Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Benjamin
Member of the Soccer Project Association

Post by Benjamin »

3-1 gewonnen in de beker, nu moet ik tegen mado( 1e in A)
FC Laguna > Trying to manage it !
d-mon
Team Board Member

Post by d-mon »

Benjamin wrote:3-1 gewonnen in de beker, nu moet ik tegen mado( 1e in A)
:lol: eitje joh..
Benjamin

Post by Benjamin »

haha, toch maar niet, ik ga m'n strategie hier al niet prijsgeven, al verwacht ik niet dat ik iets ga halen.. :D
jonathan_rsca
Team President

Post by jonathan_rsca »

Morgen de topper tegen FC de rekenbreinen :D
Ik kijk er al naar uit en hoop op winst :wink:
En moest ik winnen, sla ik meteen een kloof van 10ptn op hem :)
Manager van FC Jonathan Sport(E.16)
Image
el stino

Post by el stino »

Benjamin wrote:haha, toch maar niet, ik ga m'n strategie hier al niet prijsgeven, al verwacht ik niet dat ik iets ga halen.. :D
ik zou alles dichtgooien en proberen een gelijkspel te halen en dan met de penalties erdoor :)
(een 4-5-1 opstelling met passen en stijl op 0, volgens mij heel moeilijk om te doorbreken :wink: bij mij is het toch al enkele keren mooi gelukt :) )
veel succes :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jonathan_rsca
Team President

Post by jonathan_rsca »

Hoeraa :D gewonnen met 2-1 van fc de rekenbreinen 8)
En dat betekent dat ik 10 punten voor hem sta nu :wink:
Manager van FC Jonathan Sport(E.16)
Image
Benjamin

Post by Benjamin »

1 - 4 verloren, zoals verwacht, sta nu terug 4e..

Morgen tegen mado.. :( :D
lacrimas

Post by lacrimas »

topper met 3-1 gewonnen :D, sta nu eerste met 4 punten voor op tweede en derde ;)
Manager Of Lacrimosa
Den Uier

Post by Den Uier »

0-2 gewonnen en de eerste ronde van de competitie zeer goed verlopen. Geen enkele wedstrijd verloren. 8)

Huidige stand:

E71

1 AS BARI 39
2 Belgium Squad 38
3 Freestar 33
4 F.C. Aliens 31
5 The Prophets 27
6 Blauwzwart 27
7 fc berg 26
8 thoeksje 26
9 Zanarkand Abes 25
10 La Squadra .. 23
11 Troy 16
12 2.FC Tauren 11
13 fc de ponny's 10
14 dog _soldiers 7
15 FC Team 5265 3
16 FC Team 1780 3
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
kvk dries

Post by kvk dries »

jonathan_rsca wrote:Hoeraa :D gewonnen met 2-1 van fc de rekenbreinen 8)
En dat betekent dat ik 10 punten voor hem sta nu :wink:
had ik wel verwacht hoor :) als je m'n teamspirit bekijkt :wink:
el stino

Post by el stino »

vandaag gewonnen met 2-1 van de n°5 8) en we halen nu constant rond de 120 linierating.

evaluatie heenronde:

doelstelling: 3e plaats
stand:
1 Royal FC 37 8)
2 FC Suceava 35
3 Dallas Eagles 33
4 Dimi United 32

zoals jullie zien sta ik weer 1e. nu begin ik me toch af te vragen of ik niet beter ga voor de kampioenen-titel ipv de 3e plaats :?
de kloofjes beginnen te vallen en ik sta nu 4 ptn voor op de n°3. de top die tot de 3 laatste speeldagen nog samenbleef ligt nu ineens uit elkaar.

men team zou de volgende D-divisie (D.19) wel aankunnen, maar ik weet niet of men budget dat ook aankan :)
ik dacht om dit seizoen 3e te worden om zo toch prijzengeld binnen te halen. dan spaar ik volgend jaar nog wat, speel mee met duurdere bekers, veel vr., in de beker nog eens proberen ronde 8 te halen of verder om dan uiteindelijk mooi kampioen te worden en zo dan in de D klaar te staan met een nog iets beter team en een hoger budget.
(graag zou ik ook mijn zo mooie reeks als manager (93-2-9) nog mooier maken.)

