Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
1-2 verloren tegen de leider (enige nog met max van de punten) maar toch dacht ik dat er meer in zat. Hij heeft een veel beter A-team als mij maar team zijn team spirit is een pak lager. Spijtig, maar met 1-2 verliezen van de leider is ook weer geen schande. En dat is ook het algemeen besluit na de eerste week in D: Eén puntje is niet veel maar we zijn nergens belachelijk gemaakt en de ploegen moeten er voor knokken om ons te verslaan. Ik denk dat niemand van mijn reeks met een gerust hart naar guitarpark mag afzakken.
Manager van Metalheads United
Zoals je zelf zegt ligt alles heel close.Benjamin wrote:Mijn uitslagen van deze week:
FC Juhentus - FC Laguna 1 - 0
FC Laguna - ASJ 1 - 2
standaard wetteren - FC Laguna 2 - 1
FC Laguna - F.C. Lacoste 0 - 1
Zoals je kan zien allemaal verloren met 1 goal verschil, heel jammer dus
En nog iets:
ASJ => enige leider met maximum van de punten.
Standaard wetteren => vorig seizoen 3de + thuisvoordeel.
Fc Lacoste => was voor dit seizoen 1 van mijn favorieten voor de titel.
Enkel Fc Juhentus weet ik geen uitleg

Huidige divisie: C7
ik kijk er al naar uit alleen is het bij mij dan nog examens, maar toch: je gaat eraan!!DeLaNuit wrote:wacht maar tot je tegen mij moetJavier wrote:4-0 overwinning tege IZGREV BG. de sukkelaar heeft ocharme nog geen punten, maar de mijne krijgt ie nietIk begin in vorm te geraken
6-3 gewonnen vandaag
20 Juni ben je aan de beurt
Is ook mn laatste schooldag dus dan heb ik het geluk aan mijn zijde
![]()

-
- Member of the Soccer Project Association
Jij ook succes.. Voorlopig liggen we samen op koersmr charlie wrote:Ja, olé ola. De topper gewonnen.lobert wrote:2-4 gewonnen en m'n eerste rode kaart gepakt..Nog steeds samen met Sparta Palmeras het maximale aantal punten van 12. De teamspirit staat inmiddels al op 66 %
En de achterban is eindelijk 24000
Maar deze week 5 keer met 1 doelpunt gewonnen.
Da's maar nipt.
Terug 1-0 (de 4e keer)
Succes

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Denk het wel. Heel wat managers doen dat ook. Ik geef gewoon een bijnaam op basis van hun eigenschappenDen Uier wrote:Zeg Visserke, geef jij je nicknames aan je spelers op die manier je niet zou vergeten wat hun rol is ???

LensDreamTeam
-
Ik geef normaal gezien geen nicknames, laat het zoals het is. Maar nu is daar voor een tijdje verandering in gekomen.lobert wrote:Denk het wel. Heel wat managers doen dat ook. Ik geef gewoon een bijnaam op basis van hun eigenschappenDen Uier wrote:Zeg Visserke, geef jij je nicknames aan je spelers op die manier je niet zou vergeten wat hun rol is ???

-
we hebben de competitie-week toch nog mooi kunnen afsluiten ondanks het 0-1 verlies in de competitie zelf.
we hadden 5 wedstrijden te spelen vr.
competitie: nipt 0-1 verlies
visserke@forumbeker: 2-1 winst tegen 'am digi sterdam' ik sta nu mooi op kop met 6/6
Jeugdcompo I: 0-2 winst van SvensOn. (cup voor jeugdspelers) maar SvensOn heeft meer jeugdspelers waardoor hij mindere ratings haalde.
WinOrLose4: 2-2 maar door naar de halve finale door penalties. we komen nu uit tegen CELTIC85
Real Roma Cup III: finale gewonnen van fc de rekenbreinen met 0-1
en een uitgaande transfer van onze ouwe 30'er. RB van 81% met agressie 18% die ons nog 700.000€ heeft opgebracht.
het is nu volop zoeken naar een extra LB en eventueel een CB.
we hadden 5 wedstrijden te spelen vr.
competitie: nipt 0-1 verlies

visserke@forumbeker: 2-1 winst tegen 'am digi sterdam' ik sta nu mooi op kop met 6/6

Jeugdcompo I: 0-2 winst van SvensOn. (cup voor jeugdspelers) maar SvensOn heeft meer jeugdspelers waardoor hij mindere ratings haalde.

WinOrLose4: 2-2 maar door naar de halve finale door penalties. we komen nu uit tegen CELTIC85

Real Roma Cup III: finale gewonnen van fc de rekenbreinen met 0-1

en een uitgaande transfer van onze ouwe 30'er. RB van 81% met agressie 18% die ons nog 700.000€ heeft opgebracht.
het is nu volop zoeken naar een extra LB en eventueel een CB.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
www.sp-cup.co.nr
- De SoccerProjectCup, kortom SPC is een onafhankelijke competitie, dit losstaat van SoccerProject (& de SP Beker).
De competitie word gespeeld door middel van Vr's (vriendschappelijke wedstrijden!) Je wordt ingedeeld in aparte cups, de eerste inschrijvers zitten natuurlijk in de hoogste divisie's.
- De SoccerProjectCup, kortom SPC is een onafhankelijke competitie, dit losstaat van SoccerProject (& de SP Beker).
De competitie word gespeeld door middel van Vr's (vriendschappelijke wedstrijden!) Je wordt ingedeeld in aparte cups, de eerste inschrijvers zitten natuurlijk in de hoogste divisie's.
FC Laguna > Trying to manage it !