Dan direct een derby tegen lesbuffalos. Dan Kenny's en op Ac Rossonieri. Het belooft een zware eerste week te worden.Ik teken voor 7/12. Ik gok op 6/12.
Op uw veld en je hebt betere TS en je hebt betere spelers.
Ik zou het wel weten
Ik weet niet of het dit seizoen al zal lukken, maar ik heb alvast een paar beloftevolle jeugdspelers klaar die ik kan gaan gebruiken nu. Het zal wss niet met de titel zijn, daarvoor zijn teams als het jouwe en dat van een metalupyour*ss te sterk. Gelukkig begin ik nog uit, daar moeten de punten niet per se gepakt worden.
Alles ligt open hoor , de TS scheelt maar 5%. Mijn probleem zal vooral de leeftijd van mijn twee topspelers zijn , de fitheid en dergelijke.
Ik heb meer schrik van Rossonieri , u en enkele nieuwkomers dan van Metalupyourass.
Ps : ge hebt idd weer chance met uw jeugdspelers , zoals die CM.
dju, al een ploeg waar ik dus het onderspit ga moeten delven...
bwa, hij heeft supergoeie spelers, maar ik ben de vorige seizoenen toch maar 1 of 2 keer verloren van zijn selectie hoor je moet blijven geloven
vri 23 dec 2005 (04:15 CET) KRC Molleke 4 - 2 Gaan-Met_Die_Banaan
(ik had hem eerder dat seizoen een 4-1 pandoering gegeven )
dat was volgens mij de enige keer wel veel keer ook een gelijkspel
mja, meestal winnen we elk een match, we delen de punten mijn zwarte beest was altijd Budistii... maar die is nu gedegradeerd. Hoe sta je ervoor in B? Hopelijk doe je het beter dan ik, voor mij was B een ticketje heen en terug.
emeulea wrote:
dju, al een ploeg waar ik dus het onderspit ga moeten delven...
bwa, hij heeft supergoeie spelers, maar ik ben de vorige seizoenen toch maar 1 of 2 keer verloren van zijn selectie hoor je moet blijven geloven
mja, meestal winnen we elk een match, we delen de punten mijn zwarte beest was altijd Budistii... maar die is nu gedegradeerd. Hoe sta je ervoor in B? Hopelijk doe je het beter dan ik, voor mij was B een ticketje heen en terug.
Bij mij was het juist hetzelfde. Gewoon niet sterk genoeg, en nu zelfs maar sterk genoeg voor een 8ste plaats in C5 gok ik.
Daan.// wrote:bwa, hij heeft supergoeie spelers, maar ik ben de vorige seizoenen toch maar 1 of 2 keer verloren van zijn selectie hoor je moet blijven geloven
Bij mij was het juist hetzelfde. Gewoon niet sterk genoeg, en nu zelfs maar sterk genoeg voor een 8ste plaats in C5 gok ik.
Als het bij jou verloopt zoals bij mij toen, dan wordt het dit seizoen vechten voor elk punt. Die degradatie is lang blijven hangen... heb mij dat seizoen slecht op het laatste nipperke kunnen redden in C...
Bij ij si het seizoen erg begonnen: dooronvoorspelbare gebeurtenissen gisterennamiddag mijn A-team vergten op te stellen. Dus gespeeld met het B-team een natuurlijk verloren met 2-0 waar ik misschien 1 punt uit had kunnen halen. dit mag niet meer gebeuren als ik wil blijven zitten.
2% beter dankzij de vroegere rode kaart van Smoje, en dus had ik zelfs kunnen winnen maar de random besliste anders.
Al bij al is er nog steeds een gevoel van tevredenheid met het gelijkspel (1-1)
De ratings uit waren eigenlijk redelijk sterk voor een paar spelers tekort te hebben. 42-42-44 terwijl onze RF met de beste prestatie van het hele team ontbrak, en terwijl er een verdediger stond die maar 61 haalde.
Last edited by matt on Mon Jul 31, 2006 11:34 am, edited 1 time in total.
Klote in de 18de minuut rood krijgen in mijn belangrijkste linie (ik speel 4-3-3 met lange bal). Bijgevolg is de rating van mijn verdediging doorwegend. Nu was ik 2% minder dan Matt. Zwakke linieratings , thuis moet ik minstens 132 kunnen halen met een fitte kern.
Morgen uit tegen Lesbuffalos. Die ik blijkbaar onderschat heb , want ze haalden deftige ratings tegen Alus.
Ik mis al meteen mijn LB.
Hopelijk kunnen we er een 4/6 van maken zodat we geen gemiste start meemaken.
Klote in de 18de minuut rood krijgen in mijn belangrijkste linie (ik speel 4-3-3 met lange bal). Bijgevolg is de rating van mijn verdediging doorwegend. Nu was ik 2% minder dan Matt. Zwakke linieratings , thuis moet ik minstens 132 kunnen halen met een fitte kern.
Morgen uit tegen Lesbuffalos. Die ik blijkbaar onderschat heb , want ze haalden deftige ratings tegen Alus.
Ik mis al meteen mijn LB.
Hopelijk kunnen we er een 4/6 van maken zodat we geen gemiste start meemaken.
0-0 idd, ik was aant slapen.
In feite verbaasden je ratings me vergeleken met je spelerprestaties. Blijkbaar weegt die rode kaart nogal door, anders had je wss gewonnen.
Al begonnen met een nederlaag, wel verwacht en ook verdiend. Opmerkelijk mijn LF krijgt rood met slechts agressei van 37, bij een scheids van 30% strengheid. Ik speelde met een agressie van 100.
maandag 31 juli 2006 (04:06 CET)
The worldplayers 4 - 3 destructers
FC SJOTTERS 2 - 2 Teamvegeta Kz Legacy 2 - 1 racingbojkes
RacingFC 0 - 1 Rigtersbleek
Looi Sport 0 - 1 vvreal
de kikkers 2 - 3 FC Joske
T is Niks 1 - 2 GLIMM3R_Te4M
dreamteam 2 - 1 FC Barbé
2-1 gewonnen ondanks een SW die als linksback speelde. Desondanks toch 136 % linieratings (geen speler haalt z'n bp, en slechts 80 % agressie) Het bewijst te meer dat er nog veel groei in zit
Op deze manier staan we op een 6e plaats, met morgen de lastige uitwedstrijd tegen FC Marreksoem; die vandaag verrassend verloor van CBT..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.