6 op 6 dus

Moderator: Moderator
Hier bijna volledig hetzelfde verhaal. Het is een beetje wennen daar onderaan het klassement. Fantevredenheid daalt enorm snel.el stino wrote:hopelijk worden do. en vrijdag nog heugelijke dagen, want nu zit alles tegen![]()
2 CM's geblesseerd, fantevredenheid voor het eerst onder de 90%
een LB waar we een oogje op hadden en die we vandaag konden krijgen, heeft een nieuw bod gekregen waar ik niet boven ga
en dan vandaag ook nog eens 1-2 verliezen van onze vreogere reeksgenoot![]()
we staan ook voor het eerst nog steeds in die rode zone met 0ptn![]()
enig positief lichtpuntje. de ploegen waarvan we verloren hebben, staan wel op kop.
dit mssn een moeilijk overgangsjaar voor Royal FC.
hopelijk kunnen we morgen wat positiefs halen uit de beker en dit dan doortrekken naar do. en vr.
het is idd wennen om onderaan het klassement te staan en naar boven te kijken ipv omgekeerdMaarten123 wrote:Hier bijna volledig hetzelfde verhaal. Het is een beetje wennen daar onderaan het klassement. Fantevredenheid daalt enorm snel.el stino wrote:hopelijk worden do. en vrijdag nog heugelijke dagen, want nu zit alles tegen![]()
2 CM's geblesseerd, fantevredenheid voor het eerst onder de 90%
een LB waar we een oogje op hadden en die we vandaag konden krijgen, heeft een nieuw bod gekregen waar ik niet boven ga
en dan vandaag ook nog eens 1-2 verliezen van onze vreogere reeksgenoot![]()
we staan ook voor het eerst nog steeds in die rode zone met 0ptn![]()
enig positief lichtpuntje. de ploegen waarvan we verloren hebben, staan wel op kop.
dit mssn een moeilijk overgangsjaar voor Royal FC.
hopelijk kunnen we morgen wat positiefs halen uit de beker en dit dan doortrekken naar do. en vr.
Vandaag 1-3 verloren. Maar men tegenstanders van de eerste twee speeldagen halen bij mij ook een 6/6 en staan dus op kop. Ik hoop dat er toch enkele wedstrijden bij zijn waar ik een kansje maak. 2-0 en 1-3 verliezen is geen schande maar het zijn twee wedstrijden waar ik nooit kans maakte op een puntje en dat is toch niet zo leuk.