestatie haalt (had beter B rm opgezet die 67 speelt) en dat door de C cb onze verdedeging zo klote was
Pluspunt voor de competitie is dat 3/4 van akki zijn spelers die geel hebben gehad de volgende competitiewedstrijd geschorst zijn
Maarja toch wel mooi, we staan 5de terwijl de competitie ons echt niet interesseerde dit seizoen, zo hebben we vaak met B spelers gespeeld of een mix van A -B spelers
Minpunt is dat het niet echt meezat in de Vrb
vb http://www.soccerproject.com/friendlycu ... 356&step=2
allemaal dankzij die irritante blessuregolf(bug?), eens een blessure krijg je er meteen 3-4 bij
Dankzij dit heb ik 3-4 A spelers tot 7 dagen moeten missen)
Gelukkig zijn ze ze na het tussenseizoen terug
Streefpunt terugronde Vrb, en team#SoaD verslaan

Toch raar dat we beiden dezelfde rating hebben op aanval, terwijl ik meer stijl speel, evenals rollerball met een offensieve middenvelder speel die tevens beter speelt, en mijn spelers in de aanval presteerden beter

Jammer dat onze RM van 19 nog niet zijn volledige prestatie haalt (had beter B rm opgezet die 67 speelt) en dat door de C cb onze verdedeging zo klote was

Pluspunt voor de competitie is dat 3/4 van akki zijn spelers die geel hebben gehad de volgende competitiewedstrijd geschorst zijn

Maarja toch wel mooi, we staan 5de terwijl de competitie ons echt niet interesseerde dit seizoen, zo hebben we vaak met B spelers gespeeld of een mix van A -B spelers
allemaal dankzij die irritante blessuregolf(bug?), eens een blessure krijg je er meteen 3-4 bij

Streefpunt terugronde Vrb, en team#SoaD verslaan

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team Board Member
-
14 de speeldag in B3
Leider Gendringen wint topper
Gendringen United heeft thuis 1-0 gewonnen
tegen Tgang . Twee rode kaarten bij Tgang
was wellicht iets te veel , om nog een goed
resultaat te behalen.Het doelpunt viel
juist na de eerste uitsluiting
FC Keisarit komt op de tweede plaats
het won tegen de voorlaatste KV JOY
eveneens met 1-0
Derde in de stand Westel ,
deed zoals zen voorgangers
en won 1-0 tegen Titanii
Groene Duivels Leuven - Tongeren SK
bleef 0-0, bij de bezoekers viel er nog
8 minuten voor tijd een rode kaart
The Babies - De Zoeloe's werd 2-1
hiermede zetten the babies een belangrijke
stap naar eventueel verder verblijf in de B reeks.
ze volgen nu op 2 punten van de middenmoot
In die middenmoot speelden Leeds en los culés
tegen elkaar. Het werd een ware veldslag
12 gele kaarten , één rode , twee gekwetsten
maar toch een 1-0 zege voor Leeds
KRC Pehari kreeg Sweepies op bezoek
en net zoals op vele andere velden
werd er met één doelpunt verschil gewonnen
0-1 voor de sweepies
helemaal onderaan nog een degradatieduel
tussen KRC De Pekpot en Crystalclear
en ja , ook daar 1-0
waardoor De Pekpot even wegkomt van de voorlaatste plaats
Op 8 wedstrijden werd het dus 6 keer 1-0 vandaag
wil dat zeggen dat iedereen bijna even sterk is
als het verschil zo miniem is ???
de stand
1. Gendringen.....33
2. FC Keisarit......31
3. Westel............31
4. Tgang.............29
5. Tongeren SK...22
Leider Gendringen wint topper
Gendringen United heeft thuis 1-0 gewonnen
tegen Tgang . Twee rode kaarten bij Tgang
was wellicht iets te veel , om nog een goed
resultaat te behalen.Het doelpunt viel
juist na de eerste uitsluiting
FC Keisarit komt op de tweede plaats
het won tegen de voorlaatste KV JOY
eveneens met 1-0
Derde in de stand Westel ,
deed zoals zen voorgangers
en won 1-0 tegen Titanii
Groene Duivels Leuven - Tongeren SK
bleef 0-0, bij de bezoekers viel er nog
8 minuten voor tijd een rode kaart
The Babies - De Zoeloe's werd 2-1
hiermede zetten the babies een belangrijke
stap naar eventueel verder verblijf in de B reeks.
ze volgen nu op 2 punten van de middenmoot
In die middenmoot speelden Leeds en los culés
tegen elkaar. Het werd een ware veldslag
12 gele kaarten , één rode , twee gekwetsten
maar toch een 1-0 zege voor Leeds
KRC Pehari kreeg Sweepies op bezoek
en net zoals op vele andere velden
werd er met één doelpunt verschil gewonnen
0-1 voor de sweepies
helemaal onderaan nog een degradatieduel
tussen KRC De Pekpot en Crystalclear
en ja , ook daar 1-0
waardoor De Pekpot even wegkomt van de voorlaatste plaats
Op 8 wedstrijden werd het dus 6 keer 1-0 vandaag

wil dat zeggen dat iedereen bijna even sterk is
als het verschil zo miniem is ???
de stand
1. Gendringen.....33
2. FC Keisarit......31
3. Westel............31
4. Tgang.............29
5. Tongeren SK...22
-
pluspunt is dat de volgende competitiematch tegen fc kamelen is, die heeft maar 2 spelers dus ik win toch met 5-0, dus die schorsingen hebben geen effect, maar dan is iedereen zeker uit schorsing tegen maandag als het tegen krcgenk isGuardian wrote:Nipt verloren met 4-3
Toch raar dat we beiden dezelfde rating hebben op aanval, terwijl ik meer stijl speel, evenals rollerball met een offensieve middenvelder speel die tevens beter speelt, en mijn spelers in de aanval presteerden beter![]()
Pluspunt voor de competitie is dat 3/4 van akki zijn spelers die geel hebben gehad de volgende competitiewedstrijd geschorst zijn![]()
Streefpunt terugronde Vrb, en team#SoaD verslaan![]()
![]()
-
Vandaag 3-4 overwinning geboekt bij Chelsea-Ouwegem. Ik sta nu samen met Reesing Genk op een 2e plek, 5 punten achter op Rollerbal.
ALs het niet zoveel tegen had gezeten stonden we er veel beter voor.
Donderdag een topwedstrijd tegen Reesing Genk en dan zitten we alweer op de helft. Wat gaat het snel he. Ik moet 2 basisspelers missen en vooral mijn RF zal erg gemist worden. Morgen zal mijn a-team nog 1x in actie komen in een belangrijke VrB.
ALs het niet zoveel tegen had gezeten stonden we er veel beter voor.
Donderdag een topwedstrijd tegen Reesing Genk en dan zitten we alweer op de helft. Wat gaat het snel he. Ik moet 2 basisspelers missen en vooral mijn RF zal erg gemist worden. Morgen zal mijn a-team nog 1x in actie komen in een belangrijke VrB.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1