hetzelfde hier
en ben ook al zeker van de topscoorder, tenzij de eerste achtervolger de komende wedstrijden 20 keer scoort , want hij heeft al 41 goals en heeft niet eens alle wedstrijden meegespeeld
ja en het ergste vind ik nog dat er niks aan gedaan word en dat het zo maar kan,dus bij deze speel ik niet meer in G of de makers vcan soccer gaan een keer aktie onder nemen en zorgen dat dit niet meer gebeurd onterecht banne
ajax100 wrote:ja en het ergste vind ik nog dat er niks aan gedaan word en dat het zo maar kan,dus bij deze speel ik niet meer in G of de makers vcan soccer gaan een keer aktie onder nemen en zorgen dat dit niet meer gebeurd onterecht banne
vergeet niet dat sjarel ook nog moet werken eh...
Als je echt niet hebt valsgespeeld zal alles wel in orde komen, kheb et ook al g'ad
ajax100 wrote:ja en het ergste vind ik nog dat er niks aan gedaan word en dat het zo maar kan,dus bij deze speel ik niet meer in G of de makers vcan soccer gaan een keer aktie onder nemen en zorgen dat dit niet meer gebeurd onterecht banne
vergeet niet dat sjarel ook nog moet werken eh...
Als je echt niet hebt valsgespeeld zal alles wel in orde komen, kheb et ook al g'ad
ik wacht al 1,5 dag op bericht en nog niks gehad,dan moet sjarel iemand er bij nemen die hem helpt,want ik kan niks