Tja, het verschil in doelsaldo is er vooral gekomen doordat Theeuwizz 5-1 won van kvm dat die match uitzonderlijke ratings haalde van 34-22-16. Het verschil is nu 3 goals in het voordeel van Theeuwizz. Eén ploeg kan dus een enorme invloed hebben op de titelstrijd door niet op zijn sterkst te spelen. Hopelijk speelt iedereen op zijn sterkste en geeft doelsaldo niet de doorslag want dat zou serieus balen zijn. Maar ik kan wel begrijpen als soms de B-ploeg moet spelen omwille van de beker of een belangrijke vrienschappelijke beker.racingboj wrote:Dat kunt ge donderdag al proberen tegen mij...Dark Tiger wrote:Vanaf nu is elke match een finale. We mogen geen enkel punt meer verliezen en moeten proberen ons doelsaldo te verbeteren (indien Theeuwizz alles wint).Maar ik ga wel niet met mijn B-ploeg spelen, omdat dat niet eerlijk zou zijn, indien het doelsaldo effectief beslissend gaat zijn. Anyway, veel succes alle 3
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team President
Gepruts
-------------------
morgen op verplaatsing naar "de prutsers",we zullen dan ook serieus aan de opstelling prutsen en voor een totale verrassing zorgen qua tactiek,het is één van de laatste strohalmen om ons te redden.Hopelijk verprutsen we niet alles.
-------------------
morgen op verplaatsing naar "de prutsers",we zullen dan ook serieus aan de opstelling prutsen en voor een totale verrassing zorgen qua tactiek,het is één van de laatste strohalmen om ons te redden.Hopelijk verprutsen we niet alles.

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Wageningen Gepromoveerd!
Met een 3-4 overwinning bij de nummer 3 ben ik niet meer te achterhalen, promotie naar de B2 is nu een feit!
Ja, ik neem alvast een voorschotje en kom hier spammen
We hebben er zin in
Drambuie, waag het niet om naar de A te promoveren hoor
Nee, geintje, ik wens je alle succes
Met een 3-4 overwinning bij de nummer 3 ben ik niet meer te achterhalen, promotie naar de B2 is nu een feit!
Ja, ik neem alvast een voorschotje en kom hier spammen

We hebben er zin in

Drambuie, waag het niet om naar de A te promoveren hoor

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Hee Sliv goed gedaan man! mss tot volgend seizoen...sljivovica wrote:Wageningen Gepromoveerd!
Ja, ik neem alvast een voorschotje en kom hier spammen![]()
We hebben er zin in![]()
![]()
![]()
Drambuie, waag het niet om naar de A te promoveren hoor![]()

-
Goed gezien... die ouwetjes hou ik nog even als B-spelers, ik heb de poen niet om mooie dingen te doenbbflood1 wrote:Loon naar werken,sljiv. Proficiat!
En nu rap zorgen dat je je team versterkt en verjongt.Want die 29(+)ers kunnen met pensioen!

En bedankt allebei

FC Wageningen
-
- Team President
Het blijft maar tegenzitten dit seizoen. We misten al bijna de hele A-ploeg. Nu weer een vroege blessures voor mijn LF (topschutter, 6 dagen out)
waardoor een CF moest invallen. Gevolg natuurlijk een sterk verzwakte aanval waardoor we nog blij mogen zijn dat we een punt pakken (tegenstander 4% beter). Tegenstander speelt met agressie 50, ref 97 en krijgt pas in de 70ste minuut rood. We beginnen het gewoon te worden. Maar als ik met meer agressie durf spelen loopt het wel fout.
De goesting om er mee te stoppen stijgt de laatste dagen weer serieus. 

