Jaja, kben 6de geëindigd in E.29 en ik wou toch in de top 5 eindigen. Zo'n rap is het natuurlijk niet Volgend seizoen wordt het vechten voor het behoud en dan in seizoen 13 ga ik voor de 1ste plaats
Ik denk dat ik vanavond een deel van men spelers ga verkopen zodat ik met 15 spelers overblijf... de basiself en 4 vervangers (de jongste op elke positie zal ik zowiezo blijven behouden)
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Mysticalguard, ik moet het een en ander gemist hebben, ik wist begot niet dat ge der nog waart, amigo. Good to hear you again, jammer dat je nu in de F. moet hangen. Zo komen we nooit in dezelfde topic terecht. Volgend seizoen dan ? En dan hopelijk omdat JIJ promoveert en niet zozeer omdat ik daal
Neen ik kom niet terug... ik log gewoon eens om de twee weken in om mijn account actief te houden zodat ik niet gekickt word. En tja +25 spelers is te veel voor een inactieve ploeg... het geeft me alleen maar kosten... en zo kan ik wat sparen voor moest ik ooit eens terugkomen
Dus Celtic, je zult me volgend seizoen waarschijnlijk niet in dezelfde reeks terugvinden.
Greetz MG
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Want in die reeks ga ik namelijk kampioen worden! Ik sta 3e genoteerd maar de andere toppers hebben maar spelers van rond de 80, ik rond de 85. Dus ik hoop dat ik snel kan promoveren naar D!
Manager of Kessel-lo United
Kessel's Park now 12.000 places and only in division E!