Floris wrote:We hebben de 4 dagen werchter en de 10 dagen Frankrijk goed overleefd.
Degradatiegevaar lijkt met nog 9 punten te verdelen en 6 punten voorsprong afgeweken. Het enige jammere is dat de zin in SP wat weg is, hopelijk komt deze terug zoniet zal dit seizoen het laatste geweest zijn...
maak je geen zorgen, dat is altijd na een vakantie
Daan.// wrote:Jaja, ik kom volgend seizoen eindelijk naar B2 (met het bekertje wss )
Daar gaan veel forummers zitten he
Blijvers
Ally of Dark Tiger of Herr_Theuwis
Bloodhunter
Tats
Reesinggenk
Bats1903
Guardian
(Aura)
Zakkers
gangstakiller
Fcteam
stijgers
Messiah
Sljivovica (copy paste )
Vlalex
Daan (ik dus )
Molleke-nijen-Emeulea (ook copy paste ) maken nog kans op de tweede plaats, als ze CA metropolitano voorbij raken...
Het ziet er al beter uit. Nu hopen dat we nog 2 keer kunnen winnen, maar ik heb er schrik voor. We sukkelen met een zware blessuregolf. Ook de beker blijft belangrijk. Hopelijk kunnen we tegen de laatste winnen zonder schorsingen op te lopen en komen er ook geen blessures meer bij.
Het zou helpen als Theeuwizz nog ergens punten laat liggen.
Herr_Theuwis wrote:Verloren Terwijl ik hier eigenlijk op punten gerekend had.....
Morgen proberen te winnen tegen since 1903 en hopen op puntenverlies van Drambuie...
Ik hoop het voor je, maar ik ga zeker mijn best doen om punten tegen je te pakken.
Herr_Theuwis wrote:Verloren Terwijl ik hier eigenlijk op punten gerekend had.....
Morgen proberen te winnen tegen since 1903 en hopen op puntenverlies van Drambuie...
Ik hoop het voor je, maar ik ga zeker mijn best doen om punten tegen je te pakken.
Ok Bats! zo mag ik het horen!
vandaag eenvoudige zege op kvm, die er al niet meer in geloofde en zich op de friendly cupjes heeft gestort. morgen de loodzware wedstrijd tegen reesingenk. Ik denk dat reesinggenk net te moeilijk is om nog een vuist voor promotie te kunnen maken. Niettemin zijn we erg tevreden over dit seizoen. Ook in het tweede seizoen strijden we tot het laatst mee.