Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

Molleke wrote:
Daan.// wrote:maa 1 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? Budistii Stel in
din 2 mei 2006 (04:00 CET) L Nala ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stdon 4 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? FC Kama Stel in
vri 5 mei 2006 (04:00 CET) L Real Brugge ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stel in

Ik verwacht niet minder als 12/12
12/12 zeker haalbaar.
Als wij punten delen met kvm of roslar sta jij plots terug in de top 2.
Hopelijk volgend seizoen beiden in B2
tis te hopen he :)
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Yvesiezi wrote:
OscarCookie wrote:
Yvesiezi wrote: Had hij gereageerd, had ik hem kunnen vertellen dat je wel een veld van 1 dag kan aanleggen als je bezig bent met een veld van 10 dagen.
Nu is het de moeite niet meer...
WRONG!!!!!!
Ik ben er nochtans 100% zeker van dat het KON.
Is dit dan veranderd?

Ik heb het gedaan enkele maanden geleden maar ik weet wel dat er iets veranderd met de code rond de pleinstatus.

Na edit: ik ben in mijn history gaan kijken maar vind niet direkt iets terug.
Ik begin dus te twijfelen.
Mijn excuses moest ik verkeerd zijn. Maar het blijft jammer dat sommige ploegen ervan kunnen profiteren, zeker als de ploegen zo aan elkaar gewaagd zijn.
Maar dat van 'onnozel schaap' van meneer ddeboutte ben ik nog niet vergeten. Zielig. :evil:
zorgt eerst dag zeker zijt van iets voordat ge den betweter uithangt :wink:

blijter
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Yvesiezi wrote:
Isis wrote:euhm,

ten eerste: ik denk niet dat je een nieuw veld kan aanleggen terwijl er nog een ander in aanbouw is (dacht dat eerst ook)
ten tweede: new pitch (2 days) dwz dat ik dinsdag tegen een 'normale' ploeg speel, een extra fitte ploeg zelfs, waarschijnlijk ;-)

als ik het goed heb, heeft alleen nop's heroes kunnen profiteren van de kanshebbers op een titel :wink:
1/ Je kan/kon het volgens mij wel, ik heb het alleszins zeker al 1 keer gedaan enkele maanden geleden
2/ Per dag dat je pitchstatus op 0 staat, verlies je 5% teamspirit.
En tegen een ploeg met TS 75% zal je wellicht wel kunnen winnen, veronderstel ik.

Snap je de competitievervalsing?
Ik heb ddeboutte vorige week een bericht gestuurd ivm zijn veld.
Had hij gereageerd, had ik hem kunnen vertellen dat je wel een veld van 1 dag kan aanleggen als je bezig bent met een veld van 10 dagen.
Nu is het de moeite niet meer...
je was niet de enige

op dezelfde dag heeft isis en feyenoordie dat ook gedaan maar ik had dat toen al aangelegd en ik heb ook bewust dat gedaan want dit seizoen kan het me niet schelen waar ik eindig als het maar bij de eerste 10 is dus het is idd in mijn eigen nadeel maar ik heb ervoor gekozen zodat ik me in de tussenperiode 100% op volgend seizoen kan concentreren en niet alleen uitwedstrijden moet spelen.
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Isis wrote:Ja, Yvesiezi, ik KEN het begrip competitievervalsing en er is blijkbaar weer eens maar één slachtoffer. :roll:
hij zoekt gwn excuses omdat hij niet kan promoveren

conclusie: tis ne blijter
ddeboutte

Post by ddeboutte »

silverblast wrote:Yvesiezi, je zit op het verkeerde spoor hoor, dat is dus NIET mogelijk... :?
Trouwens, denk je zelf ook niet dat ddeboutte hier meer nadelen aan ondervindt dan jij zelf? Maar hem hoor ik nochtans niet klagen... :?

ik klaag idd niet omdat ik er heb voor gekozen maar anders had ik zeker niet zo geklaagd
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

ddeboutte wrote:
Isis wrote:Ja, Yvesiezi, ik KEN het begrip competitievervalsing en er is blijkbaar weer eens maar één slachtoffer. :roll:
hij zoekt gwn excuses omdat hij niet kan promoveren

conclusie: tis ne blijter
Gij zijdt gewoon een zielig ventje. Ik heb hier al veel op het forum gezeten en soms al eens een speciaal type tegengekomen maar zijt me echt wel ne snul.

