lobert wrote:2-1 gewonnen ondanks een SW die als linksback speelde. Desondanks toch 136 % linieratings (geen speler haalt z'n bp, en slechts 80 % agressie) Het bewijst te meer dat er nog veel groei in zit
Op deze manier staan we op een 6e plaats, met morgen de lastige uitwedstrijd tegen FC Marreksoem; die vandaag verrassend verloor van CBT..
Als ik onze beide ploegen zo even bekijk, zal het zo verschrikkelijk lastig niet zijn denk ik
men eerste punt is binnen :2-2 tegen sora All stars waar ik vorig jaar mee in D. zat. Met een nog altijd niet op punt staande hoogste rating van 121. Ik hoop dat mijn spelers olgende wedstrijden beter gaan presteren.
Even goed weggekomen vandaag om nog met 1-0 te winnen na twee rooie kaarten (al had de tegenstander er ook wel eentje).
We sluiten aan bij de top voorlopig.
Vandaag gewonnen tegen RacingFC, mededegradant uit B2. Verdiend gewonnen, ondank zwakke ratings van mij. Onze TS is nu 70% maar we hebben nu wel alle noodzakelijke transfers gedaan, hoewel er altijd een CB met lage agressie bijkan, maar dat is voor de tweede seizoenshelft als we financiaal terug wat slagkracht hebben na de onze aankoop van 12.000.000 deze nacht .
Ben normaliter nier toegelaten in deze sectie van het forum... Maar wil toch even kort m'n volledige steun voor Verbroedering Robbeke in C1 laten horen! Na een dramatische start vorig seizoen, strijdt ze nu mss weer mee om de hoogste plaatsen
Badbuffalo wrote:Ben normaliter nier toegelaten in deze sectie van het forum... Maar wil toch even kort m'n volledige steun voor Verbroedering Robbeke in C1 laten horen! Na een dramatische start vorig seizoen, strijdt ze nu mss weer mee om de hoogste plaatsen
Jammer maar helaas zal ze toch achter mij moeten eindigen
Suc6 alleszins!
P.S. 't Belooft spannend te worden in C.1!
Badbuffalo wrote:Ben normaliter nier toegelaten in deze sectie van het forum... Maar wil toch even kort m'n volledige steun voor Verbroedering Robbeke in C1 laten horen! Na een dramatische start vorig seizoen, strijdt ze nu mss weer mee om de hoogste plaatsen
Suc6 alleszins!
Suc6 alleszins!
heuhm
zeker mijn persbericht nog niet gelezen
hehe, zelfzekere jij
2de plaats hé, ik eerste
We zien wel ...