Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association

Post by raoulio »

matt wrote:
Veg wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ik heb mijn ultieme bekroning gehaald, zeer blij :D :D :D Als dank aan soccerproject voor vele mooie seizoenen en nu een grotere verwezenlijking dan ik zelf ooit had gedacht dat ik kon doen, zal ik soccerproject steunen door mezelf SPFA-lid te maken. Niet voor de extra functionaliteit die je dan hebt want die interesseerd me weinig, alhoewel dan die mooie beker lekker gaat staan pronken :wink:
Ik heb afgelopen nacht toch nog kampioen gespeeld door een zeer verdiende 3-2 overwinning waarbij ik in totaal 9% beter ben in de linieratings.
Verder neem ik nu voor enkele seizoenen afscheid zoals jullie me kennen om ervoor te zorgen dat ik eerst een waardig stadion ga hebben, om vervolgens weer over te schakelen op mijn normale management en prioriteiten. Voorlopig is er echter sprake van een inkomende transferstop.

@raulio: ik heb je toch gezegt dat je ervoor moest blijven gaan en kijk nu eens :wink:
Proficiat met je titel.
Ik was niet sterk genoeg om raoulio nog echt het vuur aan de schenen te leggen, dus ook voor hem een dikke proficiat.
Heerlijk, ik lig hier ziek in bed en schuifel ff naar m'n computer om te kijken wat het is geworden en dan zie ik mezelf op de 2e plaats staan in B1. De laatste 2 weken leek alles nog fout te gaan. Ik stond 1e en zakte naar de 3e plaats en zelfs de 3e plaats kwam nog ff in het geding. Maar de laatste speeldag maakt alles goed. Ik won in een zware wedstrijd met 3-4 van Matt ( met 100% TS had jij duidelijk gewonnen ) en Lazio 1900 deed wat hij moest doen en dat was winnen van prutsersVK.
VegAttack was al zeker van z'n kampioenschap daar twijfelde ik niet aan dus een dikke proficiat echt knap werk, dan zie ik je komend seizoen weer in de A :D
Jammer voor prutsersVK dat hij het net misloopt maar dat is voetbal:

1 VegAttack 64
2 feyenoordie 61
3 prutsersVK 61
4 Lazio 1900 56
5 Club Brugge FC 53
6 Fort Boys M.. 52
7 Boca Juniors 50
8 RSCA Prince 47
9 Wevelgem City 46
10 Crystalthunder 34
11 Overpelt VV 34
12 AC Rossoneri 33
13 snookey 29
14 Mindelo FC 25
15 Pinguins Of.. 17
16 Alhos Vedro.. 13
Divisie B.1

Iedereen veel suc6 komend seizoen in B1 en alle degradanten veel suc6 in C1-C2-C3.

Ik ga naar A :P :wink:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

raoulio wrote:
Heerlijk, ik lig hier ziek in bed en schuifel ff naar m'n computer om te kijken wat het is geworden en dan zie ik mezelf op de 2e plaats staan in B1. De laatste 2 weken leek alles nog fout te gaan. Ik stond 1e en zakte naar de 3e plaats en zelfs de 3e plaats kwam nog ff in het geding. Maar de laatste speeldag maakt alles goed. Ik won in een zware wedstrijd met 3-4 van Matt ( met 100% TS had jij duidelijk gewonnen ) en Lazio 1900 deed wat hij moest doen en dat was winnen van prutsersVK.
VegAttack was al zeker van z'n kampioenschap daar twijfelde ik niet aan dus een dikke proficiat echt knap werk, dan zie ik je komend seizoen weer in de A :D

1 VegAttack 64
2 feyenoordie 61
3 prutsersVK 61
4 Lazio 1900 56
5 Club Brugge FC 53
6 Fort Boys M.. 52
7 Boca Juniors 50
8 RSCA Prince 47
9 Wevelgem City 46
10 Crystalthunder 34
11 Overpelt VV 34
12 AC Rossoneri 33
13 snookey 29
14 Mindelo FC 25
15 Pinguins Of.. 17
16 Alhos Vedro.. 13
Divisie B.1

Iedereen veel suc6 komend seizoen in B1 en alle degradanten veel suc6 in C1-C2-C3.

en dan maar zeggen dat een 2de stek niet goed genoeg is, ik meende dat je een tijdje geleden zei dat als je naar A wou gaan dat je dan alleen wou gaan met een 1ste plaats, een 2de was onvoldoende.
zo zie je maar wat een uitspraak teweeg kan brengen :wink:
ik wens je in ieder geval veel succes in A en hopenlijk kan eens een ned. manager een titel pakken op het hoogste niveau
steven_26 manager of Boca Juniors
raoulio

Post by raoulio »

steven_26 wrote:
raoulio wrote:

1 VegAttack 64
2 feyenoordie 61
3 prutsersVK 61
4 Lazio 1900 56
5 Club Brugge FC 53
6 Fort Boys M.. 52
7 Boca Juniors 50
8 RSCA Prince 47
9 Wevelgem City 46
10 Crystalthunder 34
11 Overpelt VV 34
12 AC Rossoneri 33
13 snookey 29
14 Mindelo FC 25
15 Pinguins Of.. 17
16 Alhos Vedro.. 13
Divisie B.1

en dan maar zeggen dat een 2de stek niet goed genoeg is, ik meende dat je een tijdje geleden zei dat als je naar A wou gaan dat je dan alleen wou gaan met een 1ste plaats, een 2de was onvoldoende.
zo zie je maar wat een uitspraak teweeg kan brengen :wink:
ik wens je in ieder geval veel succes in A en hopenlijk kan eens een ned. manager een titel pakken op het hoogste niveau
Euh nee dat was in C divisie. Veg zei wel dat alleen de 1e plaats hem interesseerde dus ik denk dat je je vergist.
Anyway ik zal m'n best doen. :)
Jij veel suc6 in B1.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Vanaf nu zal ik jullie hier dagelijks komen lastig vallen!Met een klein beetje geluk mag ik wel zeggen!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Isis