Ben ik ne blijter omdat ik bepaalde dingen wil aankaarten?

Ik heb helemaal geen probleem met verlieswedstrijden of tegenstanders die beter zijn. Integendeel. Regelmatig feliciteer ik tegenstanders die verdiend van mij gewonnen hebben.

Maar wat ik vervelend vind zijn zaken waar je zelf geen invloed op hebt zoals de huidige agressieregel, het vroegere laattijdig bieden op spelers en nu dus ploegen die ineens een paar thuismatchen overslaan om een veld aan te leggen of ploegen die het ineens opgeven.

Had me toen gewoon een reply gestuurd met de uitleg en er was niets gebeurd maar neen, ik hoor je enkel als je negatief wilt doen, cfr. na ons gelijkspel van enkele weken geleden.
Anders had ik je nog niet gehoord.

Je doet maar. Ik ben ne blijter en gij zijt ne snul.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Daan.//

Post by Daan.// »

kleine kindjes :)
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Daan.// wrote:kleine kindjes :)
Jammer genoeg een actie-reactie proces waar natuurlijk deze topic niet voor dient.
Laten we het nu maar op het sportieve houden. 8)
Silversun Kaisers (B3)
Dilleke

Post by Dilleke »

amai tis nog nen ambiance in ons reeks :lol:
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
Daan.//

Post by Daan.// »

Yvesiezi wrote:
Daan.// wrote:kleine kindjes :)
Jammer genoeg een actie-reactie proces waar natuurlijk deze topic niet voor dient.
Laten we het nu maar op het sportieve houden. 8)
mooi :)
racingboj

Post by racingboj »

Molleke wrote:Vlotte overwinning tegen FC team.
Terug op de 2de plaats.

Programma voor volgende week:

01/05 KVM - KRC Molleke (nummer 1 tegen nummer 2)
02/05 FC Team - KRC Molleke
04/05 KRC Molleke - Roslar SV (nummer 2 tegen nummer 3)
05/05 Budistii - KRC Molleke

Moeilijk programma.
Hier worden de prijzen verdeeld volgens mij.
Als wij mekaar punten afpakken kunnen anderen (Daan, racingboj, ...) terug mee aan de kop komen.

1 kvm 45
2 KRC Molleke 43
3 Roslar SV 41
4 Gaan-Met_Die_banaan 40
5 fc.boskamphoek 38
6 racingbojkes 38
7 CA Metropol.. 37
8 kvc Booischot 36
Ik ga niet echt meer voluit spelen denk ik. Ik heb me nu zelfs ingeschreven voor cups met een hoog inschrijvingsgeld (wat ik normaal nooit doe) en ben van plan hier met mijn A-ploeg te spelen. We zullen kijken wat het gaat geven, als blijkt dat ik na volgende week heel dicht bij de kop sta, zullen we toch proberen om zo hoog mogelijk te eindigen. Ik speel nu maandag tegen Roslar in ieder geval met mijn beste ploeg, net zoals ik ook ga proberen te doen op de laatste speeldag tegen Daan om niet aan competitievervalsing te doen. Dan zullen KVM, KRC Molleke, Roslar en Daan alle 4 twee keer tegen mijn A-ploeg gespeeld hebben. Want tussen deze 4 ploegen zie ik de promotie beslist worden.

