Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

lexazz
Member of the Soccer Project Association

Post by lexazz »

0-6 winst tegen een ploeg die het vorig seizoen toch beter deed...

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1713040
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Wageningen Killers wrote:
Maarten123 wrote:4-2 gewonnen van de nr 3, we blijven op twee punten hangen van de leider. Onze voorsprong op die nr 3 is nu wel vergroot tot 5 punten.

Heb devisie D1 nog eens goed bekeken en ik twijfel er toch serieus aan of ik daar wel een puntje zou halen. :?
Sommige spelers moeten nog een seizoentje voltrainen en ik denk dat ik dat beter in de E-reeks laat gebeuren.
D1 is inderdaad zwaar, vorig seizoen haalde ik het daar niet. Maar ik denk dat mijn team inmiddels genoeg gegroeid is om het vol te kunnen houden... Hopelijk ;)

Ga je je nu laten zakken naar plek 3? Dat maakt 't voor mij namelijk een stuk makkelijker ;)
Ik weet het nog niet, voorlopig blijf ik ervoor gaan. Maar normaal gezien is er voor jou toch geen probleem, jij moet gewoon bij mij thuis nog een puntje komen halen.
Manager van Metalheads United
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

keeper014 wrote:
Maarten123 wrote:
keeper014 wrote: Dan ga ik naar D.9
Wilt iemand die eens bekijken die er veel van kent??
Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes. :wink:
Ja je hebt gelijk :wink:
Maar je kan misschien doen wat ik ook heb gedaan
Ik heb in het D-topic gevraagd of een D'ers mijn reeks eens wilden bekijken
Nu hoop ik toch 1 of 2 reacties te krijgen
We kunnen natuurlijk ook zelf de D reeksen eens bekijken en vergelijken met die van ons!!
Ik ga naar D.9
Naar waar ga jij?? Dan kan ik die eens vergelijken met mijn D-reeks!!
D1
Ik weet niet of dat een sterke D reeks is maar ze is in ieder geval te sterk voor mij. :wink:
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Miljaarde, ik ging net kijken bij de statistieken en blijkt dat D1 de zwaarste is, zelfs zwaarder dan enkele C-reeksen. Ik ga me laten zakken tot de derde plaats...
keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Maarten123 wrote:
keeper014 wrote:
Maarten123 wrote: Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes. :wink:
Ja je hebt gelijk :wink:
Maar je kan misschien doen wat ik ook heb gedaan
Ik heb in het D-topic gevraagd of een D'ers mijn reeks eens wilden bekijken
Nu hoop ik toch 1 of 2 reacties te krijgen
We kunnen natuurlijk ook zelf de D reeksen eens bekijken en vergelijken met die van ons!!
Ik ga naar D.9
Naar waar ga jij?? Dan kan ik die eens vergelijken met mijn D-reeks!!
D1
Ik weet niet of dat een sterke D reeks is maar ze is in ieder geval te sterk voor mij. :wink:
Ik denk als je rond de 120% linieratings kunt halen dat je in een D-reeks zeker kans hebt om te overleven!!
Maar ik heb al een paar D-reeksen gezien een daar zit het gemiddelde toch rond de 120%
Maar er zijn natuurlijk uitschieters e :wink:
Image
lacrimas

Post by lacrimas »

Benjamin wrote:Ik zit in E.79 ik zou naar D.26 gaan (denk ik?)

Ik ga morgen toch voor de overwinning, ik wil het toch proberen in D, als ik degradeer, geen schande.
Ik ga het ook zo proberen, als het dan al niet zo goed zou gaan op sortief vlak, dan zijn er nog altijd de financiële voordelen en de achterbangroei ;)
Manager Of Lacrimosa
keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Maarten123 wrote:Miljaarde, ik ging net kijken bij de statistieken en blijkt dat D1 de zwaarste is, zelfs zwaarder dan enkele C-reeksen. Ik ga me laten zakken tot de derde plaats...
Zou je eens naar de reeks D.9 gaan kijken waar dat die ergens staat bij de statistieken??
Ik heb zelf geen SPFA!!
Image
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Volgens klasse gerangschikt:
1 A
2 B.3
3 C.1
4 C.2
5 B.1
6 B.2
7 C.9
8 C.3
9 D.1
10 C.4
11 D.25
12 C.5
13 C.7
14 C.8
15 D.23
16 D.9
17 D.11
18 C.6
19 D.16
20 D.3
Benjamin

Post by Benjamin »

Hoe kom je aan die gegevens?
FC Laguna > Trying to manage it !
keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Benjamin wrote:Hoe kom je aan die gegevens?
Moet je SPFA voor hebben(heb jij niet, ik ook niet)
En dan Manager=>SPFA=>Statistieken=>Divisies

D.9 staat wel hoog geklasseerd :?
Image
fc tegelaar

Post by fc tegelaar »

misschien moet je wel bij E27 bij je collega haha
Image Image Image
el stino

Post by el stino »

Benjamin wrote:Ik zit in E.79 ik zou naar D.26 gaan (denk ik?)

Ik ga morgen toch voor de overwinning, ik wil het toch proberen in D, als ik degradeer, geen schande.
ik ook :)

vandaag gewonnen met 3-2 en n°2 heeft verloren, waardoor de nieuwe n°2 nu 8ptn achter staat. om mij nu te laten zakken tot de 3e plaats zie ik niet zitten. we gaan dus voor de kampioenentitel 8)

we zullen wel enkele nieuwe aanwinsten kopen, maar eerst moeten we eerst terug aan een kern van 34 spelers geraken.

als iemand soms een LB, CB of CF jeugdspeler teveel heeft mag hij mij steeds een PB sturen :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Benjamin

Post by Benjamin »

Jammer is, morgen moet ik tegen een vriend, (11e plaats) en die kan alle puntjes goed gebruiken, maar ik nu ook. Ik moet nog wel tegen al zijn concurrenten voor het behoud in E.79 dus dat valt te compenseren. :)
FC Laguna > Trying to manage it !
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Ik heb vandaag helaas verloren, en het gat met de nr 1 en 2 is nu 11 punten. Ik ga dus uitkijken naar volgend seizoen en nog een seizoen E.12.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Wageningen Killers
Team Manager

Post by Wageningen Killers »

Maarten123 wrote:Volgens klasse gerangschikt:
1 A
2 B.3
3 C.1
4 C.2
5 B.1
6 B.2
7 C.9
8 C.3
9 D.1
10 C.4
11 D.25
12 C.5
13 C.7
14 C.8
15 D.23
16 D.9
17 D.11
18 C.6
19 D.16
20 D.3
Opvallend... C.1 en C.2 staan hoger dan B.1 en B.2. En D.1 is zo te zien een hele sterke reeks... Een hele eer om daar volgend seizoen weer te mogen spelen. :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”