-
2-2 uit tegen Reesingenk...
Op basis van de rating was dit een correcte uitslag
We gaan dit seizoen hoogstwaarschijnlijk op de 10de plaats afsluiten... een evenaring van ons eerste seizoen al speelden we toen niet de helft van onze wedstrijden met onze B ploeg
We gaan dit seizoen hoogstwaarschijnlijk op de 10de plaats afsluiten... een evenaring van ons eerste seizoen al speelden we toen niet de helft van onze wedstrijden met onze B ploeg

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
Met 4 B-spelers moesten we normaal gezien gaan winnen zijn op OPA F.C., maar mede door de veel te vroege rode kaart van onze kapitein Martens kwam OPA terug in de match en konden ze nog een gelijkspel uit de brand slepen...
- Positief: we blijven het toch elke topper moeilijk maken: de laatste 3 matchen werden gelijkgespeeld tegen respectievelijk Theuwizz' FC, Drambuie United en nu OPA F.C.; tegen Beringen United werd 1-0 verloren (CF op RF: 58 prestatie zal hier wel wat mee te maken hebben) en dit is net hetzelfde resultaat als tegen flipmode (blessure CF)
Negatief: in matchen waar we het overwicht hebben, kunnen we het veel te weinig afwerken. Ook krijgen we veel te snel een rode kaart, waardoor we vaak te weinig iets kunnen terugdoen. Dit alles moet veranderen tegen het volgende seizoen!
Shit, ik had gewoon moeten winnen, en dan pakte ik terug de 11de plaats, verdikke nog niet! Ik speelde inderdaad 50% omdat ik anders toch geen schijn van kans had, ik had eerst zelfs 70% ingesteld, maar ben toch teruggegaan naar 50%. Maar doet er niet toe, ik had moeten winnen, eigenlijk wel raar want hier had ik totaal geen rekening mee gehouden, omdat uw ploeg dubbel zo goed is. Maar allé nog veel succes voor de rsterende wedstrijden.Dark Tiger wrote:Het blijft maar tegenzitten dit seizoen. We misten al bijna de hele A-ploeg. Nu weer een vroege blessures voor mijn LF (topschutter, 6 dagen out)waardoor een CF moest invallen. Gevolg natuurlijk een sterk verzwakte aanval waardoor we nog blij mogen zijn dat we een punt pakken (tegenstander 4% beter). Tegenstander speelt met agressie 50, ref 97 en krijgt pas in de 70ste minuut rood. We beginnen het gewoon te worden. Maar als ik met meer agressie durf spelen loopt het wel fout.
De goesting om er mee te stoppen stijgt de laatste dagen weer serieus.
En volgend jaar weer mee met het voetbaluitje hesljivovica wrote:Goed gezien... die ouwetjes hou ik nog even als B-spelers, ik heb de poen niet om mooie dingen te doenbbflood1 wrote:Loon naar werken,sljiv. Proficiat!
En nu rap zorgen dat je je team versterkt en verjongt.Want die 29(+)ers kunnen met pensioen!![]()
En bedankt allebei

the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
Idd, was een correcte uitslag. Het was wel duidelijk welke 2 spelers bij mij van de B-ploeg kwamen, maar ik heb wel 3 spelers die hun BP verbeterd hebben:Guardian wrote:2-2 uit tegen Reesingenk...
LB Colombano 70 --> 71
RM Origi 73 --> 74
CF Dewulf 69 --> 70
Nu heb ik enkel op de LF nog een speler die geen 70 haalt.

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Klassement
1 FC Brehaza 60
2 Forza Buffa.. 59
3 the glassbell 56
4 prutsersVK 50
5 Boca Juniors 47
6 Wevelgem City 43
7 RSCA Prince 40
8 The Arbiters 37
9 Lazio 1900 37
10 Club Brugge FC 36
11 Fort Boys M.. 33
12 Overpelt FFC 32
13 Yotto 32
14 ksv hillegem 15
15 Crystalthunder 6
16 FC Team 993 5
Divisie B.1
Het gaat vrij goed.
1 FC Brehaza 60
2 Forza Buffa.. 59
3 the glassbell 56
4 prutsersVK 50
5 Boca Juniors 47
6 Wevelgem City 43
7 RSCA Prince 40
8 The Arbiters 37
9 Lazio 1900 37
10 Club Brugge FC 36
11 Fort Boys M.. 33
12 Overpelt FFC 32
13 Yotto 32
14 ksv hillegem 15
15 Crystalthunder 6
16 FC Team 993 5
Divisie B.1
Het gaat vrij goed.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.