Post by Isis »

bbflood1 wrote:Vanaf nu zal ik jullie hier dagelijks komen lastig vallen!Met een klein beetje geluk mag ik wel zeggen!
Niet te bescheiden he, je hebt gewoon het beste team uit C1 ;-)
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Isis wrote:
bbflood1 wrote:Vanaf nu zal ik jullie hier dagelijks komen lastig vallen!Met een klein beetje geluk mag ik wel zeggen!
Niet te bescheiden he, je hebt gewoon het beste team uit C1 ;-)
Met een TS van 78 en 7 spelers in de aanbieding zal ik het toch nog moeilijk gaan krijgen volgend seizoen.Helemaal daar ik ook nog minimaal 3 versterkingen wil gaan halen.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ik ben erg blij met mijn overwinning op Reesing en mij promotie naar divisie A. Aan de andere kant heb ik toch wel egr te doen met het feit dat het weer ten koste vanReesing Genk gaat.

Toen ik in divisie D speelde en de bekerfinale won, was dat ook al een uitwedstrijd tegen ReesingGenk, toen uitkomend in de A.

Vorig seizoen ook al 2 keer van ReesingGenk gewonnen, waaronder weer een wedstrijd op de laatste speeldag, die Reesing van mij moest winnen om te promoveren, die ik won en daardoor Tranecid promoveerde en niet Reesing.

Dit seizoen weer 2x van hem gewonnen, en nu weer op de laatste speeldag, waardoor nie thij maar ik komend seizoen in de A speel.

Ik hoop in ieder geval dat Reesing het volgend seizoen wel haalt, met Guardian. :wink:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

gangstakiller wrote:Ik ben erg blij met mijn overwinning op Reesing en mij promotie naar divisie A. Aan de andere kant heb ik toch wel egr te doen met het feit dat het weer ten koste vanReesing Genk gaat.

Toen ik in divisie D speelde en de bekerfinale won, was dat ook al een uitwedstrijd tegen ReesingGenk, toen uitkomend in de A.

Vorig seizoen ook al 2 keer van ReesingGenk gewonnen, waaronder weer een wedstrijd op de laatste speeldag, die Reesing van mij moest winnen om te promoveren, die ik won en daardoor Tranecid promoveerde en niet Reesing.

Dit seizoen weer 2x van hem gewonnen, en nu weer op de laatste speeldag, waardoor nie thij maar ik komend seizoen in de A speel.

Ik hoop in ieder geval dat Reesing het volgend seizoen wel haalt, met Guardian. :wink:
Hij verdient het niet om 'gewoon' naar A te gaan, hij verdiend het gewoon meer dan iedereen in B... Heb veel respect voor hem, zo altijd op het laatste nippertje iets mislopen... Echt spijtig, reesing, ga er volgend seizoen nog is voor! You can do it!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
krcgenk

Post by krcgenk »

Bedankt allemaal. Dat van vorig seizoen kan ik nog begrijpen, ik was op vakantie en had mijn ploeg gewoon ingesteld en mijn broerke enkel gevraagd om de trainingen te zetten en reclamepanelen aan te nemen.

Maar dit seizoen zat het mij wel wat tegen denk ik. Ondertussen is de teleurstelling wel weer weg. Volgend seizoen ga ik weer gewoon wat achterban proberen aan te winnen en wat meer in VrB's spelen. Hopelijk kan ik nog om de promotie spelen, maar eerst ga ik uitkijken naar vervangers voor op de CM. Want met 3 spelers van 30, 29 en 28 wordt dat wel tijd. 1 heb ik al heel zeker en na wat zoeken zal er nog wel 1 volgen zeker? :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Floris
Team President

Post by Floris »

Proficiat Veg en raoulio!Veel succes in A!

Mijn seizoen is ook meer dan geslaagd,5de plaats in B.1 en daarmee 2de seizoen op rij behoud kunnen vaststellen. Ook zitten we nog steeds in de beker dus ons bekerparcours is ook al meer dan geslaagd (we zullen weliswaar niet zo ver geraken als vorig jaar,wat ook bijna onmogelijk was)
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

gangstakiller wrote:Ik ben erg blij met mijn overwinning op Reesing en mij promotie naar divisie A. Aan de andere kant heb ik toch wel egr te doen met het feit dat het weer ten koste vanReesing Genk gaat.

Zo van u oren maken tegen mij en dan nog promoveren :D
Bij de volgende SP-dag krijg ik een bok (=pilsje) van u :D
ImageImageImage
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Herr_Theuwis wrote:

Zo van u oren maken tegen mij en dan nog promoveren :D
Bij de volgende SP-dag krijg ik een bok (=pilsje) van u :D
Hehe, ik wil graag aanwezig zijn, maar het zal niet meevallen uit te puzzelen hoe ik er moet komen (aardige afstandje), maar als ik er ben krijg je je verdiende pilsje van me :lol:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Hehe BB Het begon bijna genant te worden dat jij met jouw team nog in de C aan het harken bent... Gelukkig maar dat je nu eindelijk op niveau zit :)

Veel succes in B1 Ik denk dat je gelijk 1 van de kanshebbers bent!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Neorej

Post by Neorej »

juij, ik kom naar B, maar niet voor lang vrees ik, veruit de slechtste ploeg van men reeks :s
Manager ofYotto
Image
Image
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Wie op het forum zal volgend jaar in B1 strijden? Even leuk om te weten :wink:

B1

- Forza Buffalo-forum (Badbuffalo)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”