Thuis 1% of uit 3% is nog een verschil vind ik. Eerlijk gezegd een heel groot verschil... Maarjahbbflood1 wrote:Ik had the random tegen brehaza tegen. thuis 1% beter en gelijk spelen. Staan we weer quite!

Moderator: Moderator
hmm.. ik heb er ff op gelet en gezien dat je de laatste dagen meermaals hebt kunnen inloggen dus je vrees was nergens voor nodig..Yvesiezi wrote:Ik ben misschien titelkandidaat nummer 1, maar daar kan veel aan veranderen volgende 2 weken wanneer ik in Toscane zit...Badbuffalo wrote:Verdiend gewonnen op het veld van RSCA Prince, wat broodnodig was! FC Brehaza blijft in mijn ogen nog steeds titelkandidaat n°1, maar dit is en belangrijke overwinning voor ons.![]()
Misschien vind ik er af en toe eens een pc'ke maar ik vrees ervoor.
Niet alleen promotie, ook voor de titel.Herr_Theuwis wrote:Spanning troef nog steeds in B2Ik heb steeds meer en meer het gevoel dat vrijdag wel eens redelijk beslissend zou kunnen zijn wat betreft promotie
Dat kunt ge donderdag al proberen tegen mij...Dark Tiger wrote:Vanaf nu is elke match een finale. We mogen geen enkel punt meer verliezen en moeten proberen ons doelsaldo te verbeteren (indien Theeuwizz alles wint).