A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Soit, ik denk dat ik voorlopig B niet haal, want CB en CM zijn erg oud, ik moet verjongen. Terwijl ik op dat terras in Aken zat, kon ik dat alles heel goed relativeren
Dankjewel Oscarcookie, voor de goede zorgen, maar zelfs dat heeft niet mogen helpen. Ik zal er alles aan doen om nog iets uit de brand te slepen, dus Hoevi: zet je schrap
Ik heb nog een kleine hoop, dat ik nog kan promoveren, maar die laatste wedstrijden zullen dan wel allemaal gewonnen moeten worden.
Maar die van maandag is al lastig, heb zondag 4 wedstrijden waardoor mijn moraal weer niet al te best is bij mijn A-spelers.
Moet ik toch slimmer plannen aankomend seizoen.
Succes allemaal de laatste week!!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Noppp wrote:Ik heb nog een kleine hoop, dat ik nog kan promoveren, maar die laatste wedstrijden zullen dan wel allemaal gewonnen moeten worden.
Maar die van maandag is al lastig, heb zondag 4 wedstrijden waardoor mijn moraal weer niet al te best is bij mijn A-spelers.
Moet ik toch slimmer plannen aankomend seizoen.
Succes allemaal de laatste week!!
Je mag er alleszins van uit gaan dat the glassbell verliest
Neen, het zal voor mij nog heel moeilijk worden me te redden maar ik geloof er alleszins nog 100% in.
Dit is ons programma met nog 2 toppers thuis, ik hoop op een 7 op 9:
de prutsers - the glassbell
Dillesteam - de prutsers
de prutsers - FC Brehaza
Noppp wrote:Ik hoop het dat je gaat winnen, maar heb er een hard hoofd in. Afgaande op je laatste 5 wedstrijden.......
terecht heb je dat maar ik heb vandaag ratings gehaald: 45-40-45 met een LM die niet 100% fit was, net als een paar andere, en die dan ook nog eens rood pakten en aangezien mijn teamspirit beter is en ik thuis speel moet het lukken maar het zal niet makkelijk zijn tegen de beste ploeg van de reeks.
Noppp wrote:Ik hoop het dat je gaat winnen, maar heb er een hard hoofd in. Afgaande op je laatste 5 wedstrijden.......
terecht heb je dat maar ik heb vandaag ratings gehaald: 45-40-45 met een LM die niet 100% fit was, net als een paar andere, en die dan ook nog eens rood pakten en aangezien mijn teamspirit beter is en ik thuis speel moet het lukken maar het zal niet makkelijk zijn tegen de beste ploeg van de reeks.
Gelukkig doet je GK niet mee.Het verschil is 13 puntjes in zijn PB!Ik heb zelf ook 2 geschorste basisspelers en een geblesseerde A speler.Ik denk dat het spannend wordt! succes.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Gelukkig doet je GK niet mee.Het verschil is 13 puntjes in zijn PB!Ik heb zelf ook 2 geschorste basisspelers en een geblesseerde A speler.Ik denk dat het spannend wordt! succes.
Het wordt niet spannend. Kijk eens naar de 2de CF van de prutsers.
En een tweede LF of RF als CF uitspelen kan dit niet echt opvangen.
Degradatie komt akelig dichtbij! Hopelijk kunnen we ons redden!!! We zullen het wel zien.. Divisie D begint steeds dichterbij te komen.. Gelukkig hebben de (al gedane) transfers mooie resultaten opgeleverd :
2 CM's.. eentje voor 8 miljoen die bp 70 gaat halen (er was nog geen eens een bod, pas net 25 jaar geworden).
Eentje voor 4 miljoen die bp 69 gaat halen (daar was pas een bod van 3 miljoen op).
Een RM die 70 gaat halen, 20 jaar, weinig ervaring. Voor 21 miljoen.
En daar komt misschien nog een LM, CB en RB bij.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
barto wrote:Als je nu ietsje minder transfers deed en dat een beetje spreid heb je het toch veel minder lastig om goede prestaties te halen.
Weet ik, maar ik heb verkeerd gegokt. En pech gehad, normaal had ik nu al 39/40 punten gehad, maar telkens onterecht punten verloren (4 % beter enzo en dan gelijkspelen)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.