Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Team President
Gewonnen met 3-0 van een fc team
een Hatrick van topspits Werry Devriese!
we blijven 1puntje achter staan op leider AS BARI
en we staan 8 punten voor op nummer 3 freestar!
morgen een lastige uitwedstrijd bij nummer 10 La Squadra Azzurra!
voor deze wedstrijd missen we de geschorste Cooper(CB)
en Coulibaly(LF)
een Hatrick van topspits Werry Devriese!
we blijven 1puntje achter staan op leider AS BARI
en we staan 8 punten voor op nummer 3 freestar!
morgen een lastige uitwedstrijd bij nummer 10 La Squadra Azzurra!
voor deze wedstrijd missen we de geschorste Cooper(CB)
en Coulibaly(LF)
Belgium Squad!
-
- Team President
1-0 gewonnen van de nr 5:
1. Wageningen Killers 44
2. Metalheads United 42
3. Sensation 40
4. Dobrudja 40
5. Fc Liverpool 31
Heb eens gekeken naar de onderlinge wedstrijden van de eertse vijf (Fc Liverpool bij de wedstrijden meegerekend, maar niet maar als kandidaat voor promotie), en dan vooral naar wie er thuis speelt.
Ik en Wageningen Killers spelen daarvan 3 wedstrijden thuis en 1 uit. Zijn enige uitwedstrijd is bij mij. Mijn enige is bij Dobrudja. Dobrudja heeft op zijn beurt dan weer het meest aantal uitwedstrijden (3). Sensation heeft 2 uit -en thuiswedstrijden.
Het zal dus nog enorm spannend worden, voor Dobrudja wordt het wel heel moeilijk. Ik denk dat het tussen de huidige top drie zal gaan.
Morgen staat er al één van die toppers op het programma: Wageningen Killers - Dobrudja (Terwijl wij en Sensation 99% zeker zijn van de 3 punten)
1. Wageningen Killers 44
2. Metalheads United 42
3. Sensation 40
4. Dobrudja 40
5. Fc Liverpool 31
Heb eens gekeken naar de onderlinge wedstrijden van de eertse vijf (Fc Liverpool bij de wedstrijden meegerekend, maar niet maar als kandidaat voor promotie), en dan vooral naar wie er thuis speelt.
Ik en Wageningen Killers spelen daarvan 3 wedstrijden thuis en 1 uit. Zijn enige uitwedstrijd is bij mij. Mijn enige is bij Dobrudja. Dobrudja heeft op zijn beurt dan weer het meest aantal uitwedstrijden (3). Sensation heeft 2 uit -en thuiswedstrijden.
Het zal dus nog enorm spannend worden, voor Dobrudja wordt het wel heel moeilijk. Ik denk dat het tussen de huidige top drie zal gaan.
Morgen staat er al één van die toppers op het programma: Wageningen Killers - Dobrudja (Terwijl wij en Sensation 99% zeker zijn van de 3 punten)
Manager van Metalheads United
-
- Member of the Soccer Project Association
morgen een veel te druk programma met o.a een finale in een cup van 150.000€
een halve finale tegen fc italia
en de laatste wedstrijd in de visserke@forumbeker waar ik al geplaatst ben voor de volgende ronde, dus daar kan ik mijn minder team opstellen
ik heb er geen goed oog in, ik voel dat ik die finale en halve finale nipt ga verliezen
heb eens wat geprobeerd en we zullen zien of het resultaat opleverd
een halve finale tegen fc italia
en de laatste wedstrijd in de visserke@forumbeker waar ik al geplaatst ben voor de volgende ronde, dus daar kan ik mijn minder team opstellen
ik heb er geen goed oog in, ik voel dat ik die finale en halve finale nipt ga verliezen

heb eens wat geprobeerd en we zullen zien of het resultaat opleverd

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
-
- Team Manager
-
- Team President
Idd, maar ik zal het je in ons gezellig stadionneke niet makkelijk maken hoor!Wageningen Killers wrote:Ik zou als je naar mijn A ploeg kijkt dit vast moeten kunnen houden... maar je weet nooit wat er kan gebeurenMaarten123 wrote:0-4 gewonnen van een fc team en Wageningen Killers won van Dobrudja:
Wageningen Killers 47
Metalheads United 45
Sensation 43
Dobrudja 40
Manager van Metalheads United
-
- Member of the Soccer Project Association
1-2 winst met half B-team
twas tegen de 14de in de stand, maar twas toch maar nipt
, sta nog steeds 1ste, nu met 6 punten voor (2de heeft gelijkgespeeld), donderdag belangrijke match! 

Manager Of Lacrimosa
-
- Team President