Veel succes allemaal.
raoulio

Post by raoulio »

Nou de C1 begint weer warm te worden net als vorig seizoen :P

Daarbij heb ik ook idd prutsers een bericht gestuurd omdat ik toevallig z'n slechte veld zag.
Het is dus NIET mogelijk om een veld van 1 dag aan te leggen terwijl je bezig bent van 1 met 10 dagen. Wat WEL kon en prutsers ook beter had kunnen doen, vooral voor zichzelf, was 1e een veld aanleggen van 1 dag, zodat hij na 1 dag als van forfait af was en na die 1 dag pas een veld aan te leggen van 10 dagen. Dan was er niks aan de hand geweest. Maar iedereen maakt fouten dus kom op zeg dan begin je hier toch niet zo mensen :P Erg dat ik me er weer mee moet bemoeien, het werd tijd dat ik weer afzak naar de C1 :wink:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
barto

Post by barto »

mannekes, gene ruzie e, concentreer je maar op je eigen ploeg :wink:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

raoulio wrote:Nou de C1 begint weer warm te worden net als vorig seizoen :P

Daarbij heb ik ook idd prutsers een bericht gestuurd omdat ik toevallig z'n slechte veld zag.
Het is dus NIET mogelijk om een veld van 1 dag aan te leggen terwijl je bezig bent van 1 met 10 dagen. Wat WEL kon en prutsers ook beter had kunnen doen, vooral voor zichzelf, was 1e een veld aanleggen van 1 dag, zodat hij na 1 dag als van forfait af was en na die 1 dag pas een veld aan te leggen van 10 dagen. Dan was er niks aan de hand geweest. Maar iedereen maakt fouten dus kom op zeg dan begin je hier toch niet zo mensen :P Erg dat ik me er weer mee moet bemoeien, het werd tijd dat ik weer afzak naar de C1 :wink:
Maar goed dat jij nog af en toe op bezoek komt. :D
De promovendi van C1 doen het weer goed in B1.
En als je ziet dat Teefjes 11 en Mado (beiden komende van C1) op 1 en 2 staan in A kan je besluiten dat de C1 promovendi van dit seizoen ook weer een mooie toekomst wacht.
Silversun Kaisers (B3)
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Molleke wrote:Vlotte overwinning tegen FC team.
Terug op de 2de plaats.

Programma voor volgende week:

01/05 KVM - KRC Molleke (nummer 1 tegen nummer 2)
02/05 FC Team - KRC Molleke
04/05 KRC Molleke - Roslar SV (nummer 2 tegen nummer 3)
05/05 Budistii - KRC Molleke

Moeilijk programma.
Hier worden de prijzen verdeeld volgens mij.
Als wij mekaar punten afpakken kunnen anderen (Daan, racingboj, ...) terug mee aan de kop komen.

1 kvm 45
2 KRC Molleke 43
3 Roslar SV 41
4 Gaan-Met_Die_banaan 40
5 fc.boskamphoek 38
6 racingbojkes 38
7 CA Metropol.. 37
8 kvc Booischot 36
Ik ga niet echt meer voluit spelen denk ik. Ik heb me nu zelfs ingeschreven voor cups met een hoog inschrijvingsgeld (wat ik normaal nooit doe) en ben van plan hier met mijn A-ploeg te spelen. We zullen kijken wat het gaat geven, als blijkt dat ik na volgende week heel dicht bij de kop sta, zullen we toch proberen om zo hoog mogelijk te eindigen. Ik speel nu maandag tegen Roslar in ieder geval met mijn beste ploeg, net zoals ik ook ga proberen te doen op de laatste speeldag tegen Daan om niet aan competitievervalsing te doen. Dan zullen KVM, KRC Molleke, Roslar en Daan alle 4 twee keer tegen mijn A-ploeg gespeeld hebben. Want tussen deze 4 ploegen zie ik de promotie beslist worden.

Veel succes allemaal.
tuttutut :D slecht idee ;)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”