we waren evensterk
42-49-47 tegen 43-46-49
3 gele tegen 4 gele kaarten

met strafschoppen wint KV Joy

mijn reserve doelman is toch nog zo slecht nie

Moderator: Moderator
mijn pronostiek was volledig juisttomazz wrote:pronostiekje vr de beker :
KV JOY ?? - ?? The Guardians
Forza Buffalo-forum ?? - ?? Sparta Palmeras
Trenguitos ?? - ?? team#SoaD
TrAnEcIdS ?? - ?? Opereta
.fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? Ketoak
RacingFC ?? - ?? Lions Den FC
Tgang ?? - ?? Lazio 1900
Club Brugge FC ?? - ?? Esportivo
Amai niet, tegenstander heeft 2 geschorsten, ik geen... Ik ga voluit voor de overwinning op racing FC hoor... 200%... Is me dit ff een onderschattign! damn!JOY wrote:ik hoop dat je hem dinsdag volledig verkeerd hebttomazz wrote:
mijn pronostiek was volledig juist
De kwartfinales zijn :
RacingFC ?? - ?? TrAnEcIdS
KV JOY ?? - ?? team#SoaD
Ketoak ?? - ?? Club Brugge FC
Tgang ?? - ?? Forza Buffalo-forum
Badbuffalo wrote:Vandaag met een 140-rating en 80% agressie een verdiende overwinning geboekt tegen het verdienstelijke Sparta Palmeras. Het mag dan einde seizoen zijn, de spelers hebben er duidelijk nog zin in. Ketoak haalde overall ook 140, zij het uit met 90% agressie. Morgen volgt een spannende en aartsmoeilijke verplaatsing op het veld van ex-reeksgenoot Tgang. Ik hoop op wat geluk om me zo te kunnen kwalificeren, heb wel 3 geschorstenMaar kom, volle gaazze!
Man man, je hebt geluk gehad met je thuisvoordeelJOY wrote:hier ook 1-1 en 5-4 strafschoppen
we waren evensterk
42-49-47 tegen 43-46-49
3 gele tegen 4 gele kaartendaar winnen the guardians
met strafschoppen wint KV Joy
mijn reserve doelman is toch nog zo slecht nie
Badbuffalo wrote:Gewonnen!!!![]()
Maar barslechte loting nu...We gaan er toch voor gaan ze!
RacingFC 1 - 2 TrAnEcIdS
KV JOY 2 - 3 team#SoaD
Ketoak 2 - 1 Club Brugge FC
Tgang 0 - 1 Forza Buffalo-forumKetoak ?? - ?? Forza Buffalo-forum
TrAnEcIdS ?? - ?? team#SoaD
Verdiend was mijn overwinning zeker, we hebben met dezelfde agressie gespeeld en toch was ik enkele procenten beter. En toen ik 2-3 voorstond en jij wat later rood pakte kon je helemaal de boeken toe doen... Nu jah, we zien wel wat morgen ons brengt. Maar aangezien TrAnEcId nog steeds geen keeper heeft wordt er stiekem gehoopt op die finaleplaats!JOY wrote:jammer , maar 't is voorbij
nooit gedacht van zo ver te geraken , en we hadden eigenlijk een slechte voorbereiding op de laatste wedstrijd ,
'k had niet verwacht dat we twee bekerwedstrijden na elkaar zouden moeten spelen ,
team#soad heeft de maandag maar één moeten spelen
wij nog drie , mijn ploeg heeft wél zijn 100% fitheid nodig om optimaal te presteren![]()
maar hij verdiend de zege , hopelijk wint hij nog de beker
uitgeschakeld worden door de bekerwinnaar
is dan toch ook een hele prestatie voor ons geweest
Die finaleplaats is binnen! Ik heb geen keeper voor morgen, het wordt dus een eindeloos hopeloze zaak...bLo0dHuNt3r wrote:Verdiend was mijn overwinning zeker, we hebben met dezelfde agressie gespeeld en toch was ik enkele procenten beter. En toen ik 2-3 voorstond en jij wat later rood pakte kon je helemaal de boeken toe doen... Nu jah, we zien wel wat morgen ons brengt. Maar aangezien TrAnEcId nog steeds geen keeper heeft wordt er stiekem gehoopt op die finaleplaats!JOY wrote:jammer , maar 't is voorbij
nooit gedacht van zo ver te geraken , en we hadden eigenlijk een slechte voorbereiding op de laatste wedstrijd ,
'k had niet verwacht dat we twee bekerwedstrijden na elkaar zouden moeten spelen ,
team#soad heeft de maandag maar één moeten spelen
wij nog drie , mijn ploeg heeft wél zijn 100% fitheid nodig om optimaal te presteren![]()
maar hij verdiend de zege , hopelijk wint hij nog de beker
uitgeschakeld worden door de bekerwinnaar
is dan toch ook een hele prestatie voor ons geweest