Nu tegen FC Amoebe, mijn beker avontuur zit erop, ondanks alles toch een hele mooie prestatie ! Tot in ronde 10 geraakt! Bij de laatste 32 van de 16000+- managers!
121 linieratings, het hoogste tot nu toe denk ik ^^
Zit je niet hoog ten opzichte van mij.
Zit op linieratings van tussen de 110 en 120.
en dat als G-er.
Beloofd wat goeds.
1-0 gewonnen tegen de Harde Kern, Sparta speelt weer gelijk, dus het kampioenschap is een feit!! Ondanks pc-problemen toch dit kunnen behalen, met slechts 8 verliespunten!!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Deze morgen een nipte overwinning. We zijn dus op een derde plaats geeindigd. Punten gelijk met de nummer 2 !!! Hoe het nu net zit waar naar gekeken is weet ik niet. Ik heb de minste goals tegen gehad deze competitie. Een mooie derde plaats ben ik al meer al tevreden mee al had er promotie ingezeten Jammer voor Belgium Squad dat ze degraderen want hem nog graag een jaartje in D gehad.
1 brs 71
2 De Driessie.. 64
3 AS BARI 64
4 FC SGS 63
5 Les Valous 62
6 Juvenus 61
7 Gerby's Devils 53
8 Godsheide VV 38
9 Gamebookers 36
10 SC Les Bordes 36
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Granducato heeft dit seizoen het geluk aan zijn kant gehad. Heel veel matchen met 1 doelpunt verschil kunnen winnnen; plus mijn team dat toch beter is (bewijzen de onderlinge confrontaties).
Maar ja; niet altijd de sterkste wordt kampioen zeker? Op naar C9!
visserke wrote:2de plaats op 1 punt van de leider.
Granducato heeft dit seizoen het geluk aan zijn kant gehad. Heel veel matchen met 1 doelpunt verschil kunnen winnnen; plus mijn team dat toch beter is (bewijzen de onderlinge confrontaties).
Ik wens je daar veel succes
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
visserke wrote:2de plaats op 1 punt van de leider.
PiRLo wrote:Zo vanaf nu kom ik hier wat posten ben verlost uit E (na 1 seizoen maar) dus nu naar D.7, is er iemand van daar, hier?
Nee ik zen van den D 17
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
lobert wrote:1-0 gewonnen tegen de Harde Kern, Sparta speelt weer gelijk, dus het kampioenschap is een feit!! Ondanks pc-problemen toch dit kunnen behalen, met slechts 8 verliespunten!!
Proficiat maar:
je had alles kunnen winnen
't was spannnend !