Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Team President
Ik weet het nog niet, voorlopig blijf ik ervoor gaan. Maar normaal gezien is er voor jou toch geen probleem, jij moet gewoon bij mij thuis nog een puntje komen halen.Wageningen Killers wrote:D1 is inderdaad zwaar, vorig seizoen haalde ik het daar niet. Maar ik denk dat mijn team inmiddels genoeg gegroeid is om het vol te kunnen houden... HopelijkMaarten123 wrote:4-2 gewonnen van de nr 3, we blijven op twee punten hangen van de leider. Onze voorsprong op die nr 3 is nu wel vergroot tot 5 punten.
Heb devisie D1 nog eens goed bekeken en ik twijfel er toch serieus aan of ik daar wel een puntje zou halen.![]()
Sommige spelers moeten nog een seizoentje voltrainen en ik denk dat ik dat beter in de E-reeks laat gebeuren.
Ga je je nu laten zakken naar plek 3? Dat maakt 't voor mij namelijk een stuk makkelijker
Manager van Metalheads United
-
- Team President
D1keeper014 wrote:Ja je hebt gelijkMaarten123 wrote:Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.keeper014 wrote: Dan ga ik naar D.9
Wilt iemand die eens bekijken die er veel van kent??
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes.![]()
Maar je kan misschien doen wat ik ook heb gedaan
Ik heb in het D-topic gevraagd of een D'ers mijn reeks eens wilden bekijken
Nu hoop ik toch 1 of 2 reacties te krijgen
We kunnen natuurlijk ook zelf de D reeksen eens bekijken en vergelijken met die van ons!!
Ik ga naar D.9
Naar waar ga jij?? Dan kan ik die eens vergelijken met mijn D-reeks!!
Ik weet niet of dat een sterke D reeks is maar ze is in ieder geval te sterk voor mij.

Manager van Metalheads United
-
- Team President
Ik denk als je rond de 120% linieratings kunt halen dat je in een D-reeks zeker kans hebt om te overleven!!Maarten123 wrote:D1keeper014 wrote:Ja je hebt gelijkMaarten123 wrote: Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes.![]()
Maar je kan misschien doen wat ik ook heb gedaan
Ik heb in het D-topic gevraagd of een D'ers mijn reeks eens wilden bekijken
Nu hoop ik toch 1 of 2 reacties te krijgen
We kunnen natuurlijk ook zelf de D reeksen eens bekijken en vergelijken met die van ons!!
Ik ga naar D.9
Naar waar ga jij?? Dan kan ik die eens vergelijken met mijn D-reeks!!
Ik weet niet of dat een sterke D reeks is maar ze is in ieder geval te sterk voor mij.
Maar ik heb al een paar D-reeksen gezien een daar zit het gemiddelde toch rond de 120%
Maar er zijn natuurlijk uitschieters e

-
- Member of the Soccer Project Association
Ik ga het ook zo proberen, als het dan al niet zo goed zou gaan op sortief vlak, dan zijn er nog altijd de financiële voordelen en de achterbangroeiBenjamin wrote:Ik zit in E.79 ik zou naar D.26 gaan (denk ik?)
Ik ga morgen toch voor de overwinning, ik wil het toch proberen in D, als ik degradeer, geen schande.

Manager Of Lacrimosa
-
- Team President
-
-
ik ookBenjamin wrote:Ik zit in E.79 ik zou naar D.26 gaan (denk ik?)
Ik ga morgen toch voor de overwinning, ik wil het toch proberen in D, als ik degradeer, geen schande.

vandaag gewonnen met 3-2 en n°2 heeft verloren, waardoor de nieuwe n°2 nu 8ptn achter staat. om mij nu te laten zakken tot de 3e plaats zie ik niet zitten. we gaan dus voor de kampioenentitel

we zullen wel enkele nieuwe aanwinsten kopen, maar eerst moeten we eerst terug aan een kern van 34 spelers geraken.
als iemand soms een LB, CB of CF jeugdspeler teveel heeft mag hij mij steeds een PB sturen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
- Team Manager
Opvallend... C.1 en C.2 staan hoger dan B.1 en B.2. En D.1 is zo te zien een hele sterke reeks... Een hele eer om daar volgend seizoen weer te mogen spelen.Maarten123 wrote:Volgens klasse gerangschikt:
1 A
2 B.3
3 C.1
4 C.2
5 B.1
6 B.2
7 C.9
8 C.3
9 D.1
10 C.4
11 D.25
12 C.5