iddbuffalo_rulez wrote:lol, ik win met men halve A al van u :pjassie wrote:stoeferDe Meest Onderschatte wrote:ik versla iedereen en laat ze achter met een kater
de meest onderschatte is de naam een van de meest gehate

Moderator: Moderator
iddbuffalo_rulez wrote:lol, ik win met men halve A al van u :pjassie wrote:stoeferDe Meest Onderschatte wrote:ik versla iedereen en laat ze achter met een kater
de meest onderschatte is de naam een van de meest gehate
denk ik niet , ik gok op 2-1 voor die nummer 1 tegen die nummer 2.Celtic'85 wrote:Heb een week op lage sp activiteit overleefd, alhoewel.. een paar rare draws terwijl ik nochtans beter was; mijn geluk is mss aan het keren. Maandag de klepper tegen de nr 2 (op 1 puntje), als ik win ben ik los en sta ik in pole voor de titel. 't Zal kantje boordje worden, peis ik.
Heb idd gewonnen, maar met 3-2. Wat een wedstrijd voor de E, een galamatchke !!EbaIba wrote:denk ik niet , ik gok op 2-1 voor die nummer 1 tegen die nummer 2.Celtic'85 wrote:Heb een week op lage sp activiteit overleefd, alhoewel.. een paar rare draws terwijl ik nochtans beter was; mijn geluk is mss aan het keren. Maandag de klepper tegen de nr 2 (op 1 puntje), als ik win ben ik los en sta ik in pole voor de titel. 't Zal kantje boordje worden, peis ik.
want zijn RB heeft een lage fitheid en het zal wel een 40-41-43 tegen een 39-40-43 worden.. en dus 2-1..ahem
welnee , want de meisjes heeft 2 punten verspeeld..je staat er nu 9 voor op nr. 3.. en die blessures zijn 0 om 1 dag..Celtic'85 wrote:2-4 gewonnen, blijf 4 punten voor, maar heb wat gekwetste spelers.
Moet toch nog opletten.