Heerlijk, ik lig hier ziek in bed en schuifel ff naar m'n computer om te kijken wat het is geworden en dan zie ik mezelf op de 2e plaats staan in B1. De laatste 2 weken leek alles nog fout te gaan. Ik stond 1e en zakte naar de 3e plaats en zelfs de 3e plaats kwam nog ff in het geding. Maar de laatste speeldag maakt alles goed. Ik won in een zware wedstrijd met 3-4 van Matt ( met 100% TS had jij duidelijk gewonnen ) en Lazio 1900 deed wat hij moest doen en dat was winnen van prutsersVK.matt wrote:Proficiat met je titel.Veg wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ik heb mijn ultieme bekroning gehaald, zeer blij![]()
![]()
Als dank aan soccerproject voor vele mooie seizoenen en nu een grotere verwezenlijking dan ik zelf ooit had gedacht dat ik kon doen, zal ik soccerproject steunen door mezelf SPFA-lid te maken. Niet voor de extra functionaliteit die je dan hebt want die interesseerd me weinig, alhoewel dan die mooie beker lekker gaat staan pronken
Ik heb afgelopen nacht toch nog kampioen gespeeld door een zeer verdiende 3-2 overwinning waarbij ik in totaal 9% beter ben in de linieratings.
Verder neem ik nu voor enkele seizoenen afscheid zoals jullie me kennen om ervoor te zorgen dat ik eerst een waardig stadion ga hebben, om vervolgens weer over te schakelen op mijn normale management en prioriteiten. Voorlopig is er echter sprake van een inkomende transferstop.
@raulio: ik heb je toch gezegt dat je ervoor moest blijven gaan en kijk nu eens
Ik was niet sterk genoeg om raoulio nog echt het vuur aan de schenen te leggen, dus ook voor hem een dikke proficiat.
VegAttack was al zeker van z'n kampioenschap daar twijfelde ik niet aan dus een dikke proficiat echt knap werk, dan zie ik je komend seizoen weer in de A

Jammer voor prutsersVK dat hij het net misloopt maar dat is voetbal:
1 VegAttack 64
2 feyenoordie 61
3 prutsersVK 61
4 Lazio 1900 56
5 Club Brugge FC 53
6 Fort Boys M.. 52
7 Boca Juniors 50
8 RSCA Prince 47
9 Wevelgem City 46
10 Crystalthunder 34
11 Overpelt VV 34
12 AC Rossoneri 33
13 snookey 29
14 Mindelo FC 25
15 Pinguins Of.. 17
16 Alhos Vedro.. 13
Divisie B.1
Iedereen veel suc6 komend seizoen in B1 en alle degradanten veel suc6 in C1-C2-C3.
Ik ga naar A