Weeral verloren, maar het begint te wennen... Hoewel ik me vandaag wel bestolen voel. De scheidsrechter had strengheid 61% en ik speelde met agressie 50% en de tegenstander met agressie 80%. En dan krijg ik een rode kaart (2 keer geel in dezelfde minuut voor twee overtredingen ) in de 78 ste minuut. Terwijl de tegenstander pas en slechts 1 rode kaart krijgt in de 85ste minuut....
Trouwens nog een andere speler van mij kreeg eveneens een gele kaart in de 78ste minuut, dus opgeteld 3 gele kaarten in de 78ste minuut
Maar het is ook moeilijk spelen met een Cf die maar 51 presteert
We hadden 100 agressie gespeeld met een scheids van 30% en hebben door het opstellen van een paar B spelers met zeer lage agressie zoals gepland geen rode kaarten gepakt
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
bbflood1 wrote:Morgen nr4-nr1 en nr3-nr2 in de B1. Hopelijk kan ik daar als nr 5 van profiteren
Jij gaat nog hoog eindigen, want met je erbarmelijke TS in je ploeg heb je het goed gedaan.
En morgen inderdaad 2 topmatchen. Ik denk dat we tegen prutsersVK kunnen winnen. Ik heb ze dit weekend tweemaal verslagen (in het kader van de CL!) en ik hoop dit morgen opnieuw te kunnen doen.
Als ik nu naar de stand kijk promoveren Forza Buffalo Forum en the glassbell. Twee ploegen met goede spelers en een goede manager.
Ik hoop stiekem op een plaatsje in de top 5.
bbflood1 wrote:Morgen nr4-nr1 en nr3-nr2 in de B1. Hopelijk kan ik daar als nr 5 van profiteren
Jij gaat nog hoog eindigen, want met je erbarmelijke TS in je ploeg heb je het goed gedaan.
En morgen inderdaad 2 topmatchen. Ik denk dat we tegen prutsersVK kunnen winnen. Ik heb ze dit weekend tweemaal verslagen (in het kader van de CL!) en ik hoop dit morgen opnieuw te kunnen doen.
Als ik nu naar de stand kijk promoveren Forza Buffalo Forum en the glassbell. Twee ploegen met goede spelers en een goede manager.
Je probeert je wel de hele tijd in een underdogpositie te manouvreren
Maar goed,voor mij staat een promovendi wel vast, Forza Buffalo Forum.Voor plek 2 zijn er nog vele kanshebbers.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Je probeert je wel de hele tijd in een underdogpositie te manouvreren
Maar goed,voor mij staat een promovendi wel vast, Forza Buffalo Forum.Voor plek 2 zijn er nog vele kanshebbers.
idd
Brehaza zou met deze ploeg titel moeten halen, anders slecht gemanaged
ik stop ermee met dit seizoen te gaan voor de 2de plaats, daarvoor hebben we al een punt of 6 verloren door slechte beslissingen.
ik ben al bezig met transfers en er zullen er nog volgen.
een plaats in de top5 zou ik al heel mooi vinden
krcgenk wrote:Nog maar 9 goalen ingekregen in 12 wedstrijden. Dat moet toch een persoonlijk record zijn...
... maar spijtig genoeg heb ik er ook nog maar 17 gemaakt en dat terwijl ik vorig seizoen nog de topschutter had.
Door het verlies van Theuwizz'FC blijft het trouwens enorm spannend. 5 ploegen op 4 punten van elkaar. Het kan dus nog alle kanten uit. Spijtig genoeg volgen voor mij nu 3 toppers, te beginnen met team#SoaD en dat zonder CB. Dan maar de RB op die plaats zetten.
Hehe, wel tof dat je me bij de toppers rekent... Nu jah, een 3-2 winst met 1% betere linies, meer moet het niet zijn...
En het werd tijd dat Bancé begon te scoren, laten we hopen op een uitstekende terugronde
10 jun 2006 krcgenk 12 Speler Ivica Origi werd gekocht voor € 10.000.000,00 van AS Bosman .
8 jun 2006 krcgenk 12 Speler Ivica Origi werd verkocht voor € 10.000.000,00 aan AS Bosman .
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
10 jun 2006 krcgenk 12 Speler Ivica Origi werd gekocht voor € 10.000.000,00 van AS Bosman .
8 jun 2006 krcgenk 12 Speler Ivica Origi werd verkocht voor € 10.000.000,00 aan AS Bosman .
lijkt een bug denk ik, hij heeft ook maar 1 speler gekocht
Er is dan toch een einde gekomen aan de zegereeks, waardoor we het verrassende FC Brehaza weer dicht op onze nek krijgen. Terwijl wij vrij lastige volgende 4 liga-wedstrijden hebben, heeft FC Brehaza een veel makkelijker programma in het begin. De kans dat zij aldus over ons gaan springen, is zeker en vast niet ondenkbaar...
Spijtige bug in SP waardoor een ruil niet door kon gaan. De manager was gelukkig nog eerlijk genoeg om Origi gewoon terug aan mij te verkopen.