als ik nu kampioen wordt is het prijzengeld mooi meegenomen, wordt ik voor de 3e keer op rij kampioen en ben ik in 4 seizoenen van de G. naar de D geraakt. (wat ook een mooi palmares is 8) )

ik zou graag met jongens als installietechnicus, benjamin en Maarten123 samen willen promoveren, omdat ik gelijktijdig met hen ben begonnen. :P

wat vinden jullie?
sorry voor dit lang epistel, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. de D lijkt me aanlokkelijk, maar nog een jaartje in de E. vind ik ook niet erg omdat ik dan zoals hierboven vermeld mijn team en budget beter kan uitbreiden met het ook op de D. Enige raad is dus steeds welkom :wink: :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Benjamin

Post by Benjamin »

Spelers vandaag op afzondering.. Morgen tegen mado.. :D
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:vandaag gewonnen met 2-1 van de n°5 8) en we halen nu constant rond de 120 linierating.

evaluatie heenronde:

stand:
1 Royal FC 37 8)
2 FC Suceava 35
3 Dallas Eagles 33
4 Dimi United 32

zoals jullie zien sta ik weer 1e. nu begin ik me toch af te vragen of ik niet beter ga voor de kampioenen-titel ipv de 3e plaats :?
de kloofjes beginnen te vallen en ik sta nu 4 ptn voor op de n°3. de top die tot de 3 laatste speeldagen nog samenbleef ligt nu ineens uit elkaar.

men team zou de volgende D-divisie (D.19) wel aankunnen, maar ik weet niet of men budget dat ook aankan :)
ik dacht om dit seizoen 3e te worden om zo toch prijzengeld binnen te halen. dan spaar ik volgend jaar nog wat, speel mee met duurdere bekers, veel vr., in de beker nog eens proberen ronde 8 te halen of verder om dan uiteindelijk mooi kampioen te worden en zo dan in de D klaar te staan met een nog iets beter team en een hoger budget.

als ik nu kampioen wordt is het prijzengeld mooi meegenomen, wordt ik voor de 3e keer op rij kampioen en ben ik in 4 seizoenen van de G. naar de D geraakt. (wat ook een mooi palmares is 8) )

ik zou graag met jongens als installietechnicus, benjamin en Maarten123 samen willen promoveren, omdat ik gelijktijdig met hen ben begonnen. :P

wat vinden jullie?
sorry voor dit lang epistel, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. de D lijkt me aanlokkelijk, maar nog een jaartje in de E. vind ik ook niet erg omdat ik dan zoals hierboven vermeld mijn team en budget beter kan uitbreiden met het ook op de D. Enige raad is dus steeds welkom :wink: :)

Gewoon ervoor gaan. Mijn doelstelling was ook bij de eerste 7 eindigen en zie nu sta ik eerste. Ik weet dat de D dan zeer moeilijk is maar toch ga ik ervoor. Je weet nooit hoe sterk je reeks het seizoen erop zal worden in de E. :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Benjamin

Post by Benjamin »

2 - 0 onderuit tegen mado, geen schande
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Den Uier wrote:
el stino wrote:vandaag gewonnen met 2-1 van de n°5 8) en we halen nu constant rond de 120 linierating.

evaluatie heenronde:

stand:
1 Royal FC 37 8)
2 FC Suceava 35
3 Dallas Eagles 33
4 Dimi United 32

wat vinden jullie?

Gewoon ervoor gaan. Mijn doelstelling was ook bij de eerste 7 eindigen en zie nu sta ik eerste. Ik weet dat de D dan zeer moeilijk is maar toch ga ik ervoor. Je weet nooit hoe sterk je reeks het seizoen erop zal worden in de E. :wink:
Ga er gewoon elke match voor en kijk gewoon wat je haalt. Is dat de eerste plaats dan promoveer je en probeer je gewoon in D er het beste van te maken. Kan je niet promoveren dan speel je volgend seizoen gewoon kampioen. (Hoewel je daar soms mee moet oppassen, in mijn reeks staat de derde van vorig seizoen nu in de degradatiezone, maar daar is jou ploeg wel iets te sterk voor)
Wat je ook doet, doe het niet voor die managerranking...daar zijn wij een jaartje te laat voor begonnen.
Manager van Metalheads United
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”